تنظیم قیمت دلار آمریکا در این هفته: EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

[ad_1] دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، ین ژاپن – تنظیمات قیمت: را دلار آمریکا می تواند در یک هفته سنگین داده ها در آستانه تعطیلات عید پاک در محدوده باقی بماند. در حال حاضر نشانه های محدودی از چشم انداز پولی نسبی و حرکت اقتصادی وجود دارد. چه سطوحی برای تماشا وجود دارد

کد خبر : 341891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
تنظیم قیمت دلار آمریکا در این هفته: EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، ین ژاپن – تنظیمات قیمت:

  • را دلار آمریکا می تواند در یک هفته سنگین داده ها در آستانه تعطیلات عید پاک در محدوده باقی بماند.
  • در حال حاضر نشانه های محدودی از چشم انداز پولی نسبی و حرکت اقتصادی وجود دارد.
  • چه سطوحی برای تماشا وجود دارد یورو/دلار آمریکا، GBP/USD، و USD/JPY?

پیشنهاد مانیش جرادی

ویژگی های معامله گران موفق

جفت ارزهای کلیدی دلار آمریکا می‌توانند در محدوده‌ای پیش از تعطیلات عید پاک، با تمرکز کلیدی بر داده‌های فعالیت تولیدی جهانی (از جمله ISM ایالات‌متحده آمریکا) و داده‌های حقوق و دستمزد ایالات متحده که قرار است جمعه باشد، ثابت شوند.

داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که تورم ایالات متحده در ماه فوریه اندکی کاهش یافته است، اما شاید به اندازه ای نبود که توقف قریب الوقوع نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را تضمین کند. در جاهای دیگر، تورم کل منطقه یورو در ماه مارس بیشترین کاهش را تجربه کرد، اما فشارهای اصلی قیمت‌ها شتاب گرفت و امیدها برای انقباض بیشتر بانک مرکزی اروپا را زنده نگه داشت. بانک مرکزی انگلیس درها را برای افزایش بیشتر باز گذاشته است، در حالی که جلسه بعدی بانک مرکزی ژاپن در پایان آوریل با روی کار آمدن رئیس جدید بانک مرکزی به دقت زیر نظر خواهد بود.

علاوه بر این، داده‌های کلان ایالات متحده از ماه فوریه قوی‌تر از حد انتظار بوده است (شاخص غافلگیری اقتصادی در بالاترین سطح یک ساله خود قرار دارد). داده‌های کلان بریتانیا در هفته‌های اخیر شگفت‌زده شده است، اما داده‌های اقتصادی منطقه یورو و ژاپن به ترتیب از فوریه و مارس کمتر خوش‌بین بوده‌اند.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

EUR/USD – در حال حاضر سقف صعودی دارد

به نظر می رسد EUR/USD در تلاش برای افزایش سود است – حرکت در نمودارهای روزانه در جلسات اخیر متوقف شده است، زیرا این جفت ارز به مقاومت سفت در اوج فوریه 1.1035 نزدیک می شود. پشتیبانی فوری در 24 مارس 1.0710 است. هر شکستی به زیر می‌تواند منجر به افزایش دو برابری جزئی (بالاترین قیمت‌های اواخر مارس) شود که ریسک‌های نزولی را به سمت پایین‌ترین سطح مارس 1.0515 نشان می‌دهد. فراتر از کوتاه مدت، به نظر می رسد EUR/USD در محدوده اخیر خود یعنی 1.05-1.10 باقی بماند. همانطور که در به روز رسانی قبلی مشخص شد، بازگشت ماه گذشته از حدود یک طبقه کلیدی در پایین ترین سطح ژانویه 1.0480، بالاتر را حفظ می کند. دنباله بالا-بالا-پایین (روند صعودی) از اواخر سال 2022 دست نخورده.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/USD – مانع سخت در 1.2450

شکست GBP/USD در ماه گذشته برای شکستن به زیر سطح حمایت حیاتی در پایین ترین سطح ژانویه 1.1840 نشان می دهد که روند صعودی از اواخر سال 2022 همچنان پابرجاست. برای بحث بیشتر در این مورد، به «تنظیم قیمت پوند بریتانیا: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY» که در 29 مارس منتشر شده است، مراجعه کنید. یک مانع سخت در اوج 1.2450 دسامبر. با این حال، هر گونه نزولی می تواند محدود شود، با یک بالشتک کاملا قوی در نزدیکی پایین ترین سطح اواخر مارس یعنی 1.2200. همانطور که در به روز رسانی قبلی اشاره شد، هر شکستی بالاتر از 1.2450 به طور بالقوه می تواند در را برای سودهای معنی دار در پوند/دلار آمریکا باز کند.

.

نمودار روزانه USD/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

USD/JPY – یک مانع حیاتی را آزمایش می کند

USD/JPY در حال آزمایش یک سقف همگرای نسبتاً قوی است: میانگین متحرک 89 روزه، پوشش ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه، و بالاترین سطح اواخر مارس 133.00. در حال حاضر، تعصب گسترده‌تر همچنان پایین است (به «تنظیم قیمت ین ژاپن: USD/JPY، AUD/JPY، EUR/JPY»، که در 27 مارس منتشر شد، مراجعه کنید)، اما هرگونه شکست از سد همگرا می‌تواند برخی از خطرات نزولی فوری را کاهش دهد. و چشم انداز گسترده ای از 127-138 را در کوتاه مدت افزایش دهد. علاوه بر این، شکستن بالاتر از سد همگرا می تواند راه را برای رسیدن به میانگین متحرک 200 روزه باز کند، تقریباً همزمان با اوج مارس در حدود 138.00.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.