تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا پس از شکست از شکل گیری پرچم گاو نر دیروز در حال عقب نشینی است. منشأ شکست دلار، ظهور مجدد ضعف EUR/USD پس از شعله ور شدن مقاومت در هفته گذشته بود. تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات

کد خبر : 242539
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا پس از شکست از شکل گیری پرچم گاو نر دیروز در حال عقب نشینی است.
  • منشأ شکست دلار، ظهور مجدد ضعف EUR/USD پس از شعله ور شدن مقاومت در هفته گذشته بود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

دلار آمریکا هفته را با قدرت آغاز کرده است و در این مرحله، ارز تهدیدی برای شکستن به بالاترین سطح اوت است. دلار قبلاً شکسته شده است تشکیل پرچم گاو نر به داخل نگاه کرد پیش بینی فنی این هفته، و خریداران تاکنون به تلاش خود ادامه داده اند. با توجه به واکنش بازار پس از آن جلسه، انتشار صورتجلسه FOMC در فردا ممکن است عامل قابل توجهی باشد. که به طور قطعی برای معاملات سهام مثبت و برای دلار و نرخ ها منفی بود.

به ویژه، بالاترین نرخ فعلی 19 سال اخیر در DXY درست پس از انتشار اعداد CPI در ماه جولای چاپ شد به میزان 9.1 درصد. این ارز از طریق تصمیم نرخ FOMC و از طریق چاپ CPI هفته گذشته به عقب نشینی خود ادامه داده است.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا: شکستن پرچم گاو نر

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

بر اساس کوتاه‌مدت، گرین‌بک برای تست بالاترین سطح آگوست امروز صبح به سمت بالا حرکت کرد و شاهد اندکی بازی مقاومتی است. این امر بر نحوه پاسخ گاوها به حمایت بالاتر و پایین تمرکز می کند و این می تواند پتانسیل ادامه حرکت را برجسته کند. قیمت در حال حاضر از طریق سطح پشتیبانی در حدود 106.68 تست می شود و نقطه کلیدی دیگری در اطراف فیبوناچی اصلاحی در 106.24 وجود دارد.

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

از آن زمان، ما شنیده‌ایم که موضوع نرخ‌ها توسط یک سری از سخنرانان جنگ‌طلب فدرال رزرو کمی عقب‌نشینی کرده است و این به USD کمک کرده است تا برای حمایت از آن حمایت کند. حرکت صعودی که اکنون نشان می دهد به نظر می رسد پیش بینی بوده و تا حد زیادی توسط یورو هدایت می شود. من آن را روز پنجشنبه بررسی کرده بودم، درست زمانی که EUR/USD در حال ضربه زدن دوم به مقاومت بود. آن آزمایش ناموفق بود و قیمت از آن زمان به درستی بازگشته است پشتیبانی محدوده.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

EUR/USD کوتاه مدت

با بازگشت قیمت‌ها به محدوده حمایتی، اکنون سوال بزرگ در یورو/دلار آمریکا این است که آیا فروشندگان می‌توانند شکست دیگری را زیر برابری ایجاد کنند و شاید مهم‌تر از آن، آیا می‌توانند حرکت را در عین ایجاد شکست عمیق‌تر حفظ کنند یا خیر.

در ماه ژوئیه، این سطح مورد آزمایش قرار گرفت و فروشندگان قیمت را حدود 50 پیپ پایین تر از رقم بزرگ قرار دادند – و این زمانی بود که فشار فروش کاهش یافت.

این یک رشته است سطح روانی در عمل، و با توجه به اینکه یورو/دلار آمریکا در زمان شکست برابری چقدر کشیده بود، ریسک ادامه نزولی افزایش یافت. برای ادامه کاهش قیمت – نیاز است که فروشندگان بیشتری وارد بازار شوند و زمانی که قیمت‌ها به یورو/دلار با اعشار و نه «1» شروع می‌شوند، این تعدیلی است که احتمالاً زمان می‌برد… یا ترس.

در EUR/USD، من دامنه پشتیبانی را تا حدود 1.0100 دنبال می کنم، و وجود دارد سطح فیبوناچی بود حمایت تبدیل شده به مقاومت در اواسط ژوئیه که حدود 1.0071 را نشان می دهد. و زیر آن رقم بزرگ 1.0000 است.

نمودار چهار ساعته EUR/USD

یورو نمودار چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD بازگشت به پشتیبانی

GBP/USD در یک شکست صعودی از a تشکیل گوه در حال سقوط هفته گذشته پس از انتشار CPI در خارج از ایالات متحده. با این حال، شکست نتوانست ادامه یابد و گاوها پیش از آزمون مجدد در 1.2292 عقب نشینی کردند. قیمت از آن زمان به سمت یک منطقه کلیدی حمایت برگشته است که از سطح روانشناختی 1.2000 تا سطح فیبوناچی در 1.2021 را شامل می شود.

همان نقطه پشتیبانی به کاهش سطح پایین هفته گذشته کمک کرد، بنابراین این نیز تمایل به تنظیم محدوده/میانگین بازگشت دارد که باید از نگه داشتن در جای خود پشتیبانی کند.

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

USD/CAD بر مبنای کوتاه مدت به نظر من کثیف است. با این حال، از نمودار هفتگی، علاقه قابل توجهی به روندهای بلندمدت وجود دارد، که به نظر می رسد با توجه به شکل گیری سه کندل هفتگی گذشته، منتظر بمانند.

دراز مدت، وجود دارد تشکیل پرچم خرس در اینجا. اما، این تقصیر گاوها نیست، حتی با وجود اینکه دلار آمریکا در برابر اکثر ارزها در سال جاری پاره شده است، USD/CAD به طور مداوم در ناحیه مقاومت 1.3000 متوقف شده است. حمایت هفته گذشته در یک نقطه جالب، 1.2768 نشان داد که منجر به جهش شد.

اما، مقاومت سربار بسیار نزدیک در کمین است. چند نقطه جالب اینجا وجود دارد، با نزدیکترین آنها سطح قیمتی که با چندین فیتیله در هم پیچیده است و پتانسیل پشتیبانی/مقاومت را برجسته می کند روبروی منطقه 1.3000. و سربار، من یک منطقه مقاومت را از 1.3000-1.3030 دنبال می کنم. از نوامبر 2020 تا کنون هیچ بسته هفتگی بالاتر از آن منطقه وجود نداشته است.

نمودار قیمت هفتگی USD/CAD

نمودار هفتگی USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY در حال نزدیک شدن به یک منطقه کلیدی در حدود 135.00 است که در اوایل ماه اوت مقاومت ایجاد کرد. چند موضوع قابل توجه در این ماه در USD/JPY وجود داشته است که در ماه اوت در بحبوحه فروش تهاجمی وارد شد. این حرکت عمدتاً توسط نرخ‌ها تحت فشار قرار گرفت که پس از تصمیم FOMC در ماه جولای در حال کاهش بودند.

اما، همانطور که Fed-speak لحن جنگ طلبانه به خود گرفت، قدرت به سرعت بازگشت و جفت ارز را به سطح 135.00 که از آن زمان تاکنون مقاومت را حفظ کرده است، بازگرداند.

پس از چاپ CPI در هفته گذشته، قیمت ها دوباره کاهش یافت و از آن زمان، خریداران در حال پس گرفتن زمین های از دست رفته هستند. در این مرحله، از روزانه، این بازگشت میانگین را با پتانسیل شکست در نظر می‌گیرم.

و با توجه به واکنش قیمت با محرک‌های مختلف در هفته گذشته، من جنبه اساسی معادله را صعودی می‌دانم، عمدتاً به دلیل این واقعیت که عامل قابل کنترل، Fed-speak، بسیار قاطعانه جنگ‌طلبانه بود. فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد، این کاملا واضح است. چیزی که کمتر است این است که بازارها چگونه واکنش نشان خواهند داد و همبستگی بین نرخ های کوتاه مدت ایالات متحده و USD/JPY بسیار زیاد است که برای چنین موضوع کلان متفکرانه ای نادیده گرفته می شود.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

نمودار قیمت روزانه usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.