جریمه شایعه شده Ant Group برای قیمت BABA خبر خوبی است

[ad_1] اشتراک گذاری: طبق شایعات، رگولاتورهای چینی به زودی جریمه ۱.۱ میلیارد دلاری Ant Group را اعلام خواهند کرد. این جریمه به مورچه اجازه می دهد تا برای مجوز مالی و در نهایت درخواست مجدد برای IPO کند. سهام BABA در اولین ساعت جمعه 6.6 درصد رشد کرد. علی بابا مالک 32.65 درصد

کد خبر : 371829
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۰۶
جریمه شایعه شده Ant Group برای قیمت BABA خبر خوبی است

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • طبق شایعات، رگولاتورهای چینی به زودی جریمه ۱.۱ میلیارد دلاری Ant Group را اعلام خواهند کرد.
  • این جریمه به مورچه اجازه می دهد تا برای مجوز مالی و در نهایت درخواست مجدد برای IPO کند.
  • سهام BABA در اولین ساعت جمعه 6.6 درصد رشد کرد.
  • علی بابا مالک 32.65 درصد از Ant Group، مالک Alipay است.

علی بابا (BABA) سهام در روز جمعه پس از انتشار اخباری در جلسه آسیایی مبنی بر اینکه رگولاتورهای چینی نزدیک به پرداخت جریمه بزرگی به گروه مورچه وابسته هستند که به آن اجازه می دهد تا از دوران بررسی دقیق خارج شود و بار دیگر برای عرضه عمومی تلاش کند، 6.6 درصد افزایش یافت. سهام BABA تا 83.97 دلار معامله شد.

سهام BABA نیز با توجه به داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه ژوئن که به 209,000 رسید، افزایش می یابد. این رقم کمتر از 225000 مورد انتظار بود و نشان می دهد که کند شدن رشد مشاغل ممکن است باعث شود فدرال رزرو در چند ماه آینده کمتر احتمال دارد نرخ بهره را افزایش دهد.

اخبار سهام علی بابا: شرکت Ant Group ممکن است به روی میز بازگردد

سهام علی بابا در فهرست هنگ کنگ در اوایل روز جمعه بیش از 3.4 درصد افزایش یافت، زیرا اخباری مبنی بر اینکه بانک مرکزی چین در حال آماده شدن برای پرداخت جریمه بزرگ برای Ant Group – شرکت هلدینگ بزرگترین پلت فرم پرداخت جهان، Alipay است، افزایش یافت. جک ما، بنیانگذار علی بابا، همچنین Ant Group را به عنوان زیرمجموعه علی بابا در سال 2014 راه اندازی کرد و این غول بزرگ تجارت الکترونیک همچنان 32.65 درصد از سهام شرکت هلدینگ را حفظ کرده است.

شایعه شده است که این جریمه 8 میلیارد یوان یا 1.1 میلیارد دلار است. سهام علی بابا با توجه به این خبر افزایش یافته است زیرا جریمه باید گروه مورچه را از نظارت شدید دولت رها کند. قیمت سهام علی بابا بیش از دو سال است که به طور مستقیم با درام پیرامون Ant Group مرتبط است. Ant Group تلاش کرد در اکتبر 2020 عرضه اولیه عمومی (IPO) را با ارزش 313 میلیارد دلار راه اندازی کند، اما پس از انتقاد جک ما از تنظیم کننده های مالی چین، توسط رگولاتورها متوقف شد.

از آن زمان، قیمت سهام علی بابا از 320 دلار به 80 دلار و حتی پایین تر کاهش یافته است. انتظار می رود این جریمه 1.1 میلیارد دلاری تمام این منفی بودن را در آینه عقب قرار دهد. تحلیلگران انتظار دارند پلتفرم پرداختی که به 1.3 میلیارد کاربر خدمات رسانی می کند، بتواند بار دیگر بر رشد تمرکز کند و جدولی را برای احتمالاً حتی یک IPO بزرگتر تنظیم کند.

این جریمه برای گروه عظیم مورچه ها نیز کاملا قابل هضم است. اگرچه 8 میلیارد یوان رقم نسبتا سختی است، اما Ant Group در سه ماهه منتهی به دسامبر 2022 سودی معادل 9.6 میلیارد یوان تولید کرد.

علی بابا در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد امپراتوری خود را به شش شرکت جداگانه تقسیم کند. این واحدها بر اساس تمرکز تجاری خود تقسیم خواهند شد. اینها شامل تجارت چین، هوش ابری، تجارت بین‌المللی، تدارکات، خدمات مصرف‌کننده محلی و رسانه‌های دیجیتال و سرگرمی است. واحدها مجاز خواهند بود در عرضه های اولیه عمومی خود شرکت کنند، اگرچه علی بابا سهام مالکیت عمده در هر شرکت جدید را حفظ خواهد کرد.

پیش بینی سهام علی بابا

سهام علی بابا در پنج ماه گذشته بین حمایت 80 دلار و مقاومت 103 دلار گیر کرده است. بر اساس میانگین متحرک 8 هفته ای (SMA) که به زیر SMA 30 هفته ای می رسد، به نظر می رسد BABA در قیمت های جانبی تثبیت شده است. اوج‌های نوسانی در اواخر ژانویه، اواخر مارس و اوایل ژوئن همگی به صفر رسیده‌اند و هر کدام بالاتر از قبل را مشاهده کردند.

این روند سهام BABA را به حمایت از 80 دلار سوق می دهد. کاهش قیمت سهام علی بابا را به سمت حمایت 73.28 دلار و 63.40 دلار کاهش می دهد. تنها شکستن محدوده مقاومتی از 103 دلار تا 105.30 دلار، انرژی گاوها را که عمدتاً در تمام سال سهام را نادیده می‌گیرند، دوباره تحریک می‌کند.

سوالات متداول حقوق و دستمزد غیرکشاورزی

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) بخشی از گزارش مشاغل ماهانه اداره آمار کار ایالات متحده است. جزء حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به طور خاص تغییر تعداد افراد شاغل در ایالات متحده را طی ماه گذشته، به استثنای صنعت کشاورزی، اندازه گیری می کند.

رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می تواند بر تصمیمات فدرال رزرو با ارائه معیاری از اینکه فدرال رزرو تا چه حد به وظایف خود برای تقویت اشتغال کامل و تورم 2 درصد عمل می کند، تأثیر بگذارد.
رقم نسبتاً بالای NFP به این معنی است که افراد بیشتری مشغول به کار هستند، درآمد بیشتری کسب می کنند و بنابراین احتمالاً هزینه بیشتری نیز می کنند. از هر طرف، نتیجه نسبتاً پایین حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می‌تواند به این معنا باشد که مردم برای یافتن کار با مشکل مواجه هستند.
فدرال رزرو معمولا نرخ های بهره را برای مبارزه با تورم بالای ناشی از بیکاری پایین افزایش می دهد و برای تحریک بازار کار راکد، آن را کاهش می دهد.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی معمولاً با دلار آمریکا همبستگی مثبت دارد. این به این معنی است که وقتی ارقام حقوق و دستمزد بالاتر از حد انتظار است، دلار به افزایش می‌یابد و بالعکس وقتی پایین‌تر است.
NFP ها بر اساس تأثیرشان بر تورم، انتظارات سیاست پولی و نرخ بهره بر دلار آمریکا تأثیر می گذارند. یک NFP بالاتر معمولاً به این معنی است که فدرال رزرو در سیاست های پولی خود سخت تر خواهد بود و از دلار آمریکا حمایت می کند.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی معمولاً با قیمت طلا همبستگی منفی دارد. این به این معنی است که رقم حقوق و دستمزد بالاتر از حد انتظار تأثیر کاهشی بر قیمت طلا خواهد داشت و بالعکس.
NFP بالاتر عموماً تأثیر مثبتی بر ارزش دلار آمریکا دارد و مانند بسیاری از کالاهای اصلی قیمت طلا به دلار آمریکا است. بنابراین، اگر ارزش دلار افزایش یابد، برای خرید یک اونس طلا به دلار کمتری نیاز است.
همچنین، نرخ‌های بهره بالاتر (معمولاً به NFP‌های بالاتر کمک می‌کند) همچنین جذابیت طلا را به عنوان یک سرمایه‌گذاری در مقایسه با باقی ماندن به صورت نقدی کاهش می‌دهد، جایی که پول حداقل سود کسب می‌کند.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی تنها یک جزء در گزارش مشاغل بزرگتر است و می تواند تحت الشعاع سایر مؤلفه ها قرار گیرد.
در مواقعی که NFP بالاتر از پیش‌بینی‌ها قرار می‌گیرد، اما میانگین درآمد هفتگی کمتر از حد انتظار است، بازار اثر تورمی بالقوه نتیجه سرفصل را نادیده می‌گیرد و کاهش سود را به‌عنوان کاهش‌دهنده تعبیر می‌کند.
مؤلفه‌های نرخ مشارکت و میانگین ساعات هفتگی نیز می‌توانند بر واکنش بازار تأثیر بگذارند، اما فقط در موارد نادری مانند «استعفای بزرگ» یا بحران مالی جهانی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.