دلار در آستانه انتشار CPI کلیدی توسط Investing.com بالاتر می رود

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا افزایش یافت و نزدیک به بالاترین حد پنج هفته اخیر در آستانه انتشار آمارهای تورم ایالات متحده در هفته قرار گرفت که می تواند شفافیت بیشتری در مورد مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد. در ساعت 03:05

کد خبر : 319597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
دلار در آستانه انتشار CPI کلیدی توسط Investing.com بالاتر می رود

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا افزایش یافت و نزدیک به بالاترین حد پنج هفته اخیر در آستانه انتشار آمارهای تورم ایالات متحده در هفته قرار گرفت که می تواند شفافیت بیشتری در مورد مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1% افزایش در 103.640 معامله شد که فاصله چندانی با بالاترین رقم سه شنبه گذشته 103.96 نداشت که قوی ترین سطح از 6 ژانویه بود. .

روز سه شنبه شاهد انتشار آخرین نسخه ایالات متحده است که انتظار می رود نشان دهد که نرخ های ماهانه در ژانویه افزایش یافته است، اما اقدامات سالانه کاهش یافته است.

به نظر می رسد معامله گران پیش از گزارش CPI به طور محافظتی از دلار حمایت می کنند، زیرا بازنگری در مجموعه داده های قبلی نشان داد که قیمت های مصرف کننده در دسامبر به جای کاهش طبق برآورد قبلی، افزایش یافت. روز جمعه نیز چشم انداز تورم یک ساله را بالاتر از رقم نهایی ژانویه نشان داد.

تورم شدید می تواند بازارها را وادار کند تا در مورد اینکه آیا فدرال رزرو واقعاً نرخ بهره را در سال جاری کاهش خواهد داد، به ویژه پس از گزارش مشاغل قوی در اوایل ماه، تجدید نظر کنند.

دلار همچنین از وضعیت بهشت ​​امن خود سود برده است زیرا ایالات متحده در آخر هفته چهارمین شیء را بر فراز آمریکای شمالی ساقط کرد و نگرانی از تنش‌های ژئوپلیتیک بیشتر پس از سرنگونی یک بالن جاسوسی چین در هفته گذشته را افزایش داد.

در جاهای دیگر، ین با افزایش 0.6 درصدی به 132.13 رسید، در حالی که ین پس از گمانه زنی ها درباره نقش آکادمیک کازوئو اوئدا به عنوان رئیس بعدی بانک ژاپن، بسیاری از سودهای روز جمعه را پس داد.

اوئدا به‌عنوان یک فرد خارجی شناخته می‌شد که می‌تواند سیاست فوق‌العاده آسان بانک مرکزی را تغییر دهد، اما این خوش‌بینی قبل از اعلام روز سه‌شنبه پس از ابراز حمایت وی از موقعیت فعلی بانک مرکزی کمرنگ شد.

ثابت در 1.0675 معامله شد که فاصله چندانی با پایین ترین سطح پنج هفته اخیر دوشنبه 1.0656 ندارد. کمیسیون اروپا قرار است روز چهارشنبه هر سه ماه یکبار اقتصاد منطقه یورو را منتشر کند و منطقه یورو نیز روز سه شنبه داده های اصلاح شده را منتشر خواهد کرد.

0.1 درصد کاهش یافت و به 1.2049 رسید، پس از آن که اطلاعات منتشر شده در روز جمعه نشان داد که در حالی که بریتانیا به سختی از رکود فنی در سه ماهه پایانی سال 2022 اجتناب کرد، همچنان در ماه دسامبر 0.5 درصد کاهش یافت.

با 0.3 درصد افزایش به 6.8299 رسید، با گمانه زنی ها مبنی بر اینکه مقامات چینی سیاست های پولی را برای تلاش برای ایجاد رشد تسهیل خواهند کرد، زیرا این کشور از اقدامات سختگیرانه ضد کووید خارج می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.