ثبات دلار، ین پس از نشست BOJ توسط Investing.com ضعیف شد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز جمعه قبل از انتشار داده‌های کلیدی تورم تثبیت شد، در حالی که ین ژاپن پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن در روز جمعه نرخ‌های بهره بسیار پایین و موضع منفی خود را حفظ کرد، کاهش یافت. در ساعت 03:05 ET

کد خبر : 273347
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
ثبات دلار، ین پس از نشست BOJ توسط Investing.com ضعیف شد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز جمعه قبل از انتشار داده‌های کلیدی تورم تثبیت شد، در حالی که ین ژاپن پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن در روز جمعه نرخ‌های بهره بسیار پایین و موضع منفی خود را حفظ کرد، کاهش یافت.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از ثبت افزایش 0.8 درصدی یک شبه، با قیمت 110.475 واحد معامله شد.

دلار روز پنجشنبه پس از سقوط شدید یورو که سنگین ترین وزن را در شاخص دارد، همانطور که انتظار می رفت، پس از افزایش نرخ های 75 واحد پایه، اندکی تقویت شد، اما در چشم انداز نرخ خود لحن ضعیف تری به خود گرفت.

با این حال، این به دنبال ضعف قبلی بود زیرا انتظارات برای چرخش با سرعت کمتر تهاجمی انقباض پولی افزایش یافته است.

با در نظر گرفتن این موضوع، معامله گران بر روی انتشار شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، در جلسه بعدی برای سرنخ هایی از نیات سیاست گذاران بانک مرکزی در جلسه تعیین سیاست هفته آینده تمرکز خواهند کرد. انتظار می رود این افزایش 0.5 درصدی در ماه سپتامبر را نشان دهد که نسبت به ماه قبل 0.6 درصد کاهش جزئی دارد.

پس از اینکه چپ بدون تغییر هدف -0.1 درصد برای نرخ بهره کوتاه مدت و تعهد خود برای هدایت بازده اوراق قرضه در حدود 0 درصد، 0.1% افزایش یافت و به 146.43 رسید.

با این حال، بانک مرکزی ژاپن پیش‌بینی تورم خود را تا سال 2024 اصلاح کرد که نشان‌دهنده درد کوتاه‌مدت اقتصاد ژاپن و فشار بیشتر بر ارز است.

0.1% افزایش یافت و به 0.9969 رسید و پس از زیان های شدید یک شبه به سمت برابری نزدیک شد، زیرا بانک مرکزی اروپا به سرعت کمتر تهاجمی افزایش نرخ بهره اشاره کرد و اشاره به افزایش نرخ ها “طی چندین جلسه بعدی” را که در بیانیه سپتامبر خود ذکر شده بود، کنار گذاشت.

طبق آمار رسمی اولیه در روز جمعه، فرانسه در سه ماهه سوم 0.2 درصد رشد کرد، اما در مقایسه با رشد سه ماهه 0.5 درصدی که در سه ماهه قبل مشاهده شد، کاهش یافته است.

0.3% کاهش یافت و به 1.1526 رسید و برخی از افزایش های نزدیک به 2% هفته را به دلیل خوش بینی نسبت به اتخاذ مواضع محتاطانه تر از نظر مالی، ریشی سوناک، نخست وزیر جدید بریتانیا نسبت به سلف خود لیز تراس که در دوره کوتاه تصدی خود تعیین کرد، پس داد.

با 0.2٪ کاهش به 0.6433، 0.1٪ افزایش به 0.5832، در حالی که 0.1٪ افزایش یافت و به 7.2367 رسید، زیرا چین اقدامات جدید قرنطینه کووید را اعمال کرد و عدم اطمینان در مورد میزان بهبودی را افزایش داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.