دلار بالاتر از آمار تورم ایالات متحده است. شرکت های استرلینگ توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه شنبه افزایش یافت، در حالی که استرلینگ در آستانه نشست سیاست گذاری این هفته بانک مرکزی انگلیس قدرت خود را حفظ کرد. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از

کد خبر : 357164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
دلار بالاتر از آمار تورم ایالات متحده است.  شرکت های استرلینگ توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه شنبه افزایش یافت، در حالی که استرلینگ در آستانه نشست سیاست گذاری این هفته بانک مرکزی انگلیس قدرت خود را حفظ کرد.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1 درصد افزایش یافت و در 101.183 معامله شد، اما با پایین‌ترین سطح اخیر فاصله چندانی ندارد.

پس از انتشار قوی تر از حد انتظار در روز جمعه که نشان داد بازار کار ایالات متحده در ماه آوریل انعطاف پذیر باقی مانده است، ارزش دلار افزایش یافت.

با این حال، محدوده معاملات محدود است، زیرا معامله گران منتظر داده های چهارشنبه آوریل هستند، و اقتصاددانان انتظار دارند که قیمت های پربیننده، که به استثنای قیمت های مواد غذایی و سوخت بی ثبات است، 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد، که یک کاهش اندک از 5.6 درصد است. یک ماه زودتر افزایش یابد.

طبق انتظارات، هفته گذشته دهمین افزایش متوالی نرخ بهره خود را به ثبت رساند. همچنین نشان داد که ممکن است کمپین سخت‌گیرانه خود را در ماه ژوئن متوقف کند، اگرچه سیاست‌گذاران تلاش می‌کردند اشاره کنند که چنین حرکتی به داده‌های اقتصادی دریافتی وابسته است.

با این حال، با نگاهی به تصویر بزرگ‌تر، به نظر می‌رسد که شرایط سخت‌تر اعتباری ایالات متحده تنها روند کاهش رشد و کاهش تورم ایالات متحده در سال 2023 را تشدید می‌کند و ما گمان می‌کنیم که اگر شاهد افزایش غافلگیرکننده 1 تا 2 درصدی در بازار باشیم، فروشندگان دلار زیادی وجود خواهند داشت. دلار طی دو هفته آینده،» تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند.

در جاهای دیگر، پیش از جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی در روز پنجشنبه، با 0.1% افزایش در 1.2633 معامله شد، درست پایین تر از اوج یک ساله جلسه قبل از 1.2668.

به نظر می رسد که نرخ بهره را 25 واحد دیگر افزایش دهد و به 4.5 درصد برساند، زیرا همچنان با دو رقمی مبارزه می کند که بالاترین نرخ در بین اقتصادهای پیشرفته بزرگ است.

0.1% کاهش یافت و به 1.0999 رسید که با وجود کند شدن سرعت افزایش نرخ بهره در هفته گذشته، همچنان به بالاترین سطح سال نزدیک بود.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، روز دوشنبه گفت که منطقه یورو در سال جاری به شدت کند خواهد شد، اما شتاب رشد قیمت در حال حاضر بالاست، از جمله برای کالاها و خدمات اساسی.

ING افزود: «علاوه بر آنچه که باید به وضوح از روندهای نرخ بهره برای یورو/دلار آمریکا در سال جاری حمایت کند، باید قیمت‌های انرژی بسیار پایین‌تر باشد که باعث بهبودی گسترده در شرایط تجارت یورو شده است».

ین با 0.2 درصد کاهش به 134.77 رسید. ین با کمک نظرات کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، که نشان داد بانک مرکزی سیاست کنترل منحنی بازدهی خود را به محض اینکه تورم به طور پایدار به هدف 2 درصدی خود برسد، پایان خواهد داد.

0.2 درصد کاهش یافت و به 0.6771 رسید، در حالی که 0.2 درصد به 6.9241 رسید، پس از اینکه داده ها نشان داد چین در آوریل بیش از حد انتظار سقوط کرد و با سرعت کمتری نسبت به ماه قبل رشد کرد، که نشان دهنده بهبود شکننده در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.