تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا صبح امروز به بالاترین حد خود در ماه اوت رسید. این شکست حدود یک هفته است که ایجاد شده است، و پس از عقب نشینی ارز که در اواسط ژوئیه، درست پس از انتشار تیتر 9.1% CPI ایجاد شد، ایجاد شد. پشتیبانی از بازی کردن 23.6٪ اصلاح فیبوناچی

کد خبر : 243427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

دلار آمریکا صبح امروز به بالاترین حد خود در ماه اوت رسید. این شکست حدود یک هفته است که ایجاد شده است، و پس از عقب نشینی ارز که در اواسط ژوئیه، درست پس از انتشار تیتر 9.1% CPI ایجاد شد، ایجاد شد.

پشتیبانی از بازی کردن 23.6٪ اصلاح فیبوناچی از حرکت اصلی 21 می – 22 ژوئیه، که یک هفته پیش به اجرا درآمد. قیمت ساخته شده a تشکیل ستاره صبح در اطراف آن سطح با گاوهای نر در حال شکستن از سطح پرچم گاو نر در روز دوشنبه.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار روزانه USD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

همانطور که روز سه شنبه نوشتم، پتانسیل شکست ادامه داشت زیرا قیمت دقیقاً در بالاترین حد خود در ماه اوت باقی مانده بود. قیمت ها عقب نشینی کردند و حمایت را در منطقه کلیدی در اطراف سطح 106.68 پیدا کردند.

آمدن به امروز صبح، وجود دارد تشکیل مثلث صعودی که من درست قبل از شکست در توییتر هایلایت کردم. و قیمت ها جلوتر رفته اند و اکنون در بالاترین حد خود در ماه اوت معامله می شوند، سطوحی که از آن زمان تاکنون معامله نشده است. تصمیم نرخ FOMC جولای.

منطقه مقاومت بعدی در نمودار من 107.40-107.48 است.

نمودار قیمت دو ساعته دلار آمریکا

نمودار دو ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

به نظر من، این چیزی است که تصمیم می‌گیرد این شکست دلار چقدر طول بکشد. دیروز در مورد این قسمت از داستان نوشتم مقاله غواصی عمیق EUR/USD.

اما، به طور خلاصه، سطح برابری عظیم است سطح روانی و برای اینکه فروشندگان بتوانند یک شکست زیر آن قیمت را حفظ کنند، ممکن است به انگیزه بیشتری در جنبه اساسی معادله نیاز داشته باشیم. به طور قطع، واگرایی بین اقتصادهای ایالات متحده و اروپا همچنان وجود دارد. اما، با توجه به روندی که در سهام ایالات متحده و بازارهای نرخ مشاهده کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که هنوز برخی انتظارات وجود دارد که FOMC ممکن است تا حدی به نقطه توقف نزدیک شود.

این می تواند انتظارات افزایش نرخ را برابر کند یا حداقل سوالی را به همراه داشته باشد، زیرا بازارها به دنبال این هستند که بانک مرکزی اروپا کمی بیشتر آماده شود در حالی که منتظر هستند تا فدرال رزرو نشانه هایی از تهاجم کمتر نشان دهد.

به یورو/دلار آمریکا، قیمت در حال حاضر به سمت پایین حمایت از محدوده اخیر حرکت می کند، در حدود سطح 1.0100. زیر آن و پایین تر از برابری، تا حدودی یک ناحیه خاکستری وجود دارد که به برابری نزدیک است.

نمودار قیمت دو ساعته EUR/USD

یورو نمودار دو ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

به نظر من کابل برای پتانسیل خرابی تنظیم شده است. من اخیراً این جفت را برای مضامین صعودی دنبال می‌کنم، با فاصله زمانی صعودی یک گوه در حال سقوط هفته گذشته

اما، این چیزی است که پس از آن اتفاق افتاد که چراغ‌ها را در این موضوع کمرنگ کرد، زیرا خریداران نتوانستند برای آزمایش مجدد روی 1.2292 فشار بیاورند و از آن زمان شاهد بازگشت قیمت‌های پایین‌تر به معادله بودیم. روز سه‌شنبه، من به تست پشتیبانی دیگری در یک منطقه کلیدی نگاه کردم – که منجر به پرش شد. اما، این جهش همچنین پتانسیل نزولی پایین‌تر-بالا را نشان داد.

در سمت حمایت از معادله، 1.2000-1.2021 همچنان مرتبط است، و فروشندگان کمی عمیق تر در آن نقطه حفاری می کنند، و این ظاهر را نشان می دهد که ممکن است به زودی آماده تسلیم شدن در برابر خرابی ها شود.

نمودار چهار ساعته GBP/USD

نمودار قیمت gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

همانطور که من به اشتراک گذاشته ام، USDCAD کوتاه مدت بسیار کثیف به نظر می رسد. با این حال، درازمدت، علاقه زیادی به همراه دارد.

قیمت در ماه گذشته متزلزل و محدود بوده است. مقاومت به خصوص چسبنده بوده است و این در حدود 1.2950 نشان می دهد اما از 1.3000-1.3024 برجسته تر می شود. و در طولانی مدت، قیمت در a باقی می ماند تشکیل پرچم خرس.

این چیزی است که راه اندازی آن ممکن است مدتی طول بکشد، اما به ویژه، از آنجایی که رالی عظیم دلار در برابر اکثر ارزهای دیگر در جهان تسخیر شده است، USD/CAD صرفاً در حال ایجاد یک ساختار اصلاحی است که جذابیت نزولی را حفظ می کند.

نمودار هفتگی USD/CAD

نمودار هفتگی usdcad

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

در حال حاضر یک مثلث صعودی در USD/JPY وجود دارد که مقاومت در حدود سطح روانی 135.00 باقی مانده است. پتانسیل پشتیبانی در حدود 133.90 برای عقب نشینی وجود دارد. و مقاومت بعدی در بالای سر، حدود 137.00 قرار دارد.

این کوتاه است زیرا واقعاً تا زمانی که شکست رخ ندهد یا تا زمانی که شکست نخورد، چیز بیشتری برای گفتن در این مورد وجود ندارد.

نمودار هشت ساعته USD/JPY

نمودار هشت ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.