دلار با کاهش شوک ناشی از بحران بانکی تثبیت شد توسط Investing.com

[ad_1] نوشته جفری اسمیت Investing.com — همزمان با کاهش شوک ناشی از سقوط سه بانک آمریکایی در یک هفته، دلار تثبیت شد و یورو در معاملات اولیه روز سه شنبه در اروپا تضعیف شد. علائم استرس در سیستم مالی ایالات متحده باعث شده است که چشم انداز نرخ های بهره در سراسر ایالات متحده و

کد خبر : 333495
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
دلار با کاهش شوک ناشی از بحران بانکی تثبیت شد توسط Investing.com

[ad_1]



نوشته جفری اسمیت

Investing.com — همزمان با کاهش شوک ناشی از سقوط سه بانک آمریکایی در یک هفته، دلار تثبیت شد و یورو در معاملات اولیه روز سه شنبه در اروپا تضعیف شد.

علائم استرس در سیستم مالی ایالات متحده باعث شده است که چشم انداز نرخ های بهره در سراسر ایالات متحده و اروپا از روز پنجشنبه مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد و بازده در ایالات متحده به بیشترین میزان در هر سه روز از زمان سقوط بازار 1987 کاهش یافته است. در حالی که اجماع گسترده ای برای 25 واحد پایه از سوی فدرال رزرو در هفته آینده وجود داشت و 50 واحد پایه به عنوان محتمل ترین نتیجه بعدی در نظر گرفته می شد، اکنون اکثر بازارها انتظار تغییری ندارند. تحلیلگران Nomura تا آنجا پیش رفتند که پیش بینی کردند فدرال رزرو محدوده هدف صندوق های فدرال را 25 واحد پایه کاهش خواهد داد.

دیدگاه نومورا در اقلیت باقی می ماند، به ویژه به این دلیل که تورم ایالات متحده هنوز بسیار بالاتر از هدف است. گزارش ایالات متحده برای ماه فوریه در ساعت 8:30 ET (12:30 به وقت گرینویچ) ارائه می شود و انتظار می رود از 6.4 درصد در ژانویه تنها کاهش نسبتاً کمی به 6.0٪ نشان دهد. انتظار می رود پویایی ماهانه قیمت از 0.5 درصد در ژانویه اندکی به 0.4 درصد کاهش یابد.

تا ساعت 04:00 ET (08:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته دنبال می کند، 0.3 درصد افزایش یافت و به 103.52 رسید. رشد دلار تا حد زیادی در برابر یورو رخ داد، که از روز پنجشنبه عملکرد بهتری داشته است، زیرا بانک مرکزی اروپا در نشست سیاست خود در روز پنجشنبه به 50 واحد متعهد شده است. این بدان معناست که متغیر کلیدی در نشست بانک مرکزی اروپا، راهنمایی های رئیس جمهور کریستین لاگارد برای جلسات آتی خواهد بود، که اکنون بسیاری انتظار دارند نسبت به آخرین اظهارات عمومی او کمتر تندرو باشد.

به نظر می‌رسد لاگارد در حضورهای اخیر خود بیشتر در کنار شاهین‌هایی است که در اواخر سال برای 50 پله پایه بیشتر تلاش می‌کنند. به گفته هولگر اشمیدینگ، اقتصاددان ارشد بانک برنبرگ، اکنون این احتمال کمتر به نظر می رسد، به ویژه به این دلیل که رویدادهای سیستم بانکی باعث می شود شرایط مالی هم در ایالات متحده و هم در منطقه یورو سخت تر شود.

اشمیدینگ در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت: «اگر بازارها کارهای بیشتری انجام دهند، بانک مرکزی اروپا باید کمتر انجام دهد.

این شاخص با کاهش 0.3 درصدی به 1.0692 دلار رسید و بخشی از افزایش 2 درصدی را در سه روز گذشته کاهش داد. همچنین پس از افزایش حدود 3 درصدی در برابر دلار در هفته گذشته، اندکی تضعیف شد. تا ساعت 04:00 ET، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.2148 دلار رسید.

استرلینگ همچنان توسط داده های بازار کار پشتیبانی می شود که نشان دهنده افزایش بیش از حد انتظار اشتغال در سه ماه منتهی به ژانویه است که نرخ بیکاری را در سطح پایین تاریخی 3.7 درصد نگه داشته است. رشد متوسط ​​درآمد نسبت به سطوح رکوردی که در دو ماه گذشته ثبت کرده بود، تضعیف شد.

نشست سیاست بعدی بانک انگلستان هفته آینده، یک روز پس از نشست فدرال رزرو است. با این حال، پوند در این هفته دارای برخی ریسک رویدادها است، به طوری که دولت جدید برای سال آینده قرار است روز چهارشنبه به مجلس ارائه شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.