تنظیمات قیمت EUR/GBP، EUR/USD، EUR/JPY

[ad_1] تنظیمات قیمت یورو (EUR/GBP، EUR/USD، EUR/JPY) توصیه شده توسط ریچارد اسنو ببینید تحلیلگران ما در یورو برای سه ماهه سوم چه پیش بینی می کنند داده های بنیادی یورو تحت تأثیر قرار نمی گیرند وضعیت اقتصادی در اروپا همچنان رو به وخامت است زیرا آخرین داده ها نشان می دهد: خرده فروشی منطقه یورو

کد خبر : 371955
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تنظیمات قیمت EUR/GBP، EUR/USD، EUR/JPY

[ad_1]

تنظیمات قیمت یورو (EUR/GBP، EUR/USD، EUR/JPY)

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ببینید تحلیلگران ما در یورو برای سه ماهه سوم چه پیش بینی می کنند

داده های بنیادی یورو تحت تأثیر قرار نمی گیرند

وضعیت اقتصادی در اروپا همچنان رو به وخامت است زیرا آخرین داده ها نشان می دهد: خرده فروشی منطقه یورو و PMI ساخت و ساز آلمان ناامید کننده است. فروش خرده فروشی در منطقه یورو در طول ماه ژوئن علیرغم پیش بینی ها نسبت به بهبود اندک 0.2 درصدی ثابت بود، در حالی که PMI ساخت و ساز آلمان در همان دوره به میزان قابل توجهی کاهش یافت. یکی از برجسته ترین سفارشات صنعتی آلمان بود که علیرغم پیش بینی رقم پیش بینی شده 1 درصدی، در ماه می 6.4 درصد نسبت به ماه مه بهبود یافت. با نگاهی دقیق‌تر به داده‌ها، بسیاری از افزایش‌ها به دلیل سفارش‌های بزرگ کشتی‌ها، فضاپیماها و وسایل نقلیه نظامی بود که بقیه بخش‌ها در پشت سر مانده‌اند.

EUR/GBP: روند نزولی همچنان ادامه دارد زیرا قیمت بازار در نرخ پایانی 6.5 درصدی برای BoE ادامه دارد

در حال حاضر بازارهای نرخ پیش بینی می کنند که بانک انگلستان (BoE) مجبور خواهد شد برای کاهش فشارهای بی امان و گسترده قیمت در بریتانیا، نرخ بهره را تا سقف 6.5 درصد افزایش دهد. چنین تجدیدنظری به سمت بالا احتمالاً پوند را در مقابل همتایان خود در G7 حفظ می کند، ممکن است لزوماً به حرکت قوی پوند کمک نکند. خانوارهای بریتانیایی با وجود کاهش قیمت انرژی همچنان با کاهش هزینه های زندگی دست و پنجه نرم می کنند. فشارهای قیمتی گسترده‌تری تجربه می‌شود و اکنون نگرانی اصلی بسیاری از صاحبان خانه، افزایش بازپرداخت وام مسکن آنهاست.

نمودار هفتگی روند نزولی کلی این جفت را نشان می دهد، که شاهد عقب نشینی صعودی بوده است که اکنون تسلیم روند نزولی بیشتر و بلندمدت شده است. اگر عمل قیمت از اینجا به پایین‌تر معامله شود، 0.8472 به سطح بعدی پشتیبانی تبدیل می‌شود که چندین بار در گذشته یک نقطه محوری ارائه کرده است.

یورو/ GBP نمودار هفتگی

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه ادامه رفتار محدود به محدوده EUR/GBP را نشان می دهد. قیمت‌ها به طور کلی در محدوده 0.8515 تا 0.8635 قرار گرفته‌اند، با نقض این محدوده فقط به صورت روزانه.

پس از آزمایش و رعایت 0.8635، قیمت ها نسبتاً ثابت فروخته شدند و اکنون دوباره به سمت 0.8515 حرکت می کنند. MACD در آستانه یک متقاطع نزولی قرار دارد – سیگنالی مبنی بر اینکه حرکت به زودی یک بار دیگر به سمت نزولی خواهد رفت، اگرچه به خاطر داشته باشید که این یک شاخص عقب مانده است.

شکست به زیر 0.8515 می تواند آزمایش مجدد فوری همان سطح را نشان دهد، زیرا مقاومت این بار، قبل از اینکه ادامه نزولی اعتبار بیشتری کسب کند. پس از آن، 0.8472 به عنوان نزدیک ترین و مرتبط ترین سطح پشتیبانی ظاهر می شود. با 0.8515 که به عنوان یک سیم برای ادامه نزولی عمل می کند، همچنین می تواند برای خرس ها بسیار زیاد باشد. در آن صورت، یک حمایت برگشتی به طور طبیعی به 0.8565 به عنوان یک منطقه بازگشتی احتمالی نگاه می کند.

نمودار روزانه EUR/GBP

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

EUR/USD: سقوط گوه حاکی از افزایش احتمالی در آینده است

EUR/USD احساس نسبتاً موجی دارد و با توجه به هدف گذاری آمریکا و اروپا بر تورم، متوالی افزایش و کاهش می یابد. با این حال، در حالی که ایالات متحده نشانه‌های مثبتی را در بخش اقتصاد مشاهده می‌کند، به نظر می‌رسد اروپا در جهت مخالف حرکت می‌کند – افزایش پایدار نرخ را به فروش بسیار سخت‌تری تبدیل می‌کند.

آلمان در یک رکود فنی است، حتی اگر فقط باشد، و داده های تولیدی بقیه اروپا را با خود پایین می آورد. مقامات بانک مرکزی اروپا امیدوارند که کاهش فعالیت های اقتصادی بتواند به کاهش تورم اصلی کمک کند و از فشار بر شورای حاکم برای ادامه روند ضعف کمک کند. اگر بازارها بوی خون را در آب حس کنند، احتمالاً انتظارات بلندپروازانه افزایش نرخ بهره را متوقف خواهند کرد، که در نتیجه می‌تواند شاهد کاهش نرخ یورو باشد.

سقوط گوه حاکی از آن است که یورو در حوله پرتاب نشده است و همچنان می تواند شاهد یک شکست صعودی باشد. سطوحی که باید از اینجا تماشا کنید عبارتند از: مقاومت خط روند شیب دار نزولی و سطح 1.0910 که مصادف با نوسان پایین آوریل 2023 است. با توجه به اینکه نرخ های نظر فدرال رزرو همچنان در حال افزایش است، نظر بانک مرکزی اروپا نیز وجود دارد، عدم جهت گیری قابل تشخیص می تواند همچنان این جفت ارز را آزار دهد. یک تکانه صعودی برای اعتبار باید در مسیر رسیدن به 1.1012 از 1.0965 عبور کند، در حالی که سناریوهای نزولی باید حمایت خط روند و حرکت به زیر 1.0760 را با توقف روزانه در نظر بگیرند.

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

EUR/JPY: تلاش ین ژاپن برای کاهش زیان

به نظر می رسد که ین ژاپن از پس گرفتن برخی از ضررهای همتایان G7 FX پس از سیاست حمایتی بانک مرکزی ژاپن (BoJ) که ارز را به سمت کاهش ارزش باز می کند، ناامید است. تجارت حمل و نقل با افزایش اختلافات نرخ بهره توسط بانک های مرکزی بزرگ دوباره محبوبیت پیدا کرده است.

داده‌های تشویقی دستمزد در ژاپن نشان می‌دهد که نه تنها دستمزدها در حال افزایش است، بلکه این افزایش در بین مشاغل بزرگ و کوچک گسترده است. داده‌های Rengo – یک اتحادیه کارگری چتر – میانگین دستمزد در بخش شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SME) نسبت به بازار کار گسترده‌تر به میزان ناچیزی کمتر شد. افزایش دستمزدها و تورم طولانی‌تر می‌تواند باعث عادی‌سازی سیاست‌های پولی توسط بانک شود، اما به نظر می‌رسد که حتی در سال 2024 مورد بحث قرار گیرد.

نمودار هفتگی EUR/JPY

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.