دلار به بالاترین سطح شش هفته ای در Fedspeak شاهین توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – پس از آنکه داده‌های قوی اقتصادی ایالات متحده و اظهارنظرهای تندروانه سیاست‌گذاران فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره اشاره کرد، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز جمعه به بالاترین سطح شش هفته اخیر رسید. در ساعت 02:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 321190
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
دلار به بالاترین سطح شش هفته ای در Fedspeak شاهین توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – پس از آنکه داده‌های قوی اقتصادی ایالات متحده و اظهارنظرهای تندروانه سیاست‌گذاران فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره اشاره کرد، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز جمعه به بالاترین سطح شش هفته اخیر رسید.

در ساعت 02:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.5 درصد افزایش در 104.345 معامله شد و برای سومین هفته متوالی افزایش یافت.

داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه به اقتصاد انعطاف‌پذیر ایالات متحده اشاره می‌کند، زیرا تعداد آمریکایی‌هایی که برای درخواست ثبت نام کرده‌اند در هفته گذشته به‌طور غیرمنتظره‌ای کاهش یافت، در حالی که در ژانویه شتاب گرفت.

این پس از بازگشت شدید در ژانویه پس از دو کاهش ماهانه متوالی و قوی‌تر از حد انتظار در اوایل هفته بود.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «داده‌ها مهمات را برای فدرال رزرو فراهم می‌کند تا در حالت جنگ‌طلب باقی بماند و بازار به قیمت دو تا سه افزایش نرخ بهره دیگر 25 بشکه‌ای فدرال رزرو تا تابستان ادامه دهد.»

قدرت ظاهری اقتصاد ایالات متحده ظاهراً فضا را برای فدرال رزرو فراهم کرده است تا با منافع تهاجمی تر به مبارزات خود علیه تورم ادامه دهد.

رئیس فدرال رزرو کلیولند گفت که او یک “مورد اقتصادی قانع کننده” برای افزایش 50 واحد پایه دیگر دیده است، و رئیس سنت لوئیس گفت که او حمایت از چنین افزایشی را در ماه مارس رد نمی کند، نه یک چهارم واحد.

بولارد افزود که نرخ سیاست فدرال رزرو در محدوده 5.25 تا 5.5 درصد برای کاهش سرعت افزایش قیمت – بالاتر از نرخ 5 تا 5.25 درصدی پیشنهاد شده توسط سیاستگذاران فدرال رزرو از دسامبر، کافی است.

این موضع جنگ طلبانه، بازدهی اوراق بهادار خزانه داری را به بالاترین سطح خود از اواخر دسامبر رسانده است.

در جاهای دیگر، 0.3% کاهش یافت و به 1.0633 رسید، و تاثیر افزایش دلار را احساس کرد و در پایین ترین سطح خود از 9 ژانویه معامله شد.

اقتصاددان رئیس بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه موضعی غیرعادی اتخاذ کرد و گفت که تأثیر افزایش اخیر در هزینه های استقراض بر تورم هنوز احساس نشده است.

پس از رشد 0.5 درصدی بریتانیا در ماه ژانویه، قوی تر از افت 0.3 درصدی مورد انتظار، 0.4 درصد به 1.1941 سقوط کرد و به پایین ترین حد شش هفته اخیر رسید.

با 0.6% افزایش به 134.74 رسید و به بالاترین سطح خود از اواخر دسامبر صعود کرد، زیرا ین تحت فشار افزایش بازدهی ایالات متحده قرار گرفت.

ابهامات زیادی در مورد مسیر سیاست پولی تحت ریاست کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن وجود دارد که قرار است هفته آینده در این پست تایید شود.

Ueda با وظیفه دلهره آور هدایت اقتصاد ژاپن از طریق افزایش تورم و تضعیف رشد اقتصادی روبرو است.

با وجود اینکه رهبران ارشد چین “پیروزی قاطع” بر کووید-19 را اعلام کردند، شاخص حساس به ریسک 0.5٪ کاهش یافت و به 0.6842 رسید، نزدیک به پایین ترین سطح یک ماهه، در حالی که 0.2٪ افزایش یافت و به 6.8765 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.