دلار در آستانه گزارش تورم کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com کاهش یافت

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، اما قبل از انتشار گزارش تورم ماه آوریل ایالات متحده، رشدها محدود است. در ساعت 03:20 ET (07:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1

کد خبر : 357807
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
دلار در آستانه گزارش تورم کلیدی ایالات متحده توسط Investing.com کاهش یافت

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، اما قبل از انتشار گزارش تورم ماه آوریل ایالات متحده، رشدها محدود است.

در ساعت 03:20 ET (07:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد کاهش در 101.345 معامله شد.

در حالی که معامله گران منتظر انتشار آخرین داده های ایالات متحده هستند که در اواخر جلسه برای سرنخ هایی در مورد تغییرات نرخ بهره در آینده ارائه می شود، بازارهای ارز در حال معامله هستند.

بانک مرکزی ایالات متحده دهمین افزایش متوالی نرخ بهره خود را هفته گذشته ارائه کرد، اما جروم پاول، رئیس هیئت مدیره نیز اشاره کرد که در صورت اجازه داده های اقتصادی دریافتی، ممکن است کمپین انقباضی خود را در ماه ژوئن متوقف کند.

اقتصاددانان انتظار دارند که قیمت‌های ناپایدار مواد غذایی و سوخت که به‌طور گسترده تماشا می‌شوند، 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد، که نسبت به رشد 5.6 درصدی ماه قبل کاهشی جزئی و 0.4 درصدی داشته باشد.

تحلیلگران در ING گفتند: «این هفته بسیار مهمی برای بازارها خواهد بود تا انتظارات نرخ فدرال رزرو خود را به دقت تنظیم کنند، پس از اینکه جروم پاول، رئیس به نظر می‌رسید که باز بودن صریح را برای وقفه در سفت‌تر شدن با مقداری عقب‌نشینی در برابر گمانه‌زنی‌های کاهش نرخ در هفته گذشته مبادله می‌کند.» یک یادداشت

معامله‌گران همچنین بحث‌های پیرامون سقف بدهی آمریکا را دنبال خواهند کرد، زیرا نشست قانون‌گذاران ارشد در روز سه‌شنبه نتوانست از بن‌بست افزایش بالقوه سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری آمریکا خارج شود، تنها چند هفته مانده به اینکه ایالات متحده ممکن است مجبور به نکول بی‌سابقه شود.

در جاهای دیگر، پس از تایید قیمت‌های مصرف‌کننده آلمان در ماه آوریل، به 1.0976 نزدیک شد و نزدیک به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته باقی ماند.

عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا روز سه‌شنبه گفت که بانک مرکزی هزینه‌های استقراض را تا زمانی که شاهد کاهش پایدار تورم باشد، ادامه خواهد داد و اضافه کرد که انتظارات بازار برای کاهش نرخ‌ها نابجا بوده است.

0.1% افزایش یافت و به 1.2627 رسید و قدرت خود را در آستانه جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی در روز پنجشنبه حفظ کرد و انتظار می رود نرخ بهره را با 25 واحد پایه دیگر به 4.5% افزایش دهد زیرا با بالاترین تورم در میان اقتصادهای پیشرفته بزرگ مقابله می کند.

ING اضافه کرد: “ما انتظار نداریم که شاهد نوسانات زیادی در پوند در حوالی انتشار باشیم و شاهد تثبیت GBP/USD در سطوح بالاتر از 1.25 پس از نشست BoE باشیم.”

0.1% افزایش یافت و به 135.38 رسید و با حفظ سیاست پولی خود در آینده نزدیک، زیان را برای چهارمین جلسه متوالی افزایش داد.

افزایش 0.1 درصدی به 0.6769، ادامه روند مثبت خود پس از افزایش غیرمنتظره نرخ بهره در اوایل ماه جاری، در حالی که 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.9280 رسید و نزدیک به سطح 7 که به طور گسترده تماشا شده بود، به عنوان سؤالی در مورد پایداری بازگشت اقتصادی پس از کووید، صعود کرد. افزایش دادن.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.