جدیدترین EUR/USD – در حال تلاش برای حفظ 1.0500 با نزدیک شدن تصمیم سیاست فدرال رزرو

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل بازده اوراق قرضه 10 ساله آلمان برای اولین بار در هشت سال گذشته به بالای 1 درصد رسید. یک فدرال‌رزرو بی‌سابقه شاهد سقوط بیشتر یورو/دلار خواهد بود. زمانی که فدرال رزرو آمریکا نشست دو روزه سیاست پولی خود را آغاز می کند، زمانی که انتظار می رود

کد خبر : 201972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
جدیدترین EUR/USD – در حال تلاش برای حفظ 1.0500 با نزدیک شدن تصمیم سیاست فدرال رزرو

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • بازده اوراق قرضه 10 ساله آلمان برای اولین بار در هشت سال گذشته به بالای 1 درصد رسید.
  • یک فدرال‌رزرو بی‌سابقه شاهد سقوط بیشتر یورو/دلار خواهد بود.

زمانی که فدرال رزرو آمریکا نشست دو روزه سیاست پولی خود را آغاز می کند، زمانی که انتظار می رود بانک مرکزی نرخ بهره را 50 نقطه پایه افزایش دهد و مکانیزم ها و زمان بندی برنامه انقباض کمی خود را مشخص کند، زمان آزمایشی برای معامله گران یورو/دلار در پیش است. . این جفت در حال حاضر حدود 50 پیپ بالاتر از پایین ترین سطح 1.0470 هفته گذشته معامله می شود، سطحی که آخرین بار در ژانویه 2017 مشاهده شده بود.

شاخص PMI تولیدی منطقه یورو روز دوشنبه S&P گلوبال مشکلات پیش روی این بلوک واحد را آشکار کرد. به گفته کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد تجاری در کامپایلر داده، PMI تولید به پایین‌ترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید زیرا «تولید در سراسر منطقه یورو در ماه آوریل تقریباً متوقف شد و تولید تنها با پایین‌ترین نرخ از ژوئن 2020 افزایش یافت.» . آقای ویلیامسون در اظهار نظر در مورد ارقام روز دوشنبه نتیجه گیری کرد: “به طور خلاصه، به نظر می رسد بخش تولید منطقه یورو برای دوره سختی از کاهش تولید و افزایش قیمت ها آماده شده است”.

اوراق قرضه 10 ساله دولت آلمان (Bund) امروز با بازدهی 1 درصدی برای اولین بار در نزدیک به هشت سال گذشته معامله شد، زیرا انتظارات بانک مرکزی اروپا (ECB) برای افزایش نرخ ها همچنان رو به رشد است. انتظارات بازار کنونی حاکی از آن است که احتمالاً امسال تقریباً سه افزایش 25 واحدی برای مقابله با فشارهای فزاینده قیمت در سراسر منطقه یورو وجود دارد. تورم سالانه در تک بلوک در آوریل به بالاترین حد خود یعنی 7.5 درصد رسید که به دلیل افزایش قیمت های انرژی افزایش یافت. بدون احتساب انرژی، تورم 4.2 درصد افزایش یافت، بیش از دو برابر نرخ هدف 2 درصدی بانک مرکزی.

جدیدترین EUR/USD – در حال تلاش برای حفظ 1.0500 با نزدیک شدن تصمیم سیاست فدرال رزرو

نمودار روزانه EUR/USD ضعف فعلی جفت ارز را نشان می دهد که حمایت از هر دو طرف 1.0500 تحت فشار ثابت قرار دارد. نبرد اینجا بین خریداران و فروشندگان، به ویژه پس از تصمیم و تفسیر فردای فدرال رزرو، ارزش تماشا را دارد و چشم انداز کوتاه مدت تا میان مدت یورو را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر نمودار قیمت‌های پایین‌تر را نشان می‌دهد، اما یک دفاع قوی از این منطقه می‌تواند منجر به صعود EUR/USD به سطح 1.0640 شود. یکی از مواردی که ثابت می ماند نوسانات است و انتظار می رود این میزان در این هفته بیشتر شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 3 مه 2022

جدیدترین EUR/USD – در حال تلاش برای حفظ 1.0500 با نزدیک شدن تصمیم سیاست فدرال رزرو

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 77.04 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 3.36 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 3.10 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.61 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 8.55 درصد نسبت به دیروز و 4.77 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان علیرغم اینکه معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند، روند قیمت یورو/دلار ممکن است به زودی معکوس شود.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.