دلار ثابت ماند زیرا بازار منتظر ارقام تولید ناخالص داخلی ایالات متحده است توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت، به طوری که بازار ظاهرا راضی بود قبل از گرفتن موقعیت های جدید منتظر ارقام تولید ناخالص داخلی ایالات متحده باشد. تا ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 311721
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
دلار ثابت ماند زیرا بازار منتظر ارقام تولید ناخالص داخلی ایالات متحده است توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت، به طوری که بازار ظاهرا راضی بود قبل از گرفتن موقعیت های جدید منتظر ارقام تولید ناخالص داخلی ایالات متحده باشد.

تا ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز اقتصادی پیشرفته دنبال می کند، اساساً در 101.39 ثابت بود. کراس های انفرادی هیجان انگیزتر نبودند، با افزایش کمتر از 0.1٪ به 1.0964 دلار و همچنین افزایش کمتر از 0.1٪ در 1.2407 دلار.

انتظار می رود که اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه پایانی سال گذشته کند شده باشد، زیرا تورم بالا و افزایش هزینه های تامین مالی بر مخارج مصرف کننده تاثیر گذاشته است. با این حال، انتظار می‌رود کاهش تنگناهای زنجیره تامین و کاهش قیمت انرژی در پایان سال، همراه با بازار کار که آشکارا نتوانسته تضعیف زیادی داشته باشد، حمایت‌هایی را به همراه داشته باشد.

تحلیلگران انتظار دارند از 3.2 درصد در سه ماهه سوم به 2.6 درصد کاهش یابد.

اعلام توقف افزایش نرخ بهره پس از افزایش 25 واحدی در روز چهارشنبه، این گمانه زنی را برانگیخت که به زودی همین کار را انجام می دهد و دلار را تحت فشار نگه می دارد.

بازارها در توقفی مشابه نسبت به جلسه بعد از جلسه روز پنجشنبه خود قیمت گذاری می کنند، جایی که انتظار می رود نرخ اولیه خود را با 50 واحد افزایش به 7.5 درصد برساند.

کریس ترنر از ING در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت: «رند در سال جاری عملکرد ضعیفی داشته است و می‌توان انتظار داشت که بازگشت بزرگ به پایین‌تر از 17.00 کشیده شود». این اتفاق رخ نداده است، شاید به دلیل چشم انداز ضعیف تقاضای داخلی در آفریقای جنوبی در بحبوحه چالش های جاری در تامین انرژی.

با این حال، ترنر بر این باور است که محیط نرم‌تر دلار و بازگشایی اقتصاد چین باید «یک کوکتل صعودی برای راند» را تشکیل دهد و خاطرنشان کرد که هر دو عامل باید از تقاضا برای صادرات کالاهای آفریقای جنوبی حمایت کنند. راند در 17.099 در برابر دلار ثابت بود، که از اواخر نوامبر به صورت جانبی معامله می شد.

در جاهای دیگر، “دوره های آرام” قبل از جلسات بانک مرکزی در , و هفته آینده تضمین می کند که هیچ نظری از سوی مقامات بانک مرکزی برای معامله وجود ندارد. بازارها در حال حاضر 100 نقطه پایه دیگر از سوی بانک مرکزی اروپا در دو نشست بعدی خود قیمت گذاری می کنند، در حالی که چشم انداز بانک انگلستان با توجه به انشعاب سه جانبه در تصمیم کمیته سیاست پولی در آخرین جلسه آن، چندان روشن نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.