در حالی که بازارها به دیدار انرژی اتحادیه اروپا نگاه می کنند، EUR/USD با مشکلاتی مواجه است

[ad_1] یورو/دلار آمریکا، صندوق بین‌المللی پول، روسیه، قیمت‌های انرژی – نکات قابل بحث EUR/USD به شدت از چالش روند نزولی عقب نشینی کرده بود گاوها تلاش می کنند تا پایگاهی بالاتر از سطح پایین تاریخی تشکیل دهند این هفته احتمالا تصمیم خواهد گرفت که آیا آنها می توانند یا نه یورو پس از فروش شدید

کد خبر : 266531
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
در حالی که بازارها به دیدار انرژی اتحادیه اروپا نگاه می کنند، EUR/USD با مشکلاتی مواجه است

[ad_1]

یورو/دلار آمریکا، صندوق بین‌المللی پول، روسیه، قیمت‌های انرژی – نکات قابل بحث

  • EUR/USD به شدت از چالش روند نزولی عقب نشینی کرده بود
  • گاوها تلاش می کنند تا پایگاهی بالاتر از سطح پایین تاریخی تشکیل دهند
  • این هفته احتمالا تصمیم خواهد گرفت که آیا آنها می توانند یا نه

یورو پس از فروش شدید هفته گذشته به نشانه‌های متعادلی از ثبات در روز چهارشنبه چسبیده است، اما این مهلت در میان باد مخالف آشکار است و بسیار متزلزل به نظر می‌رسد. با نشست وزیران انرژی اتحادیه اروپا در پراگ، پس زمینه اساسی همچنان تاریک است. آن‌ها می‌خواهند از مصرف‌کنندگانی که قبلاً غمگین بودند، از افزایش قبوض انرژی در حالی که قاره به سمت زمستانی نامطمئن پیش می‌رود، محافظت کنند. این مصرف کنندگان در حال حاضر تحت بحران هزینه های زندگی که به شدت توسط درگیری در اوکراین تشدید شده است، دچار مشکل شده اند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به لطف حمایت اروپا از دولت تحت محاصره کیف، دسترسی اروپا به گاز مهم روسیه از طریق خطوط لوله نورد استریم را قطع کرد. رهبران این قاره در پی یافتن راه هایی برای کنار گذاشتن منابع روسیه هستند. با این حال، این کار زمان زیادی را می‌طلبد، حتی با فرض اینکه بتوان آن را انجام داد، و درد اقتصادی زیادی را در زمانی که از قبل به اندازه کافی برای دور زدن وجود دارد، در بر خواهد داشت.

صندوق بین‌المللی پول از چشم‌انداز منطقه یورو به شدت انتقاد می‌کند

مطمئناً صندوق بین‌المللی پول روز سه‌شنبه اعلام کرد که منطقه یورو در سال آینده با جدی‌ترین رکود اقتصادی در بین هر منطقه جهانی مواجه خواهد شد و رشد آن طبق پیش‌بینی‌هایش تنها به 0.5 درصد خواهد رسید. صندوق بین المللی پول مستقر در واشنگتن دی سی همچنین پیش بینی می کند که آلمان و ایتالیا هر دو شاهد رکود در سال 2023 خواهند بود. آلمان البته اقتصاد قدرتمند اتحادیه اروپا است. هر جا می رود، اروپا می رود.

یورو ممکن است حمایت کلی کمی از آشفتگی حتی بزرگ‌تری که در حال حاضر به استرلینگ مبتلا شده است، به دست آورده باشد، زیرا بازارها از برنامه‌های اقتصادی دولت محافظه‌کار آتی عقب‌نشینی می‌کنند. به گزارش رویترز، با این حال، بازدهی منطقه یورو با بازدهی طلایی‌های بریتانیا در روز چهارشنبه افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد ارز واحد می‌تواند منتظر حمایت از افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا باشد، اما شکنندگی اقتصاد منطقه یورو به این معنی است که چنین اقدامی به سختی بدون ریسک خواهد بود و دلار آمریکا همچنان احتمالاً تسلط خواهد داشت. ارزی که بیشترین توانایی را برای جذب چنین اقدامات ضد تورم دارد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

بازگشتی که در هفته گذشته مشاهده شد، EUR/USD را به طرز وسوسه‌انگیزی به خط روند نزولی نزدیک کرد که از فوریه سال جاری در نمودار روزانه ثابت بود.

نمودار تهیه شده توسط دیوید کوتل با استفاده از TradingView

قبلاً باید به اوایل ژوئن برگردید تا تلاشی برای آن پیدا کنید. با این حال، افت شدید مشاهده شده از آن زمان به این معنی است که این چالش اخیر به طور کامل شکست خورده است، به طوری که پایین ترین سطح 20 ساله اواخر سپتامبر، زیر 95 سنت، دوباره به میدان آمده است. خیلی به این بستگی دارد که آیا این جفت می‌تواند بالای خط روند صعودی نوپایی که از آن پایین‌ها شکل گرفته و اکنون در حال آزمایش است باقی بماند. این خط در روز چهارشنبه به 0.96880 می رسد، با بسته شدن روزانه زیر این خط، به احتمال زیاد نشان دهنده یک آزمایش اولیه اولیه آن پایین ترین سطح بسیار قابل توجه است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% -13٪ -5٪
هفتگی 27% -24٪ 2%

بر اساس داده های IG، تمایل به یورو/دلار آمریکا برای طولانی شدن در این سطوح مغرضانه باقی می ماند، اما انگیزه صعودی به وضوح ضعیف شده است و حداقل در کوتاه مدت مشخص نیست که چه چیزی می تواند آن را احیا کند. معاملات چند روز آینده می تواند نکات کلیدی را ارائه دهد.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.