دلار به دلیل ترس از رکود عقب نشینی کرد. داده های PPI ایالات متحده بعداً توسط Investing.com ارائه می شود

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود، در آستانه نشست مهم هفته آینده فدرال رزرو تضعیف شد. در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 291721
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
دلار به دلیل ترس از رکود عقب نشینی کرد.  داده های PPI ایالات متحده بعداً توسط Investing.com ارائه می شود

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود، در آستانه نشست مهم هفته آینده فدرال رزرو تضعیف شد.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از افت 0.3 درصدی یک شبه، با 0.1 درصد کاهش به 104.688 رسید.

داده ها در روز پنجشنبه نشان دادند که هفته گذشته نسبتاً افزایش یافت، در حالی که به بالاترین حد در 10 ماه گذشته رسید، و این نگرانی ها را افزایش داد که بزرگترین اقتصاد جهان ممکن است در سال آینده به سمت رکود سقوط کند.

تعدادی از رهبران بانک‌های با نفوذ این هفته نسبت به احتمال کند شدن شدید اقتصاد آمریکا هشدار دادند و این در کنار داده‌های ماه گذشته که نشان می‌دهد آمریکا در ماه اکتبر کمتر از حد انتظار رشد کرده است، به شدت بر دلار تأثیر گذاشته است.

شاخص دلار در این سه ماهه نزدیک به 7 درصد کاهش یافته است که آن را در مسیر بزرگترین کاهش سه ماهه از سال 2010 قرار داده است.

«جلوگیری از یک اصلاح حتی بزرگ دلار در این ماه این واقعیت است که انتظارات فدرال رزرو هنوز از بین نرفته است. تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند که نرخ پایانه همچنان بالای 4.90 درصد برای بهار آینده است و این فقط در مورد حفظ بازدهی خزانه‌داری دو ساله ایالات متحده بالاتر از سطح 4.25 درصد است.

با این حال، با توجه به داده‌های بیشتر تورم ایالات متحده که بعداً در جلسه منتشر می‌شود، این ممکن است تغییر کند. انتظار می‌رود این رقم در ماه نوامبر 0.2% افزایش داشته باشد، افزایش سالانه 7.2% که نسبت به ماه قبل 8.0% کاهش خواهد داشت.

این پیش از داده‌های تورم مصرف‌کننده در هفته آینده، با هرگونه غافلگیری نزولی که احتمالاً باعث فروش دلار دیگری می‌شود و نشست نهایی سیاست‌گذاری فدرال رزرو در سال جاری است.

با 0.1٪ افزایش به 1.0567، با سود یورو از فروش دلار قبل از نشست هفته آینده بانک مرکزی اروپا.

بانک مرکزی اروپا همچنین احتمالاً سرعت بهره تهاجمی خود را کاهش می دهد، زیرا از ماه جولای نرخ بهره را در مجموع 200 واحد افزایش داده است، اما با توجه به اینکه منطقه یورو همچنان دو رقمی است، بانک مرکزی باید برای مدتی به افزایش نرخ بهره ادامه دهد.

با افزایش 0.1 درصدی به 1.2242 رسید، در حالی که قرار است تصمیم سیاست پولی خود را در هفته آینده اعلام کند و انتظار می رود نرخ بهره دیگری نیز 50 واحد افزایش یابد.

در همین حال، دفتر آمار ملی روز جمعه اعلام کرد که انتشار داده‌های PPI بریتانیا در هفته آینده را پس از کشف مشکلات احتمالی بیشتر در محاسبه این سری لغو می‌کند.

با 0.2% کاهش به 136.38 رسید و ین از انتظارات فزاینده مبنی بر اینکه بانک ژاپن می تواند سیاست پولی فوق العاده آسان خود را با تورم در حدود 40 سال گذشته پایان دهد، سود می برد.

بدون تغییر در 0.6767 معامله شد، در حالی که 0.2 درصد کاهش یافت و به 6.9529 رسید، با یوان بهترین ارز آسیا در منطقه در این هفته پس از اینکه چین چندین محدودیت حرکتی ضد کووید و اقدامات آزمایشی را کاهش داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.