دلار در حالت تثبیت‌کننده است، اما با افزایش بازدهی شرط‌بندی‌های فدرال رزرو، سود بیشتری را دنبال می‌کند. Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — دلار در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر جهش کرد، که منجر به مجموعه ای از داده ها می شود که به اقتصاد قوی تر اشاره می کند که باعث افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شده است، دلار را ثابت نگه می دارد

کد خبر : 320658
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
دلار در حالت تثبیت‌کننده است، اما با افزایش بازدهی شرط‌بندی‌های فدرال رزرو، سود بیشتری را دنبال می‌کند. Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — دلار در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر جهش کرد، که منجر به مجموعه ای از داده ها می شود که به اقتصاد قوی تر اشاره می کند که باعث افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شده است، دلار را ثابت نگه می دارد و راه را برای افزایش در آینده هموار می کند. ماه ها.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، با 0.64 درصد افزایش به 103.785 رسید که بالاترین سطح از 6 ژانویه است.

جانی مونتگومری اسکات در یادداشتی گفت: “دلار در حال تثبیت است و ما معتقدیم که می تواند در ماه های آینده بالاتر از اینجا معامله شود.”

دلار، که از اواخر سال گذشته چکش خورده است، به دلیل حمایت از داده های اقتصادی قوی از شرط بندی ها در مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تهاجمی تر شده است.

در ماه گذشته 3 درصد افزایش یافت و از پیش بینی اقتصاددانان برای افزایش 1.8 درصدی پیشی گرفت. گروه کنترل خرده فروشی – که در تولید ناخالص داخلی ایالات متحده فیلتر شده است – 1.7 درصد رشد کرد، بسیار بالاتر از پیش بینی ها برای افزایش 0.8 درصدی.

جانی مونتگومری اسکات می‌گوید که قدرت احتمالی دلار «با ریسک گریزی و بازگشت به بازارهای دارایی و بهبود تفاوت بازدهی بین ایالات متحده و سایر بازارها پشتیبانی می‌شود».

داده‌های اخیر که به قدرت اقتصاد اشاره می‌کند، از جمله فوران در ژانویه و همچنان ثابت مانده است، بسیاری از مواردی است که فدرال رزرو ممکن است از دو افزایش نرخ بهره که در دسامبر پیش‌بینی کرده بود فراتر رود.

ING گفت: “آینده صندوق های فدرال در حال حاضر با افزایش 68 واحدی اضافی قیمت گذاری شده است، که پس از انتشار تورم حدود 7 واحد در قیمت افزایش یافته است.”

برخی دیگر نیز خواستار تقویت بالقوه دلار در کوتاه مدت هستند، اگرچه معتقدند که دلار آمریکا کار خود را برای معکوس کردن کامل روند نزولی مشاهده شده از اواخر سال گذشته انجام داده است.

دیوید کلر، استراتژیست ارشد بازار در StockCharts در مصاحبه ای در روز چهارشنبه به Investing.com گفت: “پایین ترین قیمت ممکن است متقاعد کننده ترین تغییر در دلار باشد.” این بدان معناست که به‌جای اینکه دلار فقط به پایین‌ترین حد خود برسد، چیزی که در چهار یا پنج ماه گذشته اتفاق افتاد، ناگهان ما پایین‌ترین سطح را قرار دادیم، مشابه آنچه در دسامبر انجام شد.»

کلر افزود: “ما به میانگین متحرک 50 روزه شاخص دلار رسیدیم و در این مرحله همچنان ادامه دارد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.