دلار بالاتر می رود، همچنان در مسیر زیان ماهانه دیگری توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، اما در مسیر برای دومین کاهش ماهانه متوالی پیش از انتشار داده‌های اقتصادی بیشتر بود که احتمالاً مسیر آینده نرخ‌های بهره را روشن می‌کند. در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا

کد خبر : 350179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
دلار بالاتر می رود، همچنان در مسیر زیان ماهانه دیگری توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، اما در مسیر برای دومین کاهش ماهانه متوالی پیش از انتشار داده‌های اقتصادی بیشتر بود که احتمالاً مسیر آینده نرخ‌های بهره را روشن می‌کند.

در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با افزایش اندکی در 101.575 معامله شد، اما همچنان در مسیر زیان ماهانه حدود 1% قرار داشت و بیش از 2 سقوط کرد. ٪ در ماه مارس.

نگرانی‌ها از اینکه اقتصاد ایالات متحده به سمت کندی شدید پیش می‌رود، اخیراً پس از اینکه در اواخر سال گذشته به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسید، بر شاخص دلار تأثیر گذاشت.

به طور گسترده انتظار می رود که بانک مرکزی در نشست سیاست گذاری هفته آینده نرخ ها را تا 25 واحد دیگر افزایش دهد، زیرا ثابت شده است که تورم بیشتر از حد انتظار است، اما تمرکز بر روی اتفاقات بعدی خواهد بود در میان انتظارات رو به رشد بانک مرکزی مبنی بر اینکه بانک مرکزی چرخه کاهشی را آغاز کند. امسال.

تقویم داده های ایالات متحده روز دوشنبه تا حد زیادی خالی است، اما داده های سه ماهه اول در روز پنجشنبه به دقت مورد مطالعه قرار خواهند گرفت. انتظار می رود این قرائت نشان دهد که رشد نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافته است.

شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو نیز در اواخر این هفته منتشر می شود و انتظار می رود نشان دهد که تورم تا ماه مارس سرسخت باقی مانده است.

قبل از انتشار آلمانی پربیننده 0.1% کاهش یافت و به 1.0978 رسید.

داده‌های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که فعالیت‌های تجاری منطقه یورو در ماه آوریل افزایش یافت و نگرانی‌ها در مورد رکود قریب‌الوقوع در منطقه را کاهش داد.

منطقه یورو قرار است در روز جمعه اطلاعات اولیه را در سه ماهه اول منتشر کند و انتظار می‌رود که رشد کمی را در سه ماهه نشان دهد، در حالی که تورم آوریل از بزرگترین اقتصادهای منطقه گزارش می‌شود و احتمالاً به افزایش فشارهای تورمی اشاره می‌کند.

0.1% کاهش یافت و به 1.2419 رسید، 0.3% کاهش یافت و به 0.6671 رسید، در حالی که به 134.19 رسید، قبل از جلسه سیاست روز جمعه – اولین جلسه تحت فرمانداری جدید Kazuo Ueda.

انتظار می‌رود که Ueda سیاست فوق‌العاده سست بانک را در حال حاضر حفظ کند، اما می‌تواند سرنخ‌هایی را در مورد یک برنامه نهایی برای سفت‌تر شدن، به‌ویژه زمانی که تورم سرسخت باقی می‌ماند، ارائه دهد.

در بحبوحه عدم قطعیت در مورد میزان و سرعت بهبود اقتصادی چین، 0.1% افزایش یافت و به 6.9017 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.