تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: من به یک شکاف در حال جوانه زدن نگاه کرده بودم تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا مقاله دیروز، که یک تمدید شکست در اوایل هفته از تشکیل بلندمدت پرچم گاو نر در ارز. EUR/USD همچنان به سمت برابری حرکت می کند، اما حرکت های بزرگ یک شبه در پوند/دلار آمریکا

کد خبر : 243802
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • من به یک شکاف در حال جوانه زدن نگاه کرده بودم تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا مقاله دیروز، که یک تمدید شکست در اوایل هفته از تشکیل بلندمدت پرچم گاو نر در ارز.
  • EUR/USD همچنان به سمت برابری حرکت می کند، اما حرکت های بزرگ یک شبه در پوند/دلار آمریکا و دلار/JPY بود. من دیروز در مورد هر یک هشدار داده بودم و پتانسیل شکست پوند/دلار آمریکا را در کنار یک مثلث صعودی در USD/JPY که به مقاومت برجسته شده در سطح 137.00 رسیده است، برجسته کرده بودم.
  • هفته آینده سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول برگزار می شود و روند صعودی دلار آمریکا پس از گذراندن حدود یک ماه در کانال نزولی برای تشکیل این شکل گیری پرچم گاو نر، این هفته دوباره فریاد زد. پیش بینی فنی این هفته.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

دلار آمریکا به مسیر صعودی خود بازگشته است. و حالا آن سوالی که برجسته کردم در پیش بینی فنی که این هفته آغاز می شود دیگر چندان واضح به نظر نمی رسد این سوال این بود که آیا دلار آمریکا به بالاترین سطح خود رسیده است، و در حالی که پرطرفدارترین افراد هفته گذشته و هفته قبل در شکوفایی کامل بودند، به نظر می رسد پس از ایجاد یک روند تهاجمی بالا در دلار آمریکا، سکوت کرده اند.

و کمک از تعدادی از ارزهای دیگر وجود دارد. EUR/USD به سمت حمایت در برابری به روند کاهشی خود ادامه می دهد سطح روانی. اما مهبانگ یک شبه در جاهای دیگر بوده است، با کاهش شدید پوند/دلار به پایین ترین سطح، زیرا USD/JPY یک شکست تهاجمی از سمت بالا را ایجاد کرد. AUD/USD پس از ناکامی در حفظ سطح 0.7000 در اوایل هفته، به سطح بزرگ دیگری از حمایت سقوط کرد و USD/CAD اکنون در منطقه اصلی مقاومت بلندمدت پس از یک رانش قوی دلار در آن جفت قرار دارد.

دلار آمریکا

من می خواهم این یکی را تا حدودی تمیز نگه دارم، بنابراین می خواهم نمودار روزانه را در اینجا دنبال کنم. عقب نشینی هفته گذشته حمایت 23.6٪ را پیدا کرد اصلاح فیبوناچی که با هر دو قبلی همخوانی داشت مقاومت در برابر اقدام قیمت و سطح روانی 105.00. کانال نزولی قبلی، زمانی که با روند صعودی قبلی در هم آمیخت، باعث ایجاد یک شد تشکیل پرچم گاو نر. و این تمرکز در پیش بینی فنی این هفته بود. پنج‌شنبه گذشته به‌عنوان یک فرفره، مشابه a دوجی از آنجایی که بی تصمیمی را برجسته می کند و روز جمعه یک افزایش را به همراه داشت. در مجموع، چهارشنبه گذشته تا پنجشنبه برای یک تشکیل ستاره صبح، که با روند صعودی قیمت در این هفته ادامه یافت.

چالش استراتژی های صعودی در حال حاضر این است که قیمت چقدر با حمایت اخیر فاصله دارد. اما، مناطق قبلی مقاومتی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای پتانسیل حمایت بالاتر-کم تغییر کاربری داد، از همان ناحیه 107.40-107.47 که دیروز به عنوان مقاومت نگاه کردم، یا منطقه 106.93 که روز سه‌شنبه به آن نگاه کردم.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

بنابراین، سوال بزرگ در اینجا نیز به پتانسیل ادامه شکست در دلار بالا مربوط می شود…

آیا ما در جایی هستیم که یورو/دلار آمریکا می‌تواند برابری پایین‌تر از آن را ایجاد کند؟? من کاملاً مطمئن نیستم که احساسات هنوز اجازه آن را بدهد. مطمئناً در حال حاضر کمی از نظر مثبت در اطراف یورو وجود دارد. من هیچ جذابیتی به جنبه اساسی موضوع ندارم.

همانطور که اشاره کردم، با توجه به طولانی شدن مدت فروش، مشکل من بیشتر مبتنی بر موقعیت است. حرکتی با چنین ماهیتی، به ویژه در بازاری به بزرگی یورو/دلار آمریکا، به معنای یک موضع کوتاه خالص بزرگ است. بنابراین اگر EUR/USD دوباره به زیر برابری برسد – آیا پول کافی در حاشیه وجود دارد که وارد شوید و آن را پایین بیاورید؟

به این دلیل روند اقدام قیمت به طور معمول یک قدم به جلو – دو قدم به عقب از نوع منطق. همانطور که شورت ها سود می کنند، تقاضا افزایش می یابد، قیمت ها افزایش می یابد، و اگر بازار همچنان ضعیف باشد، فروشندگان در سطوح پایین تر واکنش نشان می دهند و در نتیجه این توالی ادامه می یابد. وقتی این اتفاق نمی‌افتد – یا زمانی که قیمت 35 پله کاهش می‌یابد و سپس یک پله کاهش می‌یابد، باید تا حدودی محتاط باشید و این نوعی سناریوی است که به نظر می‌رسد در حال حاضر با یورو/دلار آمریکا کار می‌کنیم.

آیا این امکان وجود دارد که فروشنده ها به سراغ جوگولار بروند؟ مطمئنا، اروپا از نظر بنیادی در وضعیت بدی قرار دارد. اما سوال بزرگ این است که فروشندگان در چاپی که با 0.99 v/sa 1.00 شروع می شود، چقدر تهاجمی خواهند بود و کار با آن کمی دشوارتر است. زمانی که EUR/USD در سال 2002 از ارزش برابری خود عبور کرد، شش ماه طول کشید، حتی با تلاش مداوم خریداران.

ما یک شعله ور شدیم تا یک نقطه مقاومت کلیدی که من دنبالش بودم. بنابراین، احتمال خرابی وجود دارد – مطمئناً برخی از شورت های بلندمدت از بین رفته اند آن شکست در هفته گذشته در داده های CPI. اما، من هنوز این سوال را دارم که آیا به اندازه کافی درایو کمتر از برابری وجود خواهد داشت تا امکان ادامه خرابی پایدار در این مقطع زمانی خاص فراهم شود یا خیر.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

کمک به پیشبرد این شکست دلار، یک شکست قوی در پوند/دلار آمریکا بوده است.

من در مورد این هشدار داده بودم قسط دیروز تنظیمات اکشن قیمت دلار آمریکا، گفت: “به نظر می رسد کابل برای چشمان من برای پتانسیل خرابی تنظیم شده است.”

این منطقه 1.2000-1.2021 بود که توجه من را به خود جلب کرد. این منطقه ای بود که من ماه ها در مورد آن برای اهداف مختلف صحبت می کردم. این کار را زمانی انجام داد که من با یک تشکیل گوه در حال سقوط در این جفت ماه گذشته آن شکل گیری سپس منجر به برگشت و سپس شکست شد. اما، نتوانست برای تست مقاومت بلند شود و در عوض شروع به نشان دادن علائم خرابی کرد.

روز سه شنبه، آن منطقه برای جهش دیگری به بازی برگشت. اما، جهش حتی کمتر از آنچه در آزمایش قبلی رخ داده بود بود. چیزی که دیروز نظرم را جلب کرد: فتیله های کندل استیک با هر تکرار کمی عمیق تر به پشتیبان می رفتند. این به من نشان داد که حمایت شروع به تسلیم شدن کرده است و هنگامی که به تدریج با اوج های پایین تر همراه شد، به نظر می رسید که گاوها در حال از دست دادن بخار هستند. و معلوم شد که خیلی هم همینطور است.

در مورد پتانسیل ادامه – ما در حال نزدیک شدن به یک منطقه بزرگ از پتانسیل پشتیبانی در اطراف یک نوسان پایین قبلی هستیم.

نمودار روزانه GBP/USD

نمودار روزانه GBPUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

اگر به دنبال کاهش قدرت دلار هستید، USD/CAD ممکن است مورد توجه باشد. همانطور که دیروز اشاره کردم تنظیم کوتاه مدت برای من خیلی واضح به نظر نمی رسید. در عوض، من روی مناطق مرتبط بلندمدت، با مقاومت در حدود سطح روانی 1.3000 تمرکز کردم.

این روند قدرت دلار، جفت را به سمت آن منطقه سوق داده است و از نوامبر سال گذشته تا کنون بسته شدن روزانه بالای 1.3025 وجود نداشته است. بلند مدت پرچم خرس در بازی باقی می ماند

نمودار هفتگی USD/CAD

نمودار هفتگی usdcad

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY هفته جالبی داشت.

با ورود به هفته، این جفت به نظر من تا حدودی بدون روند به نظر می رسید. اما، تا روز سه‌شنبه، برخی پتانسیل‌ها نشان داده شد، و من یک سوگیری صعودی را برجسته کردم سپس مقاله تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا. دو روز بعد، یک مثلث صعودی شکل گرفته بود و پتانسیل شکست صعودی در حال شکل گیری بود.

من دیروز به همراه سطح مقاومت بعدی من در 137.00 را برجسته کردم. این در حال حاضر وارد بازی شده است و از زمان نوشتن این چیزی است که به بالا بردن سطح کمک می کند. ممکن است نقطه مقاومت دیگری در اطراف سطح روانی 107.50 وجود داشته باشد. تعقیب در اینجا می تواند یک چالش باشد و پتانسیل حمایت بالاتر و پایین در اطراف نوسان قیمت در حدود 136.36 وجود دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار چهار ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.