ثابت یوان چین پس از کاهش نسبت ذخیره، افزایش نرخ بهره استرالیا توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– یوان چین روز سه‌شنبه پس از تلاش بانک خلق برای افزایش نقدینگی در این کشور، زیان‌های اخیر را کاهش داد، در حالی که دلار استرالیا کمی پیش از انتظار افزایش نرخ بهره توسط این کشور افزایش یافت. پس از افت قابل توجه در جلسات اخیر، قیمت در حدود

کد خبر : 251487
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
ثابت یوان چین پس از کاهش نسبت ذخیره، افزایش نرخ بهره استرالیا توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– یوان چین روز سه‌شنبه پس از تلاش بانک خلق برای افزایش نقدینگی در این کشور، زیان‌های اخیر را کاهش داد، در حالی که دلار استرالیا کمی پیش از انتظار افزایش نرخ بهره توسط این کشور افزایش یافت.

پس از افت قابل توجه در جلسات اخیر، قیمت در حدود 6.9315 در پایین ترین حد دو سال اخیر معامله شد. این ارز به‌ویژه از کاهش رشد اقتصادی در چین و همچنین تقویت گسترده دلار آمریکا ضربه شدیدی خورده است.

(PBoC) روز دوشنبه اعلام کرد که مقدار ذخایر ارزی مورد نیاز برای نگهداری توسط موسسات مالی را کاهش خواهد داد – اقدامی که احتمالاً با هدف حمایت از یوان انجام می شود.

انتظار می رود این اقدام باعث افزایش نقدینگی دلار در چین و افزایش مبادلات تجاری با یوان شود که دولت معتقد است از این ارز حمایت می کند.

چین همچنین در سه ماهه سوم، به دلیل تلاش برای تقویت رشد اقتصادی در بحبوحه قرنطینه فلج کننده COVID-19، اقدامات محرک را افزایش داد. PBoC در سال جاری چندین بار نرخ بهره را کاهش داده است که بر یوان تاثیر گذاشته است.

در آستانه افزایش گسترده نرخ بهره توسط بانک مرکزی، ارزش دلار با 0.4 درصد افزایش به 0.6822 رسید.

انتظار می رود (RBA) نرخ ها را 50 واحد پایه افزایش دهد و به 2.35 درصد برساند زیرا به نظر می رسد تورم سرسام آور در کشور را مهار کند. RBA در سال جاری تاکنون چهار بار نرخ ها را افزایش داده است، زیرا تورم به بالاترین حد خود در 30 سال گذشته رسیده است.

سایر ارزهای آسیایی با اندکی کاهش نسبت به اوج 20 ساله خود، پس از زیان اخیر بهبود یافتند. نیز خاموش شدند.

پس از اینکه فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره در یک کلیپ سریع برای کنترل تورم کرد، دلار آمریکا به شدت تقویت شد. معامله گران اکنون انتظار دارند بانک مرکزی در اواخر این ماه 75 واحد افزایش یابد.

پس از آن که داده ها نشان داد در ماه جولای کمتر از حد انتظار رشد کرده است، معامله به سمتی انجام شد که نشان دهنده فشار بر مصرف کنندگان ناشی از افزایش تورم است. بدتر شدن وضعیت، در ماه جولای با سرعت کمتری نسبت به ژوئن رشد کرد.

در آسیای جنوب شرقی، اندکی پس از آن افزایش یافت و بالاتر از حد انتظار در ماه اوت بود. این قرائت فشار بیشتری بر بانک مرکزی برای افزایش نرخ سود وارد می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.