حمایت از کانادایی ها با برچسب گذاری بهتر برای محصولات بهداشتی طبیعی

[ad_1] 25 ژوئن 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا بسیاری از کانادایی ها روزانه از طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی طبیعی (NHP) مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروبیوتیک ها ، محصولات هومیوپاتی و سنتی استفاده می کنند. تقاضا برای این محصولات در طول همه گیری افزایش یافته است ، زیرا

کد خبر : 91757
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۶
حمایت از کانادایی ها با برچسب گذاری بهتر برای محصولات بهداشتی طبیعی

[ad_1]

25 ژوئن 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا

بسیاری از کانادایی ها روزانه از طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی طبیعی (NHP) مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروبیوتیک ها ، محصولات هومیوپاتی و سنتی استفاده می کنند. تقاضا برای این محصولات در طول همه گیری افزایش یافته است ، زیرا کانادایی های بیشتری برای حمایت از سلامت خود و خانواده خود به آنها متکی هستند. برچسب های واضح و خوانا روی NHP برای مصرف کنندگان در تصمیم گیری خرید آگاهانه و استفاده ایمن از این محصولات بسیار مهم است.

امروز ، در تلاش برای حمایت بهتر کانادایی ها در استفاده از این محصولات ، بهداشت کانادا تغییرات پیشنهادی در این محصول را اعلام کرد مقررات محصولات طبیعی بهداشت برچسب های NHP واضح تر ، خوانا تر و درک آنها آسان تر است.

پیشنهاد Health Canada شامل چهار عنصر کلیدی است که به کانادایی ها کمک می کند هنگام انتخاب و استفاده از NHP ها تصمیمات آگاهانه بگیرند:

  1. جدول اطلاعات مربوط به محصولات: اطلاعات مهم محصول ، مانند هشدارها و دستورالعمل های استفاده ، در یک جدول استاندارد ارائه می شود.
  2. متن برچسب به وضوح و برجسته نمایش داده می شود: قوانینی برای بهبود خوانایی و خوانایی برچسب NHP (به عنوان مثال ، بهبود کنتراست رنگ و حداقل الزامات اندازه فونت) وضع می شود.
  3. برچسب حساسیت های غذایی ، گلوتن و آسپارتام: آلرژن های غذایی اولویت دار ، گلوتن و آسپارتام در بخش هشدار برچسب مشخص می شوند.
  4. اطلاعات تماس مدرن شده: سازنده ممکن است آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا وب سایت را به جای آدرس پستی ، همانطور که در حال حاضر مورد نیاز است ، نشان دهد.

این پیشنهاد نظارتی برای بهبود برچسب گذاری برای NHP ها جزء کلیدی چارچوب مراقبت از خود است که در سال 2016 آغاز شد. در طول توسعه چارچوب ، مشورت گسترده ای با بیش از 4500 مصرف کننده ، دانشگاهیان و متخصصان بهداشت در مورد این پیشنهاد انجام شده است. بهداشت کانادا همچنین به طور مستقیم با صنعت NHP مشورت کرد تا پیشنهادی را ایجاد کند که هزینه صنعت را با هدف وزارت اعطای برچسب های بهتر به کانادایی ها متعادل کند.

این پیشنهاد همچنین به یک توصیه کلیدی از ممیزی اخیر در برنامه محصولات بهداشتی طبیعی Health Canada اشاره می کند. این برچسب های محصول را بهبود می بخشد تا به مصرف کنندگان در درک اطلاعات کلیدی محصول ارائه شده برای حفظ سلامت آنها کمک کند.

ما تشخیص می دهیم که برچسب زدن واضح یکی از جنبه های بهبود دسترسی کانادایی ها به NHP های ایمن ، م effectiveثر و با کیفیت بالا در میان مجموعه وسیع تر پیشرفت هایی است که به عنوان بخشی از چارچوب مراقبت از خود و در پاسخ به یافته های حسابرسی اخیر پیش بینی شده است. کانادا بهداشت به موازات همکاری با صنعت و سایر ذینفعان کلیدی برای پیشبرد کار در سایر زمینه های اولویت دار مانند گسترش نظارت بر ریسک ، معرفی بازیابی هزینه ها و تقویت قدرت های تطبیق و اجرا از طریق قانون ونسابه

بهداشت کانادا از همه بازخوردها از طریق فرایند مشاوره رسمی در استقبال می کند روزنامه کانادا، قسمت اول ، که به مدت 70 روز باز خواهد بود.

بهداشت کانادا همچنین در حال مشورت با پیش نویس راهنمایی است که انعطاف پذیری های مختلف موجود در صنعت را برای اعمال تغییرات برچسب گذاری مشخص می کند. این مشاوره را می توان از طریق صفحه مشاوره با کانادایی ها در همان بازه زمانی قابل دسترسی است. از همه علاقه مندان دعوت می شود تا مقررات و راهنمایی های پیشنهادی را بررسی کرده و بازخورد خود را ارائه دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.