دلار بالاتر می رود، پوند عقب نشینی می کند زیرا امداد BOE با Investing.com دوام نمی آورد

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روند صعودی ظاهراً بی امان خود را در اوایل معاملات اروپایی روز پنجشنبه از سر گرفت، در حالی که با از بین رفتن رالی کمکی ناشی از مداخله بانک مرکزی انگلیس در بازار اوراق قرضه، پوند سقوط کرد. در ساعت 03:10 به وقت شرقی (07:10

کد خبر : 261708
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
دلار بالاتر می رود، پوند عقب نشینی می کند زیرا امداد BOE با Investing.com دوام نمی آورد

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روند صعودی ظاهراً بی امان خود را در اوایل معاملات اروپایی روز پنجشنبه از سر گرفت، در حالی که با از بین رفتن رالی کمکی ناشی از مداخله بانک مرکزی انگلیس در بازار اوراق قرضه، پوند سقوط کرد.

در ساعت 03:10 به وقت شرقی (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.8 درصد افزایش یافت و به 113.438 رسید و پس از بدترین جلسه خود در بیش از 114.653، نزدیک به بالاترین رقم دو دهه اخیر خود بازگشت. دو سال.

این اقدام روز چهارشنبه از خرید اضطراری اوراق قرضه خبر داد، تلاش برای تقویت بازار طلایی که به همراه پوند پس از اعلام کاهش قابل توجه مالیات توسط دولت جدید بریتانیا، احتمالاً تامین مالی از طریق استقراض سنگین، سقوط کرده بود.

در نتیجه، واحد پول بریتانیا بیشترین جهش را از اواسط ژوئن داشته است، اما این جهش چندان دوام نیاورد و در روز پنجشنبه با افت 0.9 درصدی به 1.0787 رسید.

این امر بر BoE فشار می آورد تا در نشست بعدی خود در اوایل نوامبر، در صورتی که به رد افزایش اضطراری ادامه دهد، به منظور حمایت از پوند تحت محاصره، افزایش قابل توجهی را اعلام کند.

تحلیلگران در بازارها اکنون نرخ پایانی بالاتر از 6 درصد را در سال آینده قیمت گذاری می کنند، و در حالی که ما می توانیم در مورد اینکه آیا این معیار قابل اعتمادی از انتظارات با این سطح از استرس بازار است، بحث کنیم، بدون شک درست است که سرمایه گذاران برای واکنش قابل توجهی موضع می گیرند. ING در یادداشتی گفت.

حضور مقامات بانک انگلستان، دیوید رامسدن، سیلوانا تنریرو، و هاو پیل بعداً در روز پنجشنبه از نزدیک مشاهده خواهد شد.

همچنین با 0.7% کاهش به 0.9667 رسید، زیرا دلار آمریکا پس از ضررهای جلسه قبل جایگاه خود را دوباره به دست آورد.

ارز واحد همچنین با تشدید اخیر بحران انرژی در منطقه یورو تحت تاثیر قرار گرفته است و گارد ساحلی سوئد اعلام کرد که چهارمین نشت گاز در خطوط لوله آسیب دیده نورد استریم را کشف کرده است.

اتحادیه اروپا مظنون است که خرابکاری در پشت نشت خطوط لوله انتقال گاز از روسیه به اروپا بوده است و قول داده است که به هرگونه اختلال عمدی در زیرساخت انرژی خود پاسخی «قوی» بدهد.

تحلیلگران ING می‌گویند: «این حمله یک رویداد ژئوپلیتیکی خالص را نشان می‌دهد – با سرمایه‌گذاران در انتظار نحوه واکنش غرب و به‌ویژه روس‌ها».

0.4% افزایش یافت و به 144.69 رسید و نزدیک به سطح حیاتی 145 باقی ماند، در حالی که پس از اندازه گیری ماهانه جدید استرالیا در روز پنجشنبه نشان داد که تورم سالانه در ماه اوت نسبت به ژوئیه اندکی کاهش یافته است.

با وجود تلاش بانک خلق چین برای تقویت این ارز، یوان اندکی به 7.1983 سقوط کرد و یوان نزدیک به ضعیف ترین سطح خود از زمان بحران مالی سال 2008 باقی ماند. این سازمان روز چهارشنبه اعلام کرد که ثبات بازار ارز اولویت اصلی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.