دادستان ها در محاکمه تقلب مالیاتی جنایی سازمان ترامپ به پرونده رسیدگی می کنند

[ad_1] هیئت منصفه در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن هفته گذشته از شاهد ستاره دادستانی، آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق شرکت، که شهادت داد که سازمان ترامپ هزینه های شخصی او از جمله اجاره و اجاره خودرو را برای بیش از یک دهه پرداخت کرده است و به او اجازه می دهد تا از

کد خبر : 283915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۰۷
دادستان ها در محاکمه تقلب مالیاتی جنایی سازمان ترامپ به پرونده رسیدگی می کنند

[ad_1]

هیئت منصفه در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن هفته گذشته از شاهد ستاره دادستانی، آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق شرکت، که شهادت داد که سازمان ترامپ هزینه های شخصی او از جمله اجاره و اجاره خودرو را برای بیش از یک دهه پرداخت کرده است و به او اجازه می دهد تا از پرداخت مالیات بر درآمد 1.76 میلیون دلاری خودداری کنید.

سازمان ترامپ که هتل‌ها، زمین‌های گلف و سایر املاک و مستغلات را در سرتاسر جهان اداره می‌کند، در صورت محکومیت ممکن است با جریمه 1.6 میلیون دلاری برای سه فقره تقلب مالیاتی و شش مورد دیگر مواجه شود. اعتراف به بی گناهی کرده است.

ترامپ در این پرونده متهم نشده است. ترامپ، جمهوری خواه که هفته گذشته پیشنهاد دیگری برای ریاست جمهوری در سال 2024 ارائه کرد، این اتهامات را دارای انگیزه سیاسی خواند. آلوین براگ، دادستان فعلی منطقه منهتن، دموکرات است، همانطور که DA که سال گذشته این اتهامات را مطرح کرد، سایروس ونس.

این شرکت به دنبال این است که تقصیر را به گردن وایسلبرگ و همچنین دونالد بندر، یک حسابدار خارجی در شرکت Mazars که اظهارنامه مالیاتی برای شرکت و وایسلبرگ تهیه کرده است، بیندازد. وکلای این شرکت گفته اند که قصد دارند باندر را به عنوان شاهد فراخوانند. Mazars در ماه فوریه این شرکت را به عنوان مشتری کنار گذاشت و گفت که دیگر نمی تواند پشت یک دهه از صورت های مالی ترامپ بایستد.

دفتر دادستانی منطقه، سازمان ترامپ و وایسلبرگ را متهم کرد که به اتهاماتی از جمله سرقت بزرگ و کلاهبرداری مالیاتی در قرارداد اوت با دادستان ها اعتراف کردند که در صورت شهادت صادقانه در محاکمه، به پنج ماه حبس محکوم شدند.

ویسلبرگ در طول سه روز شهادت گفت که با کنترل کننده سازمان ترامپ کار کرده است تا درآمد خود و دیگران را در فرم های مالیات شرکت به اشتباه گزارش دهد که به شرکت اجازه می دهد در پرداخت حقوق و همچنین مالیات بر حقوق پس انداز کند. این شهادت به دادستان‌ها قوت داد، که برای به دست آوردن محکومیت باید نشان دهند که مدیران اجرایی در هنگام ارتکاب جرم در مقام رسمی خود عمل کرده‌اند.

ویسلبرگ تحت بازجویی متقابل توسط دفاعیات، گفت که قصد او از اجرای این توافق، نفع خود بوده است و پس‌اندازهای شرکت را «محصول جانبی» می‌نامد. او خفه شد و گفت از اینکه به اعتماد خانواده ترامپ خیانت کرده است خجالت زده است.

ویسلبرگ که نزدیک به نیم قرن در این شرکت کار کرده است، در مرخصی حقوقی از سازمان ترامپ است.

دادستانی ارائه پرونده خود را در 31 اکتبر آغاز کرد. شاهد نهایی آن در روز دوشنبه، موکایلا رابیو، حسابرس وزارت مالیات و دارایی ایالت نیویورک بود.

این پرونده جدا از یک دعوای مدنی 250 میلیون دلاری است که دادستان کل نیویورک علیه ترامپ، سه فرزند بزرگسالش و شرکتش در ماه سپتامبر ارائه کرد و آنها را متهم کرد که ارزش دارایی‌ها و دارایی خالص او را برای دریافت وام‌های بانکی و پوشش بیمه‌ای مطلوب نشان می‌دهند.

مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده روز جمعه یک بازرس ویژه را برای نظارت بر تحقیقات وزارت دادگستری در رابطه با ترامپ از جمله رسیدگی به اسناد حساس دولتی پس از ترک سمت و تلاش‌ها برای لغو انتخابات 2020 معرفی کرد.

(گزارش توسط لوک کوهن در نیویورک؛ ویرایش توسط ویل دانهام و نولین والدر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.