دلار بالاتر؛ مقامات جنگ طلب فدرال رزرو، عدم قطعیت سقف بدهی به کمک Investing.com کمک می کند

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا به دنبال اظهارات جنگ طلبانه تعدادی از مقامات فدرال رزرو و با ادامه بن بست سقف بدهی در واشنگتن افزایش یافت. در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز

کد خبر : 360088
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
دلار بالاتر؛  مقامات جنگ طلب فدرال رزرو، عدم قطعیت سقف بدهی به کمک Investing.com کمک می کند

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا به دنبال اظهارات جنگ طلبانه تعدادی از مقامات فدرال رزرو و با ادامه بن بست سقف بدهی در واشنگتن افزایش یافت.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2 درصد افزایش یافت و به 102.560 رسید.

دلار آمریکا اخیراً از ابهامات پیرامون احتمال نکول ایالات متحده در صورت عدم انجام معامله برای برداشتن محدودیت استقراضی این کشور سود برده است.

پرزیدنت جو بایدن روز سه شنبه با کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان دیدار کرد، و اگرچه صداهای دلگرم کننده در مورد احتمال توافق از این گردهمایی به گوش رسید، هیچ تصمیمی قطعی نشد.

بایدن هشدار داد که فقدان توافق احتمالاً اقتصاد ایالات متحده را به سمت رکود سوق می دهد، اما همچنین تأثیر بسیار منفی در سطح جهانی خواهد داشت و بنابراین دلار با توجه به موقعیت امن خود در حال افزایش است.

تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند: «سرریز بالقوه بسیار منفی به احساسات ریسک و بازارهای پولی به این معنی است که ریسک های صعودی برای دلار و ین در چنین سناریویی کاملاً قابل توجه است.

همچنین افزایش ارزش دلار در روز چهارشنبه اظهارات تندروانه سیاستگذاران فدرال رزرو در این هفته بود که نشان می دهد بانک مرکزی ایالات متحده همچنان می تواند یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

هفته گذشته برای دهمین بار متوالی نرخ بهره را افزایش داد، اما اشاره کرد که ممکن است با مطالعه داده های اقتصادی دریافتی، سیاست های تهاجمی خود را متوقف کند.

در این مرحله، بر اساس داده‌هایی که تا کنون دارم، با توجه به اینکه چقدر تورم سرسخت بوده است، نمی‌توانم بگویم که در سطحی از نرخ صندوق‌های فدرال قرار دارم که به همان اندازه احتمال دارد حرکت بعدی می‌تواند افزایش باشد. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، روز سه شنبه گفت.

پیش از انتشار آخرین داده های ماه آوریل برای منطقه یورو، که انتظار می رود قیمت ها همچنان بالا بماند، 0.1% کاهش یافت و به 1.0856 رسید.

ING اضافه کرد: «یورو/دلار باید عمدتاً تحت تأثیر دلار آمریکا و حماسه محدودیت بدهی ایالات متحده باقی بماند: ما 1.0800 را به عنوان معیار اصلی حمایت می‌بینیم، و شکستن زیر این سطح احتمالاً نشانه‌ای از وخامت چشمگیر در جو بازار خواهد بود».

0.3% کاهش یافت و به 1.2454 رسید، در حالی که استرلینگ پس از غیرمنتظره ماه مارس تحت فشار باقی ماند و احتمال توقف روند افزایش نرخ بهره در نشست بعدی در ماه ژوئن را افزایش داد.

با 0.3 درصد افزایش به 136.79، پس از رسیدن به اوج دو هفته ای یک شبه، 0.1 درصد کاهش یافت و به 0.6649 رسید، در حالی که 0.2 درصد افزایش یافت و به 6.9928 رسید، با کاهش یوان به ضعیف ترین سطح خود از اواسط دسامبر به دلیل شرط بندی های رو به رشد بانک خلق چین. برای حمایت از رشد اقتصادی نیاز به تسهیل بیشتر سیاست های پولی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.