دلار با تقاضای ین سقوط کرد. جلسه BoJ در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه، با تقاضای ین در پی گزارشی مبنی بر اینکه مقامات ژاپنی می‌توانند هدف تورم کشور را تعدیل کنند، کاهش یافت. در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، ارزش دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 295254
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
دلار با تقاضای ین سقوط کرد.  جلسه BoJ در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه، با تقاضای ین در پی گزارشی مبنی بر اینکه مقامات ژاپنی می‌توانند هدف تورم کشور را تعدیل کنند، کاهش یافت.

در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، ارزش دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.3 درصد کاهش یافت و به 104.035 رسید.

پس از گزارش مطبوعات محلی ژاپن در آخر هفته مبنی بر اینکه فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، احتمالاً در سال آینده، در حال بررسی صدور بیانیه ای مشترک با بانک ژاپن است، که به انعطاف پذیری بیشتر در مورد هدف 2 درصدی اجازه می دهد، 0.6٪ کاهش یافت و به 135.84 رسید.

چنین اقدامی احتمالاً به معنای تغییر سیاست بالقوه در موضع فوق‌العاده انطباق‌آمیز بانک مرکزی خواهد بود که نزدیک به صفر باقی مانده است در حالی که سایر بانک‌های مرکزی بزرگ به شدت نرخ‌های خود را برای مبارزه با تورم فزاینده افزایش داده‌اند که به ضرر ین است.

این نشست نهایی خود را برای سال اوایل سه شنبه برگزار می کند و انتظار می رود نرخ های بهره را در سطوح بسیار پایین فعلی نگه دارد. با این حال، هر گونه اظهار نظر در مورد تغییر لحن احتمالی به دقت رصد خواهد شد.

, , و , از جمله در هفته گذشته نرخ های بهره را 50 واحد افزایش دادند و به افزایش بیشتر در آینده اشاره کردند که تورم همچنان بسیار بالا باقی مانده است.

قبل از انتشار ماه دسامبر، 0.5% افزایش یافت و به 1.0634 رسید.

انتظار می رود که این افزایش اندکی از 86.3 به 87.4 نشان دهد، به دنبال داده های هفته گذشته، که نشان داد رکود در فعالیت اقتصادی آلمان برای دومین ماه متوالی تعدیل شده است، که نشان می دهد رکود احتمالی در بلوک کم عمق تر از آنچه قبلا تصور می شد خواهد بود. .

لوئیس دی گویندوس، معاون بانک مرکزی اروپا، اواخر دوشنبه در مادرید سخنرانی می‌کند، و نظرات او پس از اینکه همکارش در بانک مرکزی اروپا، کلااس نات، در روز جمعه گفت که بانک مرکزی راه طولانی در افزایش نرخ بهره نسبت به فدرال رزرو دارد، بررسی خواهد شد، اما در نهایت پیروز شد. نرخ های خود را به همان سطح همتای آمریکایی خود افزایش نمی دهد.

با 0.5% صعود به 1.2203، با افت 1% استرلینگ در هفته گذشته به دلیل نگرانی هایی که بانک مرکزی انگلستان ممکن است به پایان چرخه انقباض خود نزدیک شود زیرا اقتصاد این کشور وارد رکود می شود.

شاخص حساس به ریسک با 0.6 درصد افزایش به 0.6722 رسید، در حالی که با 0.1 درصد افزایش به 6.9814 رسید، زیرا چین تلاش می کند با افزایش شدید عفونت های کووید کنار بیاید، که می تواند بازگشایی کامل اقتصاد این کشور را به تاخیر بیندازد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.