ثابت ماندن دلار در بهبود اعتماد بانکی؛ اولین شهروندانی که SVB را توسط Investing.com خریداری کردند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه با افزایش خوش‌بینی نسبت به مهار آشفتگی بانکی ایالات متحده ثابت ماند، اگرچه اعتماد به این بخش شکننده بود. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 338938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
ثابت ماندن دلار در بهبود اعتماد بانکی؛  اولین شهروندانی که SVB را توسط Investing.com خریداری کردند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه با افزایش خوش‌بینی نسبت به مهار آشفتگی بانکی ایالات متحده ثابت ماند، اگرچه اعتماد به این بخش شکننده بود.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، تا حد زیادی بدون تغییر در 102.745 معامله شد که بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت هفته‌ای هفته گذشته بود.

اخبار منتشر شده در اوایل روز دوشنبه مبنی بر موافقت First Citizens BancShares (NASDAQ:) برای خرید سپرده‌ها و وام‌های بانک سیلیکون ولی، اعصاب بازار را در مورد سلامت بانک‌های کوچک‌تر ایالات متحده آرام کرده است.

این به دنبال آن بود که جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، تلاش کردند تا به بازار اطمینان دهند که سیستم بانکی ایالات متحده سالم است.

با این حال، سپرده‌ها در بانک‌های کوچک در هفته منتهی به 15 مارس 120 میلیارد دلار کاهش یافت، در حالی که وام گرفتن 253 میلیارد دلار افزایش یافت که نشان می‌دهد فشارها همچنان شدید است.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس روز یکشنبه گفت استرس اخیر در بخش بانکی و احتمال بحران اعتباری بعدی، ایالات متحده را به رکود نزدیکتر کرده است.

این امر باعث شده است که بازار تا حد زیادی با افزایش نرخ بهره در ماه مه، قبل از کاهش در تابستان، به ضرر دلار، قیمت‌ها را افزایش دهد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «حدود 90 واحد کاهش قیمت‌ها وجود دارد که از ماه جولای شروع می‌شود، و ارتباطات نامشخص فدرال‌رزرو کار بسیار کمی برای عقب‌نشینی قابل اعتماد در برابر آن‌ها انجام می‌دهد».

در جاهای دیگر، پس از افت 0.6 درصدی در روز جمعه که سهام غول بانکی آلمان (ETR:) به دلیل ترس از شیوع افت کرد، به 1.0762 رسید.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا روز جمعه به رهبران اتحادیه اروپا گفت که بخش بانکی منطقه یورو به دلیل رژیم نظارتی قوی همچنان سالم است.

معامله گران برای یافتن سرنخ هایی از احساسات در کسب و کارها در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو، منتظر انتشار ماه مارس در اواخر جلسه خواهند بود.

0.2% افزایش یافت و به 1.2257 رسید، که در روز جمعه 0.5% سقوط کرد، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.3% افزایش یافت و به 0.6663 رسید.

0.4% افزایش یافت و به 131.25 رسید، در حالی که ین امن از جذابیت خود را از دست داد، در حالی که 0.2% افزایش یافت و به 6.8785 رسید، پس از آن که داده ها نشان داد سود صنعتی در دو ماه اول سال 2023 به شدت کاهش یافته است که نشان دهنده بهبود اقتصادی کند در چین است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.