دلار به اوج خود رسیده است، اما به دلیل کاهش قیمت بازارها توسط فدرال رزرو توسط Investing.com، برای آخرین بار آماده شده است.

[ad_1] © رویترز نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — به گفته گلدمن ساکس، دلار به اوج خود رسیده است، اما ممکن است در ماه‌های آینده پیش از از سرگیری روند نزولی تندتر، برای آخرین هجوم تنظیم شود، زیرا طبق گفته گلدمن ساکس، نرخ بالاتر فدرال رزرو برای رژیم نرخ طولانی‌تر هنوز قیمت گذاری نشده است. دلار

کد خبر : 304551
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۴:۱۱
دلار به اوج خود رسیده است، اما به دلیل کاهش قیمت بازارها توسط فدرال رزرو توسط Investing.com، برای آخرین بار آماده شده است.

[ad_1]


© رویترز

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — به گفته گلدمن ساکس، دلار به اوج خود رسیده است، اما ممکن است در ماه‌های آینده پیش از از سرگیری روند نزولی تندتر، برای آخرین هجوم تنظیم شود، زیرا طبق گفته گلدمن ساکس، نرخ بالاتر فدرال رزرو برای رژیم نرخ طولانی‌تر هنوز قیمت گذاری نشده است.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، با 0.87 درصد کاهش به 102.75 رسید که بسیار کمتر از اوج خود در 25 سپتامبر 114.745 بود.

“[O]پیش‌بینی‌های جدید شما نشان می‌دهد که دلار به اوج خود رسیده است – به احتمال زیاد دوباره به اوج ماه سپتامبر (در طول ترس مالی بریتانیا) بازنگشته است – اما همچنان احتمالاً در 3 تا 6 ماه آینده مراحل تقویت را تجربه می‌کند، تا زمانی که در طی یک دوره متقاعدکننده‌تر عقب‌نشینی کند. گلدمن ساکس در یادداشتی گفت: افق 12 متر.

گلدمن ساکس، با اشاره به بازار کار قوی ایالات متحده، و بهبود تمایل به رشد جهانی در بحبوحه رشد بیشتر و سریعتر، افزود: تقاضای نزولی بر دلار منعکس کننده دیدگاه قوی تر از اجماع ما است که اقتصاد ایالات متحده باید بتواند از رکود جلوگیری کند. بازگشایی چین

داده های روز جمعه 223000 شغل در ماه گذشته را نشان داد که بالاتر از تخمین اقتصاددانان از 200000 شغل است. بیش از حد انتظار کاهش یافت و به 4.6 درصد رسید.

گلدمن ساکس، علاوه بر بازار کار قوی، به ساختار تامین مالی مسکن و [the United States’] خودکفایی انرژی که احتمالاً بدان معناست که اقتصاد ایالات متحده در مقایسه با سایر اقتصادهای G10 در برابر سیاست های پولی سخت تر مقاوم تر خواهد بود.

برخلاف اروپا، اکثر خانوارهای ایالات متحده وام مسکن با نرخ ثابت دارند که در سطوح پایین تاریخی قفل شده است و در برابر افزایش نرخ های فدرال رزرو آسیب پذیر نیستند.

Zhiwei Ren، مدیر عامل و مدیر پورتفولیو، پنل مدیریت دارایی متقابل: “بیشتر خانوارهای آمریکایی وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت دارند… فدرال رزرو می تواند نرخ ها را تا 5٪ یا 6٪ افزایش دهد، این تاثیری بر پیش پرداخت آنها نخواهد داشت.” در مصاحبه ای به Investing.com گفت: “خریداران خانه جدید تحت تاثیر قرار می گیرند، اما این بخش بسیار کوچکی از جمعیت است… و تاثیر آنها بر اقتصاد بسیار بسیار کمتر است.”

با این حال، طبق گفته گلدمن ساکس، ماه های آینده ممکن است شاهد افزایش ارزش دلار باشیم زیرا شرط بندی سرمایه گذاران برای کاهش فدرال رزرو زودرس است. “[T]بازار در حال کاهش قیمت های مورد نیاز فدرال رزرو و تشدید FCI مورد نیاز برای کاهش فشارهای اصلی تورم است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.