خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 27 ژانویه 2022

[ad_1] 27 ژانویه 2022 — اتاوا، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا جوامع First Nations، Inuit و Métis در سرتاسر کانادا با حمایت خدمات بومی کانادا (ISC) به تلاش های خود برای پاسخ به COVID-19 ادامه می دهند. از آنجایی که امیدواریم تعداد موارد شیوع فعال و موارد فعال به اوج

کد خبر : 161698
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۲۱
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 27 ژانویه 2022

[ad_1]

27 ژانویه 2022 — اتاوا، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

جوامع First Nations، Inuit و Métis در سرتاسر کانادا با حمایت خدمات بومی کانادا (ISC) به تلاش های خود برای پاسخ به COVID-19 ادامه می دهند.

از آنجایی که امیدواریم تعداد موارد شیوع فعال و موارد فعال به اوج خود برسد، ما به همکاری با جوامع بومی برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 و تلاش برای بهبودی ادامه خواهیم داد.

واکسیناسیون ها

از 25 ژانویه 2022، بیش از 86 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر در اولین ملل، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند. با تایید اخیر واکسن های کودکان، بیش از 43 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

ملل اول، اینویت و متیس به واکسن دسترسی دارند. کلینیک های واکسن در جوامع بومی در سراسر کشور به خوبی در حال انجام است. اکنون زمان دریافت واکسن است. از جامعه، بزرگان و خانواده خود محافظت کنید.

در صورتی که مردم ملل اول و اینوئیت ها برای رسیدن به قرار واکسیناسیون خود نیاز به سفر به خارج از جامعه خود داشته باشند، هزینه های سفر توسط مزایای بهداشتی غیر بیمه شده پوشش داده می شود.

موارد ابتلا به کووید 19

از 26 ژانویه 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 70482 مورد مثبت COVID-19 تایید شده است که از این تعداد 6851 مورد نوع Omicron هستند.
  • 5509 مورد فعال
  • 2585 ​​بستری شدن در بیمارستان
  • 64 هزار و 374 مورد بهبودیافته
  • 599 کشته

در هفته گذشته، 0.8٪ (41 مورد) افزایش در میانگین تعداد موارد فعال روزانه نسبت به هفته قبل (20 ژانویه 2022) وجود دارد.

پاسخ‌های جامعه به حمایت COVID-19 و ISC

در زیر تنها چند نمونه از تلاش‌های ISC برای حمایت از آمادگی و بازیابی اضطراری COVID-19 جوامع بومی آورده شده است.

ساسکاچوان

برنامه اطمینان واکسن COVID-19 توسط فدراسیون کشورهای بومی مستقل

فدراسیون ملل بومی مستقل، با مشارکت ISC، با ایجاد اپلیکیشن “Talking Stick” برای جوامع اولین ملل در ساسکاچوان، به اعتماد به واکسن کووید-19 رسیدگی می کند.

Talking Stick یک برنامه نوآورانه با رهبری بومی است که یک پلت فرم دیجیتالی را برای مردم ملل اول فراهم می کند تا سؤالات خود را بپرسند و نگرانی ها، ترس ها و احساسات خود را در مورد COVID-19 به اشتراک بگذارند. Talking Stick شبکه‌ای از رهبران بومی، از جمله بزرگان، حافظان دانش، سفیران جوانان و اعضای مورد اعتماد جامعه خواهد داشت تا بحث را تسهیل کند، اعتماد ایجاد کند و منابع بهداشتی را برای کسانی که به دنبال کمک برای COVID-19 هستند، ارائه دهد.

رهبری بومی در بهترین موقعیت برای رسیدگی به تردید واکسن در جوامع خود است. دولت از تلاش‌های جامعه‌محور، هدفمند و تحت رهبری بومی‌ها برای تشویق اعتماد به واکسن حمایت می‌کند، زیرا این رویکرد مؤثرترین روش در دستیابی به مردم بومی و محافظت از جوامع در برابر COVID-19 است.

این برنامه در مارس 2022 راه اندازی می شود و نمونه دیگری از تلاش های جامعه بومی برای پاسخ به COVID-19 است.

آلبرتا

رادیو Windspeaker – سالن های شهر سلامت روان

در آلبرتا، ISC از مجموعه تالار شهر سلامت روانی همه گیر پشتیبانی می کند که از رادیو Windspeaker پخش می شود و به صورت آنلاین بازنشر می شود. برنامه های رادیویی حاوی توصیه های افسران پزشکی کارکنان حامی سلامت و سلامت روان، راهنمایی بزرگان و رهبری بومی و تجربیات شخصی جوانان است. چهارمین تاون تالار سلامت روان دیروز، 26 ژانویه 2022 پخش شد. سه تاون تالار دیگر برنامه ریزی شده است که آخرین تاون هال در ماه مارس برگزار می شود.

مانیتوبا

مجمع ابتکار سفیران روسای منیتوبا

مجمع روسای منیتوبا (AMC)، با مشارکت ISC، ابتکار سفیران را تأسیس کرده است. سفیران AMC به جوامع ملل اول که به شیوع کووید-19 واکنش نشان می دهند، پشتیبانی منابع فوری ارائه می دهند. پست های سفیر توسط مردم بومی از سراسر منیتوبا در اختیار گرفته می شود و بنا به درخواست اولین ملل در جوامع مستقر می شوند.

تا به امروز، سفیران، که معمولاً 8 تا 10 نفر از آنها در هر تیم وجود دارد، در بیش از 12 جامعه در حمایت از واکنش خود به کووید-19، پشتیبانی روی زمینی مهمی ارائه کرده‌اند. پشتیبانی سفیر شامل کمک در هنگام شناسایی اولیه و ارزیابی نیازها، تحویل غذا به افرادی که در انزوا هستند، امنیت محیطی، برش و تحویل چوب، و بررسی سلامتی است.

از 31 دسامبر 2021، ISC برای حمایت از این طرح، 2,754,180 دلار از طریق صندوق حمایت از جامعه بومی به AMC ارائه کرده است.

انتاریو

کلینیک های سیار واکسن و رویکردهای جامعه محور برای بهبود اعتماد به واکسن، شش ملت رودخانه بزرگ

بسیاری از کشورهای اول در حال یافتن راه‌های نوآورانه برای افزایش نرخ واکسیناسیون و محدود کردن گسترش COVID-19 در جوامع خود هستند. Six Nations of the Grand River از اتوبوس به عنوان کلینیک سیار واکسیناسیون استفاده می کند تا واکسینه شدن اعضا را در محل زندگی خود آسان کند.

جامعه همچنین رویدادهایی را برای توزیع سریع آزمایش‌های آنتی‌ژن سازماندهی کرده است، برنامه‌های رادیویی فراخوانی را با متخصصان پزشکی برگزار کرده و جمعه‌های ماسک صورت را راه‌اندازی کرده است. دادن ماسک رایگان به هر کسی که می خواهد. Six Nations of the Grand River همچنین از صدای اعضای جامعه خود برای الهام بخشیدن به دیگران استفاده کرده است و قسمت‌هایی از پادکست‌هایی را ضبط می‌کند که افرادی را در مورد دریافت واکسن کووید-19 در مورد اینکه چرا در نهایت واکسینه شدن را انتخاب کردند، مردد بودند.

Six Nations of the Grand River نمونه ای از خلاقیت و فداکاری بسیاری از جوامع ملل اول در مبارزه با COVID-19 است.

آتلانتیک کانادا

کمک به جوامع بومی برای جبران از دست دادن درآمد

ISC به تمرکز خود بر بهبود اقتصادی در جوامع بومی ادامه می دهد.

ابتکار درآمد از منابع خود در جوامع بومی در ژوئن 2021 راه اندازی شد تا به جبران کاهش درآمدهای منابع خود کمک کند تا جوامع اول، اینویت و متیس بتوانند به ارائه برنامه های اصلی جامعه و خدمات مهم به اعضای خود ادامه دهند.

درآمد خود منبع به عنوان پولی است که جوامع از سرمایه گذاری های تجاری، مالیات بر دارایی یا سایر فعالیت ها، از جمله اجاره تجاری و درآمدهای مالیاتی جمع آوری می کنند.

مانند بسیاری از جوامع First Nation، Inuit و Métis در سراسر کشور، Tobique First Nation در نیوبرانزویک کاهش قابل توجهی در درآمدهای خود در نتیجه همه گیری COVID-19 تجربه کرد. به طور خاص، درآمد جامعه از عملیات شیلات آنها به طور چشمگیری تحت تأثیر قرار گرفت. آن‌ها توانسته‌اند از وجوه حاصل از ابتکار درآمدهای خود در جوامع بومی برای ادامه حمایت از برنامه‌های آموزشی، بهداشتی و مسکن، در میان سایر خدمات مهم اجتماعی استفاده کنند.

از طریق این برنامه، بیش از 39 میلیون دلار بودجه به 21 کشور اول در آتلانتیک کانادا تحویل داده شده است.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سرتاسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری، یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کرد:

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید،
  • حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19.

علاوه بر این، از این ماه، دولت کانادا بودجه بیشتری را برای کمک به افراد و خانواده‌هایی که به کمک درآمد متکی هستند، ارائه می‌کند تا هزینه‌های ضروری زندگی خود را پوشش دهند، و همچنین حمایت‌های اداری بیشتری را برای جوامع فراهم می‌کند. افرادی که علاقه مند به درخواست هستند می توانند برای جزئیات بیشتر با دفتر گروه موسیقی محلی خود یا دفتر منطقه ای یوکان تماس بگیرند.

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.