دلار جهش کرد زیرا درآمدهای ضعیف فناوری ریسک اشتها را کاهش داد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — پس از اینکه درآمد ضعیف سه شرکت از بزرگترین شرکت‌های سیلیکون ولی به طور گسترده‌تری اشتهای ریسک را کاهش داد، دلار در اوایل روز جمعه در اروپا بالاتر رفت. آمازون (NASDAQ:)، اپل (NASDAQ:) و مالک گوگل آلفابت (NASDAQ:)، همه شاهد سقوط سهام خود پس از گزارش های

کد خبر : 315183
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
دلار جهش کرد زیرا درآمدهای ضعیف فناوری ریسک اشتها را کاهش داد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — پس از اینکه درآمد ضعیف سه شرکت از بزرگترین شرکت‌های سیلیکون ولی به طور گسترده‌تری اشتهای ریسک را کاهش داد، دلار در اوایل روز جمعه در اروپا بالاتر رفت.

آمازون (NASDAQ:)، اپل (NASDAQ:) و مالک گوگل آلفابت (NASDAQ:)، همه شاهد سقوط سهام خود پس از گزارش های خود برای سه ماهه پایانی سال بودند و به حرکت ریسک پذیری که با نرم تر شدن فدرال رزرو آغاز شده بود، پایان دادند. زبان در چشم انداز چهارشنبه.

پس از اشاره به پایان افزایش نرخ بهره پس از افزایش 50 واحدی در روز پنجشنبه، بیشترین افزایش ارزش دلار در 24 ساعت گذشته در برابر پوند بوده است. این پیام بیشتر از آن چیزی بود که بازار انتظارش را داشت، و استرلینگ اکنون نزدیک به 2 درصد در هفته در برابر دلار و یورو کاهش یافته است.

پس از اینکه کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در ماه آینده 50 واحد دیگر افزایش داد، از یورو حمایت بهتری شد. با این حال، به نظر می‌رسید که بازارها با کمی نمک از این راهنمایی‌ها استفاده می‌کنند و به شدت شرط می‌بندند که در نهایت با متوقف شدن اقتصاد، اراده مجبور به کاهش نرخ‌ها شود. بیش از 20 واحد پایه سقوط کرد، در حالی که 33 واحد پایه کاهش یافت و سه هفته افزایش تدریجی را معکوس کرد.

اولریش استفان، استراتژیست دویچه بانک، در یادداشت صبحگاهی خود گفت: «هنوز بر روی سنگ حک نشده است که بانک مرکزی اروپا چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کند یا حتی به پایان برساند. اما بازارهای مالی در حال حاضر نسبت به قبل از جلسه احتمال بیشتری را به آن نسبت می دهند.

تا ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته دنبال می کند، 0.2 درصد افزایش یافت و به 101.745 رسید و اکنون تمام زیان های خود را پس از کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول در روز چهارشنبه دنبال کرده است.

قیمت که در جریان کنفرانس مطبوعاتی بیش از یک سنت از دست داد، با 0.2 درصد کاهش به 1.0886 دلار رسید، در حالی که 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.2190 دلار رسید.

توجه اکنون به ایالات متحده بازگشته است، که داده های بازار کار خود را برای ژانویه در ساعت 08:30 ET گزارش می دهد. پیش بینی می شود که تعداد سرفصل ها برای چهارمین ماه متوالی کاهش یابد و به 185000 برسد که کندترین نرخ ایجاد شغل در نزدیک به دو سال اخیر خواهد بود. با این حال، تحلیلگران هشدار می دهند که تفسیر اعداد با تغییرات مختلف در جمع آوری داده ها که اداره آمار کار همیشه در ابتدای سال انجام می دهد، دشوارتر خواهد شد.

و در سراسر اروپا نیز ممکن است توجه را به خود جلب کند، در حالی که چین در ژانویه با بازگشایی اقتصاد دوباره به زندگی بازگشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.