دلار ثابت با افزایش استرالیا. لبه های استرلینگ در PPI پایین تر است. Ifo eyed By Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز چهارشنبه تغییر چندانی نداشت و بازار ظاهراً منتظر انتشار ارقام سه ماهه چهارم ایالات متحده در روز پنجشنبه بود. تا ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، ارزش دلار در برابر سبدی متشکل از شش ارز توسعه یافته بازار

کد خبر : 312056
تاریخ انتشار : جمعه 27 ژانویه 2023 - 8:23
دلار ثابت با افزایش استرالیا.  لبه های استرلینگ در PPI پایین تر است.  Ifo eyed By Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز چهارشنبه تغییر چندانی نداشت و بازار ظاهراً منتظر انتشار ارقام سه ماهه چهارم ایالات متحده در روز پنجشنبه بود.

تا ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، ارزش دلار در برابر سبدی متشکل از شش ارز توسعه یافته بازار با کمتر از 0.1 درصد افزایش به 101.715 رسید.

این ارقام احتمال رکود در ایالات متحده در اواخر سال جاری را روشن می کند، چیزی که از زمان داده های هفته گذشته برای ماه دسامبر و پیاپی نظرسنجی های تجاری تیره و تار از بانک های فدرال رزرو و نیویورک، محتمل تر به نظر می رسد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر نزدیک به 120 واحد پایه کمتر از بازده اسکناس است، درجه ای از وارونگی که در 100 سال گذشته هرگز نشان دهنده رکود نبوده است. داده‌های حکایتی بیشتر مانند به‌روزرسانی روز سه‌شنبه از 3M – عرضه‌کننده متنوع کالا برای طیف گسترده‌ای از بخش‌ها در اقتصاد – نیز زمان‌های ضعیف‌تری را پیش‌بینی می‌کند. یکی دیگر از خدمتگزاران اقتصاد گسترده، مایکروسافت (NASDAQ:) نیز کندترین رشد فروش سه ماهه خود را در سال‌های اخیر گزارش کرد و هشدار داد که بدتر از این در راه است.

استرلینگ در معاملات اولیه پس از داده هایی که به طور قابل توجهی کمتر از حد انتظار بود، در کانون توجه قرار گرفت، که نشان می دهد سقوط قیمت ها در هفته های اخیر سرانجام به بخش تولید وارد شده است. قیمت نهاده ها در ماه دسامبر 1.1 درصد کاهش یافت و نرخ سالانه را از 19.2 درصد به 16.5 درصد رساند که پایین ترین میزان در 10 ماه گذشته است. در همین حال، قیمت‌ها تنها 0.8 درصد کاهش یافت که نشان می‌دهد شرکت‌ها با وجود تضعیف اقتصاد همچنان توانایی دفاع از حاشیه سود خود را دارند.

با 0.1% کاهش به 1.2322 دلار رسید.

داده‌های بریتانیا با اطلاعات خارج از استرالیا در طول نشست آسیایی که نشان می‌دهد تورم مصرف‌کننده همچنان بسیار بالاتر از انتظارات است، در تضاد است. نرخ تورم در سه ماهه چهارم از 7.3 درصد در سه ماهه قبل به 7.8 درصد افزایش یافت و این احتمال را افزایش داد که مجبور به اعمال مجدد سیاست‌های سخت‌تر شود. با توجه به افزایش تقاضای خارجی برای کالاهای استرالیایی به دلیل بازگشایی چین در سال جاری، این امر محتمل تر به نظر می رسد.

قیمت 0.8% افزایش یافت و به بالاترین سطح پنج ماهه 0.7122 رسید.

احتمالاً توجه بازار به آلمان معطوف خواهد شد، جایی که قرار است در ساعت 04:00 ET (09:00 GMT) انجام شود. تحلیلگران انتظار دارند که شاخص کل به 90.2 بهبود یابد که بالاترین سطح در هفت ماه گذشته خواهد بود.

در روزهای اخیر پس از افزایش شدید انتظارات مبنی بر اینکه اختلاف نرخ بهره با ایالات متحده در سال جاری کاهش خواهد یافت، در روزهای اخیر با مقاومت سختی در حدود 1.0930 دلار مواجه شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.