در آستانه مذاکرات بیشتر برای سقف بدهی توسط Investing.com، دلار نزدیک به بالاترین حد پنج هفته اخیر تثبیت شد

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تثبیت شد، درست پس از بالاترین سطح پنج هفته‌ای که وضعیت آن به عنوان پناهگاه امن کمک کرد زیرا بن بست در واشنگتن بر سر سقف بدهی ایالات متحده ادامه داشت. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا

کد خبر : 359652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
در آستانه مذاکرات بیشتر برای سقف بدهی توسط Investing.com، دلار نزدیک به بالاترین حد پنج هفته اخیر تثبیت شد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تثبیت شد، درست پس از بالاترین سطح پنج هفته‌ای که وضعیت آن به عنوان پناهگاه امن کمک کرد زیرا بن بست در واشنگتن بر سر سقف بدهی ایالات متحده ادامه داشت.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، تا حد زیادی ثابت در 102.250 معامله شد.

پتانسیل عدم پرداخت بدهی های آمریکا در صورت عدم انجام معامله برای برداشتن محدودیت استقراضی این کشور، که جانت یلن وزیر خزانه داری تاکید کرد ممکن است به زودی از اول ژوئن ضربه بخورد، به افزایش قیمت دلار کمک کرده است و معامله گران به دنبال این هستند. دلار سبز با توجه به آن اغلب به عنوان یک پناهگاه امن در مواقع استرس استفاده می شود.

انتظار می‌رود که احزاب اصلی یک بار دیگر در اواخر روز سه‌شنبه ملاقات کنند و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ابراز اطمینان کرده است که توافق می‌تواند انجام شود، اما کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه روز دوشنبه گفت که دو طرف هنوز از هم فاصله دارند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «مگر اینکه شاهد پیشرفت واقعاً تشویق‌کننده نباشیم، ترس سرمایه‌گذاران ممکن است همچنان افزایش یابد. ما فکر می‌کنیم با صرف نظر از اخبار مثبت در این زمینه، تراز ریسک‌ها برای دلار در حال حاضر به سمت بالا باقی می‌ماند، که باید با پایین آمدن احساسات ریسک، جریان‌های امن را ببیند.

جدا از این، معامله گران احتمالاً بر انتشار داده های ایالات متحده برای ماه آوریل تمرکز خواهند کرد، که انتظار می رود فروش در ماه آوریل 0.8٪ رشد داشته باشد، که نسبت به رکود چشمگیر 0.6٪ در ماه گذشته بهبود یافته است.

هفته گذشته برای دهمین بار متوالی نرخ بهره را افزایش داد، اما اشاره کرد که ممکن است با مطالعه داده های اقتصادی دریافتی و ارزیابی تأثیر انقباضات تا به امروز، سیاست های سختگیرانه خود را متوقف کند.

تورم در آوریل همچنان بالا بود، حتی اگر اندکی کمتر از ماه قبل باشد، و تعدادی از مقامات فدرال رزرو در آدرس‌های جداگانه‌ای گفته‌اند که اگر قیمت‌ها به طور قابل‌توجهی بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو باقی بماند، احتمالاً نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی می‌مانند.

در جاهای دیگر، پیش از انتشار فصل اول اولیه برای منطقه یورو، پس از جهش یک شبه از پایین ترین سطح پنج هفته اخیر، 0.1% افزایش یافت و به 1.0880 رسید.

انتظار می رود این نشان دهد که این منطقه در سه ماه اول سال به سختی رشد کرده است و 0.1 درصد در سه ماهه و 1.3 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است.

همچنین برای ماه می مورد توجه خواهد بود، که انتظار می رود وخامت روحیات در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو را نشان دهد.

پس از افزایش غیرمنتظره بریتانیا به 3.9 درصد در سه ماه منتهی به مارس، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.2494 رسید و این احتمال را افزایش داد که بانک انگلستان در نشست بعدی در ماه ژوئن روند افزایشی خود را متوقف کند.

0.3% کاهش یافت و به 135.78 رسید، 0.3% کاهش یافت و به 0.6683 رسید، در حالی که با 0.2% افزایش به 6.9643 رسید.

با 0.1 درصد افزایش به 19.6861، در حالی که رقابت های ریاست جمهوری ترکیه به دور دوم می رود و طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی، رقیب مخالف خود را رهبری می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.