دلار بالاتر می رود، پس از زیان های الهام گرفته از پاول توسط Investing.com بازگشت.

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از ضررهای قبلی که نگرانی‌های فزاینده رکود منجر به عقب‌نشینی بازدهی خزانه‌داری شد، تثبیت شد. در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی

کد خبر : 220286
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
دلار بالاتر می رود، پس از زیان های الهام گرفته از پاول توسط Investing.com بازگشت.



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از ضررهای قبلی که نگرانی‌های فزاینده رکود منجر به عقب‌نشینی بازدهی خزانه‌داری شد، تثبیت شد.

در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با کاهش قابل توجهی نسبت به اوج دو دهه 105.79 در 15 ژوئن، زمانی که فدرال، به 104.010 رسید، با افزایشی اندک معامله شد. ذخیره نرخ ها را 75 واحد پایه افزایش داد.

دلار از آن اوج سقوط کرد زیرا بازارها به طور فزاینده ای نگران شده اند که تلاش فدرال رزرو برای مهار تورم بالای تاریخی با انقباض پولی تهاجمی منجر به رکود شود.

رئیس فدرال رزرو در اولین روز شهادت دو روزه خود در کنگره به این نگرانی‌ها اضافه کرد و اظهار داشت که اگرچه هدف سیاستگذاران بانک مرکزی نبود، اما رکود “مطمئناً یک احتمال” است زیرا آنها تلاش کردند قیمت‌ها را بالا ببرند. تحت کنترل.

این نگرانی‌ها باعث شد که بازدهی خزانه‌داری به پایین‌ترین حد در دو هفته اخیر برسد، پیش از آن که در ساعات اولیه اروپا به میزانی اندک بازگشت کرد.

پاول در اواخر روز پنجشنبه به شهادت خود ادامه می دهد، در حالی که در جبهه داده ها، قرار است هفته نامه ایالات متحده منتشر شود.

جفری هالی، تحلیلگر در OANDA، گفت: «امروز یک روز دیگر برای شهادت پاول در هیل داریم، بنابراین منتظر بمانید تا هرچه زودتر هر کلمه او را تحلیل کند.

پس از اینکه داده‌ها نشان داد که دولت بریتانیا در ماه مه پس از افزایش 70 درصدی پرداخت‌های بهره برای خدمات دهی به بدهی ملی، بیش از پیش‌بینی‌شده وام گرفته است، در حالی که ریسک حساس 0.6 درصد کاهش یافت و به 0.6887 رسید، 0.2 درصد کاهش یافت و به 1.0549 رسید.

علاوه بر این، با کاهش شکاف بین بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن و اوراق خزانه ایالات متحده، ین از بالاترین سطح 24 ساله 136.71 که در روز چهارشنبه به آن رسیده بود، 0.4 درصد کاهش یافت.

همچنین اظهارات تاکهیکو ناکائو، رئیس سابق سیاست ارزی وزارت دارایی، بر این جفت تاثیرگذار بود که اظهار داشت امکان دخالت مستقیم ژاپن در بازارهای ارز برای جلوگیری از سقوط ین را نمی توان رد کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.