تنظیم اقدام قیمت EUR/USD در آخرین ECB

[ad_1] ECB، EUR تجزیه و تحلیل قیمت و اخبار انتظار می رود سیاست بانک مرکزی اروپا بدون تغییر باقی بماند بر روی برنامه باند و راهنمایی توالی تمرکز کنید پوشش زنده بانک مرکزی اروپا: ما از ساعت 13:15 BST پوشش مستقیم ECB را ارائه خواهیم داد. ارائه خلاصه ای از تصمیم و پوشش کنفرانس مطبوعاتی

کد خبر : 194078
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
تنظیم اقدام قیمت EUR/USD در آخرین ECB

[ad_1]

ECB، EUR تجزیه و تحلیل قیمت و اخبار

  • انتظار می رود سیاست بانک مرکزی اروپا بدون تغییر باقی بماند
  • بر روی برنامه باند و راهنمایی توالی تمرکز کنید

پوشش زنده بانک مرکزی اروپا: ما از ساعت 13:15 BST پوشش مستقیم ECB را ارائه خواهیم داد. ارائه خلاصه ای از تصمیم و پوشش کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا.

بررسی اجمالی: رویداد اصلی جلسه امروز تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا خواهد بود. اکنون در حالی که انتظار می رود تنظیمات سیاست پولی بدون تغییر باقی بماند، تمرکز بر تغییرات بالقوه در بیانیه همراه برای هرگونه نشانه های جنگ طلبانه خواهد بود.

WATCH BOND Schedule and Sequencecing Guidance

به عنوان یادآوری، بانک مرکزی اروپا در نشست قبلی با گشودن درها برای پایان دادن به خرید خالص دارایی‌ها، ستیزه‌جویی خود را افزایش داد. این از طریق ارائه برنامه اوراق قرضه ماهانه 40 میلیارد یورو در آوریل، 30 میلیارد یورو و 20 میلیارد یورو در ژوئن اتفاق افتاد. به نوبه خود، این اولین نقطه تماس برای سنجش اینکه آیا بانک مرکزی اروپا جنگ طلب تر است یا خیر، خواهد بود، که اگر برنامه اوراق قرضه تغییر کند تا زودتر به پایان برسد، چنین خواهد بود. به عنوان مثال می توان به برنامه ای 40 میلیارد یورویی در آوریل و 20 میلیارد یورویی در ماه مه اشاره کرد، طبیعتاً این امر در را برای افزایش نرخ بهره در سه ماهه سوم باز می کند.

علاوه بر این، بانک مرکزی اروپا نیز تعهد خود را برای پایان دادن به خرید خالص دارایی‌ها «کمی» قبل از افزایش نرخ، کنار گذاشت و به «مدتی پس از آن» تغییر داد، که به گفته لاگارد بانک مرکزی اروپا می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها باشد تا انعطاف‌پذیری ایجاد شود. به این ترتیب، تغییر دیگری در راهنمای توالی نیز به دقت مشاهده خواهد شد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که نشست قبلی بانک مرکزی اروپا در آغاز جنگ روسیه و اوکراین برگزار شد. بنابراین، با زمان بیشتر برای هضم تأثیر بالقوه، ترس از رکود تورمی در منطقه یورو افزایش یافته است که می تواند باعث شود بانک مرکزی اروپا موضع محتاطانه تری ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که تنها هفته گذشته بود که گزارش های منبع مورد بررسی قرار گرفتند و اشاره کردند که بانک مرکزی اروپا در حال ایجاد یک ابزار بحران برای فعال کردن آن در صورت جهش بازدهی اوراق قرضه است، به ویژه با اشاره به اسپردهای پیرامونی. آنها همچنین اظهار داشتند که بانک هنوز تصمیم نگرفته است که آیا بک استاپ به طور پیشگیرانه رونمایی می شود. اکنون در حالی که این در مرحله طراحی توسط کارکنان است، به نظر من، این دقیقاً تایید زنگی برای یک شیفت شاهین دیگر نیست. بنابراین، زمینه سازی برای جلسه امروز مایوس کننده برای شاهین ها باشد.

قیمت در چه قیمتی است؟

در حال حاضر، بازارهای پول پیش‌بینی می‌کنند که بانک مرکزی اروپا تا پایان سال از NIRP خارج شود. همانطور که در بالا ذکر شد و برخلاف فدرال رزرو، انقباض پولی بانک مرکزی اروپا با توجه به پس‌زمینه کنونی افزایش ریسک‌های رکود تورمی کمتر تضمین شده است. فشارهای تورمی در اثر جنگ روسیه و اوکراین تشدید شده است، با این حال، خطرات رشد نیز به طور فزاینده ای به سمت نزول متمایل می شوند و بانک مرکزی اروپا را در مسیری دشوار برای عادی سازی سیاست قرار می دهد و در عین حال از فرود سخت اجتناب می کند.

انتظارات نرخ بانک مرکزی اروپا

پیش‌نمایش بانک مرکزی اروپا: تنظیم اقدام قیمت EUR/USD در آخرین ECB

منبع: Refinitiv

نحوه تجارت فارکس نیوز: مقدمه

واکنش بازار

در طول 24 ساعت گذشته، یورو از 1.08 بهبود یافته و در بحبوحه پوشش کوتاه احتمالی، 1.09 را به دست آورده است، که نشان می دهد برخی معامله گران در حال آماده شدن برای یک غافلگیری جنگجویانه دیگر هستند. با این حال، اگر بیانیه بدون تغییر باقی بماند، یورو را در برابر عقب نشینی آسیب پذیر می کند. با توجه به بازار آپشن، حرکت ضمنی برای EUR/USD 54 پیپ است. در سمت بالا، مقاومت در 1.0950-70 قرار دارد که نشان دهنده شکست اخیر این جفت است که ناشی از سخنان جنگ طلبانه فد برینارد و 1.1000 بالاتر است. در همین حال، پشتیبانی در 1.08 قرار دارد.

نمودار EUR/USD

پیش‌نمایش بانک مرکزی اروپا: تنظیم اقدام قیمت EUR/USD در آخرین ECB

منبع: Refinitiv



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.