دلار تثبیت شد، ین در آستانه نشست BOJ افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه تثبیت شد و به دلیل افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد، کمی بالاتر از پایین ترین سطح هفت ماهه معامله شد، در حالی که ین ژاپن پیش از بانکی

کد خبر : 307399
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
دلار تثبیت شد، ین در آستانه نشست BOJ افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه تثبیت شد و به دلیل افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد، کمی بالاتر از پایین ترین سطح هفت ماهه معامله شد، در حالی که ین ژاپن پیش از بانکی افزایش یافت. نشست ژاپن

در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، به 101.987 رسید، درست بالاتر از سطوحی که از اوایل ژوئن سال گذشته مشاهده نشده بود، اگرچه حجم معاملات با ایالات متحده محدود است. تعطیلات

دلار در سال جاری تاکنون بیش از 1 درصد کاهش داشته است، در حالی که هفته گذشته ایالات متحده نشان داد که تورم برای اولین بار در بیش از 2-1/2 سال در دسامبر کاهش یافته است.

این ظاهراً برداشت های قبلی را تأیید کرد که تورم در حال عقب نشینی است، که منجر به این انتظارات شده است که ایالات متحده به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک می شود و نرخ ها به همان اندازه که قبلاً می ترسید بالا نخواهند رفت.

انتشار اصلی اقتصادی ایالات متحده در این هفته، روز چهارشنبه ایالات متحده خواهد بود. آنها بیشترین کاهش خود را در 11 ماه گذشته در نوامبر به ثبت رساندند و افت مشابه در دسامبر به انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو برای جلوگیری از آسیب بیشتر به اقتصاد، افزایش نرخ های تهاجمی خود را کاهش دهد، افزایش می دهد.

0.1% افزایش یافت و به 128.00 رسید، درست بالاتر از کف هفت ماهه خود که در اوایل دوشنبه به آن رسیده بود، با تمرکز معامله گران بر جلسه سیاست گذاری در اواخر هفته.

به دنبال اقدام غیرمنتظره ماه گذشته خود برای گسترش باند در حدود هدف بازده اوراق قرضه 10 ساله، انتظارات مبنی بر اینکه BOJ با اعلام تصمیم سیاست پولی خود در روز چهارشنبه، تغییرات بیشتری در سیاست کنترل بازده اعمال خواهد کرد، در حال افزایش است.

قیمت ها در ژاپن در حال افزایش است، تورم در پایتخت توکیو برای اولین بار از سال 1982 به 4 درصد رسید و بنابراین فشار بر بانک مرکزی برای دور شدن از سیاست پولی فوق العاده آسان خود افزایش یافته است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: «USD/JPY مسیر طولانی را با سرعت طی کرده است، اما برخی از انحرافات بلندمدت در بازار گزینه های FX به تغییر ساختاری در دیدگاه بازار در USD/JPY اشاره دارد. “ما گمان می کنیم که تعداد کمی از آنها بخواهند در مسیر کاهش USD/JPY قرار گیرند. به نظر می رسد 126.50 هدف کوتاه مدت روشن برای USD/JPY باشد.

در جاهای دیگر، پس از رسیدن به بالاترین سطح 9 ماهه 1.0874، در حالی که پایین تر از سطح 1.2224 بود، درست پس از اوج یک ماهه جدید، با قیمت 1.0827 معامله شد.

پس از شکستن سطح کلیدی 0.7000 برای اولین بار از ماه اوت، 0.1 درصد کاهش یافت و به 0.6968 رسید، در حالی که 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.7090 رسید، با اندکی عقب نشینی یوان، بانک مرکزی نیز نقدینگی بیشتری را به بازارها تزریق کرد تا رشد اقتصادی را تقویت کند. با بدترین شیوع COVID-19 خود دست و پنجه نرم می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.