دلار بالاتر می رود، اما پیش از انتشار داده های کلیدی تورم توسط Investing.com، برای سه ماهه ضعیف تعیین شده است

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز جمعه افزایش یافت، اما به نظر می‌رسد در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم ایالات متحده، دومین ضرر سه ماهه متوالی را ثبت کند. در ساعت 03:00 ET (07:00 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی

کد خبر : 340667
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
دلار بالاتر می رود، اما پیش از انتشار داده های کلیدی تورم توسط Investing.com، برای سه ماهه ضعیف تعیین شده است

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز جمعه افزایش یافت، اما به نظر می‌رسد در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم ایالات متحده، دومین ضرر سه ماهه متوالی را ثبت کند.

در ساعت 03:00 ET (07:00 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1 درصد افزایش یافت و در 101.860 معامله شد که کمتر از پایین ترین سطح خود از اوایل فوریه تاکنون است.

این شاخص در سال تا به امروز 1.3 درصد کاهش یافته است که 7.7 درصد کاهش در سه ماهه چهارم سال 2022 را افزایش داده است.

آشفتگی در بخش بانکی ایالات متحده، در درجه اول، منجر به ارزیابی مجدد معامله گران از دیدگاه خود نسبت به حرکت های آینده شده است و اکنون نزدیک به اوج خود می بینند که مزیت بازدهی دلار را از بین می برد.

با این حال، این دیدگاه بستگی به این دارد که نشانه هایی وجود داشته باشد که نشان می دهد فدرال رزرو در نبرد خود علیه تورم پیروز شده است.

سنج مورد علاقه فدرال رزرو برای نرخ تورم، در اواخر جلسه قرار می گیرد و انتظار می رود نشان دهد که این شاخص که قیمت انرژی و مواد غذایی را کاهش می دهد، 0.4 درصد نسبت به ماه قبل و 4.7 درصد تا فوریه افزایش خواهد یافت.

پس از ناامیدکننده، تا حد زیادی ثابت در 1.0901 معامله شد، اما با افزایش 0.5 درصدی در روز پنجشنبه پس از ارقام قوی، انتظارات را تقویت کرد که هنوز نرخ افزایشی برای اعلام در سال جاری وجود دارد.

برای ماه مارس قرار است بعداً در جلسه منتشر شود، و با توجه به انتشار اعداد آلمان در روز پنجشنبه، ممکن است افزایش سالانه 7.1 درصدی افزایش یابد.

پس از آن که داده ها نشان داد در سه ماهه چهارم سال گذشته رشد داشته است، 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.2392 رسید، با افزایش 0.1 درصدی تولید ناخالص داخلی نسبت به سه ماه قبل پس از کاهش 0.3 درصدی در سه ماهه سوم، انقباضی کمتر از آنچه قبلا تصور می شد.

دارن مورگان، آمارگیر ONS گفت: «اقتصاد در نیمه دوم سال گذشته کمی قوی‌تر از آنچه قبلاً تخمین زده می‌شد، عمل کرد، با داده‌های بعدی نشان می‌دهد که ارتباطات از راه دور، ساخت‌وساز و تولید همگی بهتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد در سه ماهه آخر ظاهر شدند.»

معامله حساس به ریسک ثابت در 0.6706، 0.4 درصد افزایش به 133.12، در حالی که 0.1 درصد کاهش به 6.8645 پس از داده ها نشان داد که فعالیت های تجاری چین با سریع ترین سرعت خود در بیش از یک دهه رشد داشته است، حتی اگر بهبود ناهموار باشد، به عنوان فعالیت بیش از حد انتظار رشد کرد. رشد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.