دلار بالاتر رفت، ین پس از نشست BOJ توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه افزایش یافت، اما همچنان در مسیر زیان ماهانه قرار داشت، در حالی که ین ژاپن پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن تا حد زیادی موضع منفی خود را حفظ کرد، سقوط کرد. در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت

کد خبر : 352097
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
دلار بالاتر رفت، ین پس از نشست BOJ توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه افزایش یافت، اما همچنان در مسیر زیان ماهانه قرار داشت، در حالی که ین ژاپن پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن تا حد زیادی موضع منفی خود را حفظ کرد، سقوط کرد.

در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد افزایش در 101.415 معامله شد که از پایین ترین سطح دو هفته ای که در اوایل این هفته مشاهده شد، بازگشت.

با توجه به نگرانی معامله گران از سلامت سیستم بانکی ایالات متحده و احتمال پایان دادن به انقباض پولی تهاجمی فدرال رزرو توسط فدرال رزرو، پس از افت حدود 2.3 درصدی در ماه مارس، ارزش دلار در مسیر کاهش ماهانه کمتر از 1 درصد باقی ماند. با کاهش رشد اقتصادی کشور.

آخرین نمونه از کندی رشد ایالات متحده با انتشار داده های رشد سه ماهه اول در روز پنجشنبه رخ داد، زیرا واقعی در بزرگترین اقتصاد جهان با نرخ سالانه 1.1 درصد در دوره ژانویه تا مارس افزایش یافت که از 2.6 درصد در سه دوره پایانی کاهش یافت. ماه های 2022

بعدی مارس است، معیار ترجیحی بانک مرکزی برای تورم، که می تواند بر تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره تاثیرگذار باشد.

به طور گسترده انتظار می رود هفته آینده نرخ ها را یک چهارم درصد افزایش دهد و سپس در ماه ژوئن در افزایش بیشتر متوقف شود.

در جاهای دیگر، با 1 درصد افزایش به 135.29 رسید، در حالی که ین پس از اینکه کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن در اولین تصمیم خود تصمیم گرفت سیاست پولی فوق العاده آسان را بدون تغییر نگه دارد و هیچ تغییری در سیاست کنترل منحنی بازدهی خود ایجاد نکرد، ضربه سختی خورد.

بانک مرکزی تعهد خود مبنی بر حفظ نرخ بهره را در «سطح فعلی یا پایین تر» حذف کرد و گفت که «بازبینی گسترده ای از سیاست پولی» انجام خواهد داد، اما این خبر همچنان کسانی را که به دنبال تغییر فوری سیاست بودند، ناامید کرد.

به 1.1029 رسید و نزدیک به بالاترین سطح یک ساله اخیر خود باقی ماند، در حالی که یورو در مسیر رشد ماهانه بیش از 1.5 درصد قرار داشت.

داده‌های پرجمعیت‌ترین ایالت آلمان که اوایل روز جمعه منتشر شد، نشان داد که تورم مصرف‌کننده در ماه آوریل همچنان بالا بوده و 6.8 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است.

همچنین اعداد تورمی از سایر ایالت های آلمان و همچنین از و بعد از آن جلسه و همچنین انتشار سه ماهه اول منطقه یورو وجود دارد.

به طور گسترده مشاهده می‌شود که هفته آینده نرخ‌های بهره افزایش می‌یابد، اما با توجه به اینکه اقتصاد اروپا نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد و تورم همچنان یک مسئله باقی می‌ماند، احتمالاً سیاست‌گذاران این کشور متعصب خواهند بود.

با 0.1 درصد کاهش به 1.2481، 0.4 درصد کاهش به 0.6606، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.9163 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.