دلار در آستانه انتشار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده ضعیف شد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه پیش از انتشار داده های کلیدی رشد ایالات متحده، در بحبوحه نگرانی ها در مورد خطرات سرایت بانکی، کندی اقتصاد و بن بست سقف بدهی، تضعیف شد. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 351643
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
دلار در آستانه انتشار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده ضعیف شد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه پیش از انتشار داده های کلیدی رشد ایالات متحده، در بحبوحه نگرانی ها در مورد خطرات سرایت بانکی، کندی اقتصاد و بن بست سقف بدهی، تضعیف شد.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1% کاهش یافت و در 101.162 معامله شد و به کاهش 0.4% یک شبه اضافه کرد که نزدیک به دو هفته را لمس کرد. پایین 101.00.

دلار روز پنجشنبه به کاهش خود ادامه داده است، در حالی که به نظر می رسد که اعتماد سپرده گذاران به این وضعیت کمک نکرده است. بانک اول جمهوری (NYSE:) پس از اینکه ماه گذشته 100 میلیارد دلار برداشت مشتری را فاش کرد.

سهام این شرکت در روز چهارشنبه 30 درصد سقوط کرد و به ضررهای مشابه در جلسه قبل اضافه شد و سؤالاتی را در مورد دوام بلندمدت آن و همچنین میزان وام دهی آینده از سوی وام دهندگان مشابه منطقه ای ایالات متحده در صورت تمایل به احتکار وجه نقد ایجاد کرد.

ترس از اینکه کاهش وام‌دهی باعث کاهش بیشتر فعالیت‌های اقتصادی شود، به نشانه‌هایی می‌افزاید که نشان می‌دهد رشد اقتصادی ایالات‌متحده در نتیجه انقباض پولی تهاجمی فدرال رزرو برای مبارزه با افزایش رشد کند شده است.

رقم سه ماهه اول ایالات متحده قرار است بعداً در جلسه منتشر شود، زیرا انتظار می رود نشان دهد که رشد در سه ماه اول سال از 2.6 درصد در سه ماهه قبل به 2.0 درصد کاهش یافته است.

این احتمال وجود دارد که هفته آینده 25 واحد پایه دیگر نرخ بهره را افزایش دهد، اما انتظارات در حال افزایش است که نشان دهنده اوج نرخ بهره باشد و کاهش نرخ ها در نیمه دوم سال آغاز شود.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «دلار واقعاً با قیمت‌گذاری مجدد در انتظارات نرخ فدرال رزرو مرتبط نیست، با انتظارات کاهش نرخ که از پایان هفته گذشته به‌طور پیوسته افزایش یافته است».

سیاستمداران ایالات متحده همچنین به تلاش برای توافق بر سر افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری این کشور ادامه می‌دهند، که باعث افزایش اسپرد CDS دولت ایالات متحده شد زیرا سرمایه‌گذاران در برابر نکول پوشش می‌دهند.

یورو یکی از ذینفعان اصلی این تضعیف دلار بوده است که با افزایش 0.1 درصدی به 1.1046 رسید و به سمت اوج یک شبه 1.1096 برگشت که بالاترین میزان از آوریل سال گذشته بود.

احساسات مصرف‌کننده آلمان در روز چهارشنبه با افزایش چشمگیر آینده‌نگر برای هفتمین افزایش متوالی افزایش یافت، زیرا نشانه‌هایی مبنی بر اینکه بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در حال فرار از رکود در سال جاری است.

همچنین انتظار می‌رود هفته آینده نرخ‌های بهره را افزایش دهد، اما با توجه به اینکه اقتصاد اروپا نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد و بخش بانکی منطقه انعطاف‌پذیرتر دیده می‌شود، بانک مرکزی احتمالاً به افزایش نرخ‌ها در تابستان ادامه خواهد داد و از ارز واحد حمایت می‌کند.

0.1% کاهش یافت و به 1.2463 رسید، 0.4% افزایش یافت و به 0.6623 رسید، در حالی که قبل از جلسه روز جمعه در 133.71 افزایش یافت.

کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی آمریکا نشان داد که این بانک تا حد زیادی موضع فوق‌العاده خود را در کوتاه مدت حفظ می‌کند، اگرچه تورم بالا و رشد دستمزد می‌تواند باعث انقباض در اواخر امسال شود.

پیش از نشست سیاست گذاری بانک مرکزی ترکیه با 0.2 درصد افزایش به 19.4304 رسید و انتظار می رود سیاست گذاران نرخ پایه آن را برای ماه دوم در 8.5 درصد نگه دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.