تنظیمات قیمت EUR/USD، EUR/AUD، EUR/JPY

[ad_1] یورو در مقابل دلار آمریکا، ین ژاپن، دلار استرالیا – چشم انداز: یورو/دلار آمریکاروند صعودی همچنان ادامه دارد زیرا به بالاترین سطح چند ماهه رسیده است. EUR/JPY از پشتیبانی کلیدی بازگشته است، در حالی که EUR/AUD مقاومت کلید را آزمایش می کند. چشم انداز و سطوح کلیدی برای تماشای کلیدی چیست یورو صلیب ها؟

کد خبر : 377059
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۵۱
تنظیمات قیمت EUR/USD، EUR/AUD، EUR/JPY

[ad_1]

یورو در مقابل دلار آمریکا، ین ژاپن، دلار استرالیا – چشم انداز:

  • یورو/دلار آمریکاروند صعودی همچنان ادامه دارد زیرا به بالاترین سطح چند ماهه رسیده است.
  • EUR/JPY از پشتیبانی کلیدی بازگشته است، در حالی که EUR/AUD مقاومت کلید را آزمایش می کند.
  • چشم انداز و سطوح کلیدی برای تماشای کلیدی چیست یورو صلیب ها؟

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

یورو در آستانه انتشار داده های کلیدی تورم منطقه یورو در اواخر چهارشنبه و نشست های مهم بانک مرکزی هفته آینده، در حال آزمایش بالاترین محدوده اخیر در برابر دلار آمریکا است.

پیش‌بینی می‌شود CPI اصلی منطقه یورو در ژوئن در مقایسه با 5.3 درصد در ماه مه 5.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته باشد. انتظار می‌رود که CPI سرفصل نسبت به 6.1 درصد قبلی به 5.5 درصد در سال کاهش یابد، اما همچنان 0.3 درصد در مقایسه با ماه مه ثابت است. در حالی که چاپ CPI قوی تر از حد انتظار می تواند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا را در هفته آینده نشان دهد، اما داده های تورم به خودی خود ممکن است برای بالا بردن قاطعانه یورو کافی نباشد.

قیمت بازارهای پول با احتمال 95 درصدی افزایش 25 واحدی بانک مرکزی اروپا در هفته آینده و حدود 70 درصد احتمال افزایش بیشتر نرخ در سپتامبر است. با این حال، به نظر می رسد که در بحبوحه چشم انداز اقتصادی تیره و تار، نوار برای حرکت در ماه سپتامبر در حال افزایش است. بوندس بانک روز دوشنبه اعلام کرد که اقتصاد آلمان ممکن است در سال جاری بیش از حد انتظار کوچک شود. علاوه بر این، مقامات بانک مرکزی اروپا در روزهای اخیر نسبت به حرکتی که در ماه سپتامبر انجام شد، نسبتاً بدبینانه به نظر می‌رسیدند.

نمودار هفتگی EUR/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

داده‌های منطقه یورو در ماه‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است و شاخص غافلگیری اقتصادی منطقه یورو در پایین‌ترین سطح از اواسط سال 2020 قرار دارد. بخشی از بدتر شدن چشم انداز منطقه یورو منعکس کننده بهبود نابرابر پس از کووید در چین است. تحلیلگران پیش بینی های اقتصادی چین را به ضعف تقاضای داخلی و کاهش رشد بخش املاک کاهش داده اند.

از منظر سیاست پولی، فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا می توانند هفته آینده با افزایش 25 واحدی ادامه دهند. با این حال، فراتر از آن، آیا افزایش بیشتر نرخ‌ها اتفاق می‌افتد و تا چه اندازه برای هر دو بانک مرکزی نامشخص است. با توجه به مزیت محدود سیاست پولی نسبی، مسیر کمترین مقاومت در برابر یورو در حال حاضر از منظر بنیادی به سمتی باقی مانده است.

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; به یادداشت های پایین مراجعه کنید.

یورو/دلار آمریکا: در بالاترین سطح 16 ماهه

همانطور که نمودارهای شمعی روزانه با کد رنگی نشان می دهند، در نمودارهای فنی، روند گسترده تر EUR/USD همچنان رو به افزایش است. در حالی که صعود به بالاترین سطح 16 ماهه نشانه دیگری از ادامه روند صعودی است، یورو/دلار آمریکا از اوایل سال 2023، تقریباً در حدود میانگین متحرک 200 هفته ای، توسط مقاومت کلیدی در لبه بالایی کانال رو به رشد محدود می شود. با این حال، در حالی که این جفت ارز بالاتر از پایین ترین سطح ژوئن 1.0635 باقی می ماند، بعید است فشار صعودی کاهش یابد.

نمودار روزانه EUR/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: بازگشت از بالشتک کلید

EUR/JPY یک بالشتک همگرای کلیدی، از جمله لبه بالایی یک کانال با شیب کمی به سمت بالا نسبت به سال گذشته، و یک خط روند صعودی از مارس 2023، بازگشت.

نمودار روزانه EUR/AUD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/AUD: مقاومت ساعت

EUR/AUD مقاومت کلیدی را روی خط روند افقی از ماه می (در حدود 1.6515) آزمایش می کند. هر شکستی در بالا می تواند صلیب را به سمت اوج آوریل 1.6785 سوق دهد. با این حال، هر شکستی به زیر سطح حمایت فوری در پایین ترین سطح هفته گذشته 1.6230 می تواند باعث افت به سمت میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در حدود 1.5900) شود.

توجه: نمودار(های) کد رنگی بالا بر اساس شاخص های روند/تکانه است تا سوگیری های ذهنی در شناسایی روند به حداقل برسد. این تلاشی برای تفکیک مراحل صعودی در مقابل نزولی، و تثبیت در یک روند در مقابل معکوس کردن یک روند است. شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. رنگ‌های شمع پیش‌بینی‌کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را بیان می‌کنند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، حول حمایت/مقاومت، و/یا در یک بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.