خطرات عرضه WTI قبل از CPI ایالات متحده متمرکز است

[ad_1] WTI منتهی به رویداد کلیدی هفته در CPI ایالات متحده تحت فشار است. در گزارش ماهانه بازار نفت اوپک، خطرات عرضه انرژی در حال افزایش است. وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در روز چهارشنبه با کاهش بیش از 1.8 درصدی در روز پایانی در وال استریت حرکت کرد. اوپک انتظارات تقاضای خود را برای سال

کد خبر : 266683
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
خطرات عرضه WTI قبل از CPI ایالات متحده متمرکز است

[ad_1]

  • WTI منتهی به رویداد کلیدی هفته در CPI ایالات متحده تحت فشار است.
  • در گزارش ماهانه بازار نفت اوپک، خطرات عرضه انرژی در حال افزایش است.

وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در روز چهارشنبه با کاهش بیش از 1.8 درصدی در روز پایانی در وال استریت حرکت کرد. اوپک انتظارات تقاضای خود را برای سال جاری و سال آینده پس از کاهش دو میلیون بشکه در روز به اهداف تولید هفته گذشته کاهش داد. در زمان نگارش این مقاله، WTI با قیمت 87.03 معامله می‌شود که بین 86.30 دلار و بالاترین سطح 90.05 دلار حرکت کرده است.

قیمت نفت موضوع کلیدی این هفته با توجه به انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز پنجشنبه است، جایی که قیمت های اصلی احتمالاً در ماه سپتامبر قوی باقی مانده اند و این سری افزایش بزرگ 0.5 درصدی دیگر را ثبت کرده است. تورم سرپناه احتمالا قوی باقی مانده است، اگرچه ما به دنبال کاهش شدید قیمت خودروهای دست دوم هستیم. نکته مهم این است که قیمت بنزین احتمالاً مجدداً برای سری تیترها تسکین بیشتری ایجاد کرد و حدود 5 درصد کاهش یافت. تحلیلگران TD Securities توضیح دادند که پیش‌بینی‌های MoM ما حاکی از 8.2٪ / 6.6٪ سالانه برای قیمت کل / هسته است. این داده‌ها احتمالاً عزم فدرال رزرو برای کند کردن اقتصاد از طریق نرخ‌های بهره بالاتر و تشدید ترس از رکود که عامل کاهشی برای نفت بوده است را تقویت می‌کند.

در همین حال، خطرات عرضه انرژی به سرعت در حال افزایش است و در گزارش ماهانه تاثیرگذار بازار نفت، اوپک پیش بینی تقاضای خود در سال 2022 را 0.5 میلیون بشکه در روز به دلیل “تمدید محدودیت های صفر کووید-19 چین در برخی مناطق” کاهش داد. چالش های اقتصادی در OECD اروپا کاهش تولید اوپک پلاس به اهداف هفته گذشته علیرغم مخالفت دولت بایدن در حالی که این گروه به دنبال تقویت قیمت های بالای نفت است.

تحلیلگران TD Securities استدلال کردند: «کاهش موثر 1.1 میلیون بشکه ای گروه اوپک پلاس، ترازهای فیزیکی را سفت می کند و یک کاتالیزور مثبت هم برای قیمت های لحظه ای و هم برای انتشار زمانی ایجاد می کند و در نتیجه مشوق مشارکت بیشتر می شود». “این یک تنظیم برای افزایش قابل توجه قیمت ها ایجاد می کند، زیرا انتشار SPR ایالات متحده متوقف می شود، در حالی که تولید روسیه با یک کلیپ سریع تر شروع به فرسایش می کند. در حالی که از سرگیری جریان از قزاقستان جبران نسبی را فراهم می کند، گزارش ها حاکی از آن است که اعتصابات صنعت نفت در ایران به یک پالایشگاه بزرگ نفت خام در جنوب غربی سرایت کرده است و خطرات عرضه را بیشتر کرده است. دم درست در قیمت نفت هنوز چاق است.»

در همین حال، نشت خط لوله حدود 200 هزار بشکه در روز جریان از خط لوله دروژبای شمالی را متوقف می‌کند و انقباض کوتاه مدت در تعادل را تشدید می‌کند. این امر توجه معامله گران را به سمت تقاضای معادله معطوف می کند – یک فرود بسیار سخت هنوز هم می تواند بهبود قیمت انرژی را از مسیر خارج کند، اما رکود باغی که اکثر اقتصاددانان انتظار دارند احتمالاً رشد تقاضای نفت را کند کند، اما کاهش نیابد. . این می تواند تشدید انقباض در بازارهای انرژی را در زمانی که تحرک چینی به قوت خود ادامه می دهد، همانطور که با ردیابی شرایط ترافیک جاده ای برای 15 شهر برتر توسط ثبت نام خودرو مشخص شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.