دلار آمریکا کاهش یافت، استرالیا پس از افزایش RBA توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1] Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه و پیش از آغاز نشست سیاست دو روزه فدرال رزرو، از بالاترین سطح دو هفته‌ای جلسه قبل کاهش یافت، در حالی که دلار استرالیا پس از غافلگیری RBA با افزایش نرخ بهره، افزایش یافت. در ساعت 02:50 ET (06:50 GMT)، که دلار آمریکا

کد خبر : 353950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
دلار آمریکا کاهش یافت، استرالیا پس از افزایش RBA توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1]



Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه و پیش از آغاز نشست سیاست دو روزه فدرال رزرو، از بالاترین سطح دو هفته‌ای جلسه قبل کاهش یافت، در حالی که دلار استرالیا پس از غافلگیری RBA با افزایش نرخ بهره، افزایش یافت.

در ساعت 02:50 ET (06:50 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1% کاهش در 101.820 معامله شد و روز دوشنبه به اوج 102.19 صعود کرد که بالاترین میزان از 19 آوریل بود.

این تقویت دلار بر اساس اعلام موسسه مدیریت عرضه در روز دوشنبه بود که در ماه گذشته به 47.1 افزایش یافت و از 46.3 در مارس که پایین‌ترین میزان از می 2020 بود، افزایش یافت.

علاوه بر این، ایالات متحده در ماه مارس بیش از حد انتظار افزایش یافت و نشانه هایی از تثبیت اقتصادی را پیش از شروع تصمیم سیاست گذاران فدرال رزرو در آخرین نشست دو روزه برای سیاست های پولی نشان داد.

به طور گسترده ای انتظار می رود که نرخ بهره یک بار دیگر در روز چهارشنبه افزایش یابد و سرمایه گذاران می خواهند بدانند که آیا نشان دهنده توقف افزایش نرخ پس از ماه مه خواهد بود یا اینکه احتمال افزایش بیشتر در ماه ژوئن را زنده نگه می دارد.

اولین جلسه از مجموعه بانک‌های مرکزی این هفته، اوایل روز سه‌شنبه با افزایش ۲۵ واحد پایه نرخ بهره معیار خود را غافلگیر کرد و هشدار داد که ممکن است به تشدید فشار بیشتری نیز نیاز باشد.

در نتیجه 1.2 درصد افزایش یافت و به 0.6709 رسید و معامله گران باید قضاوت کنند که آیا این حرکت سابقه ای برای سایر بانک های مرکزی در مبارزه جهانی با تورم ایجاد می کند یا خیر.

0.1% افزایش یافت و به 1.0991 رسید و درست زیر بالاترین سطح یک ساله 1.1096 که در هفته گذشته رسیده بود، نگه داشت.

در ماه مارس افت کرد و 2.4 درصد در ماه و 8.6 درصد سقوط کرد، اما بعید است که این نشانه از کند شدن رشد اقتصادی در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو، آن را متقاعد کند که چرخه انقباض پولی خود را متوقف کند.

انتظار می‌رود که داده‌های اولیه ماه آوریل، که در اواخر جلسه ارائه می‌شود، نشان دهد که تورم در بلوک یورو همچنان بالاست و بانک مرکزی اروپا را وادار به افزایش مجدد در روز پنجشنبه کرد. این امر باید از ارز واحد حمایت اساسی کند.

تا حد زیادی ثابت در 1.2497 معامله شد، با قوی تر از حد انتظار، که توسط Nationwide در اوایل روز سه شنبه منتشر شد، به احتمال زیاد مهمات سفت تر را در جلسه هفته آینده فراهم می کند.

0.1% افزایش یافت و به 137.61 رسید، در حالی که ین پس از کاهش نرخ های بهره در پایین ترین حد در هفته گذشته، نزدیک به پایین ترین حد دو ماهه معامله شد و نشان داد که قصد ندارد در ماه های آینده سیاست فوق العاده شل خود را تغییر دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.