خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته از 3 مارس 2022

[ad_1] 3 مارس 2022 – اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم را به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع

کد خبر : 173819
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۷
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته از 3 مارس 2022

[ad_1]

3 مارس 2022 – اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم را به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع آنها برای نجات جان افراد ادامه دارد.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 3 مارس 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

از 2 مارس 2022، بیش از 88٪ از افراد 12 ساله و بالاتر در اولین ملل، اینوئیت ها و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند و 27٪ واکسن سوم/تقویت کننده دریافت کرده اند. بیش از 50 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

اطلاعات واکسن به روز شده و در روزهای پنجشنبه منتشر می شود و می توانید آن را در canada.ca/covid-vaccines-indigenous پیدا کنید.

موارد ابتلا به کووید 19

از تاریخ 2 مارس 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 86866 مورد مثبت COVID-19 تایید شده است که از این تعداد 11777 مورد نوع Omicron هستند.
  • 2975 مورد فعال
  • 2989 بستری شدن در بیمارستان
  • 83 هزار و 227 مورد بهبودیافته
  • 664 کشته

برای هفته 24 فوریه تا 2 مارس 2022، میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه 10.7 درصد در مقایسه با میانگین روزانه هفته قبل کاهش یافت.

این با الف مقایسه می شود

  • کاهش 13.6 درصدی در میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده در هفته 17 تا 23 فوریه 2022 نسبت به هفته قبل
  • 9.5 درصد کاهش در میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده در هفته 10 تا 16 فوریه 2022 نسبت به هفته قبل

در ماه فوریه 2022، نرخ بستری‌های جدید گزارش‌شده در جوامع اولین ملل* نسبت به ماه قبل از آن 56 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده 12 درصد نرخ مربوطه در جمعیت عمومی کانادا است.

  • این مقایسه با:
    • افزایش 254 درصدی در میزان بستری‌های جدید گزارش شده در جوامع ملل اول در ماه ژانویه 2022

* شامل جوامع FN در AB، SK، MB و ON است

اطلاعات تعداد موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در Canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

درخواست تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

  • RFA (ON) Kasabonika Lake First Nation در 25 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی به مدت دو هفته تا 10 مارس 2022، با امکان تمدید دو (2) هفته ای دیگر بر اساس ارزیابی مجدد که تا 10 مارس 2022 انجام می شود، پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • RFA ملت اول کاشه‌چوان (ON) در 1 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. یک RFA جدید برای ادامه پشتیبانی حداقل تا 16 مارس 2022 تأیید شد.
  • RFA اولین کشور Mishkeegogamang (ON) در 9 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی تا 11 مارس 2022 تأیید شد.
  • Eabametoong First Nation (ON) RFA در 10 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی تا 10 مارس 2022 تأیید شد.
  • RFA Attawapiskat First Nation (ON) در 16 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. در 1 مارس، یک تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی حداقل تا 16 مارس 2022 تصویب شد.

نتیجه گیری های اخیر RFA

  • عملیات REMOTE IMMUNITY 3.0 RFA در 10 نوامبر 2021 تأیید شد. Canadian Rangers اخیراً حمایت خود را از برنامه های واکسیناسیون استانی در جوامع بومی دورافتاده در انتاریو به پایان رسانده است. عملیات Remote Immunity 3.0 پس از هماهنگی نزدیک به 200 کلینیک واکسن در 29 جامعه بومی دورافتاده و منزوی که توسط مقامات بهداشتی Sioux Lookout First Nations و اداره بهداشت منطقه Weeneebayko خدمت می‌کردند، پایان یافت. از نوامبر 2021، تقریباً 9700 دوز از واکسن‌های کووید-19 در جوامع دوردست تحت عنوان Operation Remote Immunity تجویز شده است. RFA تا 31 مارس 2022 فعال خواهد بود تا هرگونه نیاز پشتیبانی پیش بینی نشده را برطرف کند.
  • RFA اولین کشور Weenusk (Pewanuck) (ON) در 30 ژانویه 2022 تصویب شد. Canadian Rangers به ​​تازگی به ارائه پشتیبانی کاهش COVID-19 در جامعه پایان داده است.

رنجرهای کانادایی به جوامع کمک می کنند تا در برابر شیوع بیماری واکنش نشان دهند

ISC به حمایت از First Nations در واکنش جامعه خود به شیوع COVID-19 با همکاری شرکا از جمله رنجرز کانادا ادامه می دهد. برای تقریباً دو سال، رنجرهایی که در جوامع شمالی انتاریو زندگی می‌کنند، در زمین بوده‌اند و به اعضای همکار خود در «ملت اول» کمک می‌کنند تا به نیازهای کسانی که شیوع بیماری را تجربه می‌کنند، پاسخ دهند. رنجرها در طیف گسترده‌ای از وظایف، از جمله تولید واکسن‌ها و تحویل لوازم ضروری از جمله غذا و آب به خانواده‌ها، و انجام بررسی‌های سلامتی کمک می‌کنند. این اعضای باارزش نیروهای مسلح کانادا (CAF) برای ارائه پشتیبانی بسیار مورد نیاز برای جوامع در طول همه‌گیری ضروری هستند. ISC مفتخر است که با سایر ادارات دولتی از جمله CAF همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که ملل اول انتاریو همه منابع مورد نیاز خود را برای آماده شدن و پاسخگویی به شیوع COVID-19 در اختیار دارند.

پشتیبانی موقت برای خدمات درمان اعتیاد

این بیماری همه گیر چالش های بسیاری را به همراه داشته است، از جمله برای شرکای First Nation که خدمات درمان الکل و مواد مخدر را ارائه می دهند. در آتلانتیک کانادا، به عنوان بخشی از اطمینان از دسترسی به گزینه‌های درمانی مسکونی، جوامع ملت اول از بودجه بهداشت عمومی ISC COVID-19 به عنوان یک اقدام موقت برای اطمینان از دسترسی 58 نفر به خدمات شخصی مورد نیاز برای درمان اعتیاد استفاده کردند.

Algonquins دریاچه Barriere، کبک

Algonquins of Barriere Lake، با حمایت ISC، اخیراً یک ژنراتور برای استفاده در تأسیساتی که به شبکه برق جامعه متصل نیستند، از جمله واحدهای مسکونی موقت برای متخصصان مراقبت های بهداشتی خارج از شهر خریداری کرده است. این کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به جامعه در تلاش‌هایش برای محافظت از اعضای خود در برابر COVID-19 و تأثیرات ویروس بر سلامت جسمی و روانی کمک خواهند کرد.

مولد کمک خواهد کرد تا نیازهای فوری جامعه مربوط به خدمات بهداشتی را برآورده کند. تا زمانی که این ژنراتور جدید در هفته های آینده تحویل و نصب شود، از ژنراتور پشتیبان برای تامین برق ساختمان ها استفاده می شود. در حالی که این اقامتگاه‌های موقت به جامعه کمک می‌کند تا نیازهای فوری خود را برآورده کند، ISC می‌داند که نیازهای زیرساختی قابل توجهی در جوامع بومی وجود دارد، و برای یافتن راه‌حل‌های بلندمدت با First Nations همکاری می‌کند.

واکنش Skownan First Nation به COVID

Skownan First Nation اخیراً یک واحد تریلر آماده جابجایی چهار خوابه خریداری کرده است که به خانواده‌هایی که آزمایش COVID-19 مثبت دارند، مکان امنی برای استراحت و انزوا ارائه می‌دهد و در عین حال به کاهش شیوع ویروس در خانواده‌ها و جامعه کمک می‌کند. به عنوان بخشی از پاسخ به بیماری همه گیر، اولین ملت همچنین از اقامتگاه جامعه برای جداسازی اعضا و همچنین دسترسی به سایر مکان های انزوا خارج از جامعه استفاده کرده است. با این حال، هیچ فضایی برای خانواده‌ها وجود نداشت تا در کنار هم منزوی شوند و در خارج از خانه خود از ویروس بهبود یابند. رهبری جامعه نیاز به گزینه های انزوای خانواده را شناسایی کرد و این واحد سیار را با 250000 دلار بودجه از طریق صندوق حمایت از جامعه بومی خریداری کرد.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سراسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به آن، استفاده کرد

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.