خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 10 فوریه 2022

[ad_1] 10 فوریه 2022 – اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر افراد، جوامع و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم که تلاش هایشان برای کند کردن گسترش COVID-19 و نجات جان افراد ادامه دارد، ستایش می کند. در زیر برخی از آخرین

کد خبر : 168158
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۰۶
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 10 فوریه 2022

[ad_1]

10 فوریه 2022 – اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر افراد، جوامع و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم که تلاش هایشان برای کند کردن گسترش COVID-19 و نجات جان افراد ادامه دارد، ستایش می کند.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 10 فوریه 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

از 8 فوریه 2022، بیش از 86٪ از افراد 12 ساله و بالاتر در اولین ملل، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند و 23٪ واکسن سوم/تقویت کننده دریافت کرده اند. بیش از 45 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

موارد ابتلا به کووید 19

از تاریخ 9 فوریه 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 78156 مورد مثبت COVID-19 تایید شده است که از این تعداد 9428 مورد نوع Omicron هستند.
  • 4 125 مورد فعال
  • 2691 بستری شدن در بیمارستان
  • 73406 مورد بهبود یافته اند
  • 625 کشته

برای هفته 3 فوریه تا 9 فوریه 2022، میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه 13.2 درصد نسبت به میانگین روزانه هفته قبل کاهش یافت.

این با الف مقایسه می شود

  • کاهش 3.8 درصدی در میانگین موارد روزانه گزارش شده در هفته 27 ژانویه تا 2 فوریه نسبت به هفته قبل
  • 0.8 درصد افزایش میانگین موارد روزانه گزارش شده در هفته 20 تا 26 ژانویه نسبت به هفته قبل

اطلاعات تعداد موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در Canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

پاسخ های جامعه به COVID-19 و حمایت دولت کانادا

در زیر تنها چند نمونه از تلاش‌های دولت کانادا و جوامع بومی برای حمایت از آمادگی اضطراری و بهبود COVID-19 آورده شده است.

درخواست‌ها برای تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

  • عملیات REMOTE IMMUNITY 3.0 RFA در 10 نوامبر 2021 تأیید شد. رنجرز کانادا حداقل تا فردا 11 فوریه 2022 به حمایت از برنامه های واکسیناسیون استانی در جوامع بومی دور افتاده در انتاریو ادامه خواهد داد.
  • گسترش Attawapiskat First Nation (ON) به RFA فعلی در 28 ژانویه 2022 تصویب شد.. رنجرز کانادا حداقل تا 11 فوریه 2022 به ارائه پشتیبانی کاهش COVID-19 در جامعه ادامه خواهد داد.
  • Weenusk First Nation (ON) RFA در 30 ژانویه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 12 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • Kashechewan First Nation (ON) RFA در 1 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 15 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • Mishkeegogamang First Nation (ON) RFA در 9 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا از 11 فوریه تا حداقل 24 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • Eabametoong First Nation (ON) RFA در 10 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا از 10 فوریه تا حداقل 23 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه خواهد کرد.

کمپین FNHA VaxChamp

اولین سازمان بهداشت ملل در BC در حال حاضر یک کمپین Junior VaxChamp را برای ترویج واکسیناسیون در بین کودکان 5 تا 11 ساله اجرا می کند. ورودی ها نشان می دهد که جوانان واکسن های خود را دریافت می کنند و دلایلی برای واکسینه شدن دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت FNHA مراجعه کنید.

حمایت های مالی در مناطق شمال غربی

از طریق صندوق حمایت از جامعه بومی، تلاش‌های اخیر شامل می‌شود

  • 1.5 میلیون دلار به کشور Dene of Northwest Territories برای حمایت از یک کمپ سلامتی روی زمین برای جمعیت تحت اسکان در Yellowknife و برای حمایت از امنیت غذایی، از جمله تهیه غذاهای روستایی، در مراکز ایزوله کووید دولت مناطق شمال غربی.
  • 80 هزار دلار به شرکت منطقه ای Inuvialuit برای رفع نیازهای خانوار در Tuktoyaktuk.
  • 230 هزار دلار به Dene First Nation از Yellowknife برای امنیت غذایی، PPE برای کارکنان غیرپزشکی و حمایت های فرهنگی.
  • 1.3 میلیون دلار به سرزمین های شمال غربی متیس برای حمایت از نیازهای مسکن متیس در یلونایف.

یوکان PPE و تست های سریع

در ژانویه، ISC درخواستی را که توسط شورای ملل اول یوکان برای تجهیزات حفاظت شخصی ارائه شده بود، برآورده کرد که در حال توزیع برای اولین ملل در یوکان است. دولت کانادا همچنین 50000 آزمایش آنتی ژن سریع اضافی را به شورای ملل اول یوکان ارسال می کند.

مشارکت جامعه شنی لیک اولین ملت

Sandy Lake First Nation نمونه ای عالی از بسیاری از اولین ملل در انتاریو است که به طور فعال با اعضای جامعه خود از طریق رسانه های اجتماعی و سنتی درگیر هستند تا واکسیناسیون، پیروی از اقدامات بهداشت عمومی و ایمنی کلی جامعه را تشویق کنند. تیم ارتباطات First Nation ویدئویی تهیه کرده است که نحوه استفاده از آزمایش آنتی ژن سریع با اعضای مورد اعتماد جامعه را نشان می دهد، به سؤالات اعضای جامعه در فیس بوک پاسخ می دهد و به روز رسانی های COVID-19 توسط رئیس دلورس کاکهگامیک را در ایستگاه رادیویی محلی خود میزبانی می کند.

پشتیبانی از اقامتگاه Kinonjeoshtegon First Nation

اولین ملت Kinonjeoshtegon در مانیتوبا اخیراً یک واحد سیار را خریداری و نصب کرده است که به چهار متخصص مراقبت های بهداشتی، از جمله پرستاران در محل، که به جامعه در واکنش به بیماری همه گیر کمک می کنند، مسکن موقت ارائه می دهد. علاوه بر این، First Nation یک کانتینر ذخیره عایق بندی شده را ترتیب داده است که همه لوازم و تجهیزات پزشکی خود را در یک محیط محافظت شده نگه می دارد. Kinonjeoshtegon First Nation همچنین دارای یک قرارداد سه ماهه هتل است که به عنوان اقامتگاه ایزوله جایگزین بر اساس نیاز عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که فضای مناسب و پشتیبانی برای اعضای جامعه که نیاز به دسترسی به مکانی امن برای ایزوله کردن دارند و به کاهش این وضعیت کمک می کند وجود دارد. گسترش COVID-19.

واحدهای سیار ایزوله ایمن قرقاول رامپ ناکوتا

Pheasant Rump Nakota First Nation در ساسکاچوان دو واحد سیار را دریافت و نصب کرده است تا فضاهای ایمن ایزوله برای اعضای جامعه فراهم کند تا به جامعه در مدیریت افزایش موارد COVID-19 کمک کنند.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای First Nations، Inuit و متیس جوامع

در سراسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به آن، استفاده کرد

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.