دلار در آستانه شهادت پاول که مشتاقانه منتظر آن بودیم کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز سه شنبه پیش از شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره آمریکا کاهش یافت، در حالی که پس از نشانه هایی از بازار مسکن انعطاف پذیر، پوند افزایش یافت. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار

کد خبر : 330355
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دلار در آستانه شهادت پاول که مشتاقانه منتظر آن بودیم کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز سه شنبه پیش از شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره آمریکا کاهش یافت، در حالی که پس از نشانه هایی از بازار مسکن انعطاف پذیر، پوند افزایش یافت.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد کاهش در 104.275 معامله شد.

پاول دو روز قبل از کنگره را در اواخر این جلسه آغاز می کند و با کمیته بانکداری سنا شروع می کند و احتمالاً در ماه های آینده نشانه های بیشتری در مورد سیاست های پولی ارائه خواهد کرد.

انعطاف پذیری و سرسختی، تعدادی از سیاست گذاران فدرال رزرو را بر آن داشته است که خواهان افزایش بیشتر نرخ بهره باشند و نرخ سیاست را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه دارند.

با این حال، معامله گران خاطرنشان کردند که پاول در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به “کاهش تورم” اشاره کرد و نگران هستند که او ممکن است سعی کند لحن کلی جنگ طلبانه را کاهش دهد تا به فدرال رزرو انعطاف بیشتری برای دنبال کردن سیاست هایی که لازم می داند ارائه دهد.

پس از افزایش 50 واحدی در دسامبر که در پی چهار افزایش متوالی 75 واحدی به وقوع پیوست، در آخرین نشست خود در 1 فوریه، سرعت افزایش نرخ بهره را به 25 واحد پایه کاهش داد.

پس از آن که داده‌های وام‌دهنده وام مسکن نشان داد که قیمت مسکن در بریتانیا در ماه فوریه ۱.۱ درصد افزایش یافت که سریع‌ترین نرخ ماهانه از ژوئن تاکنون است، در جای دیگر، ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱.۲۰۲۹ رسید.

این به انعطاف‌پذیری در بازار املاک کشور اشاره می‌کند که ممکن است از کاهش عمیق جلوگیری کند و مشکلات مرتبط با ارزش سهام منفی با افزایش نرخ‌های بهره.

پس از اینکه روبرت هولزمن، رئیس بانک مرکزی اتریش، شاهین معروف شورای حاکم بانک مرکزی اروپا، خواستار افزایش 50 واحدی نرخ بهره در هر یک از چهار جلسه بعدی خود برای مبارزه با این بانک شد، یک شبه 0.5 درصد کاهش یافت و به 1.0674 رسید.

سیتی گروپ انتظار دارد که در ماه مارس و می هرکدام 50 واحد نرخ بهره را افزایش دهد تا نرخ های سیاستی خود را تا ژوئیه به حدود 4 درصد برساند.

نسبت به ماه ژانویه 1.0% افزایش یافت که بسیار قوی تر از افت 0.9% مورد انتظار بود، در حالی که رشد ماه قبل به 3.4% افزایش یافت.

حتی پس از افزایش نرخ‌های بهره، 0.6% کاهش یافت و به 0.6688 رسید و گفت که سیاست‌ها را برای مبارزه با تورم تشدید خواهد کرد. بانک مرکزی همچنین خاطرنشان کرد که احتمالاً به اوج خود رسیده است، که به طور بالقوه می تواند از کند شدن احتمالی چرخه افزایش نرخ بهره بانکی خبر دهد.

داده ها نشان داد که پس از کاهش قابل ملاحظه رشد دستمزد ژاپن در ژانویه، 0.2 درصد کاهش یافت و به 135.62 رسید و فشار بر سیاست های پولی سفت تر را کاهش داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.