تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا امروز صبح یک نقطه حمایت دیگر را در هندل 103 در DXY آزمایش می کند. EUR/USD در حالی که شروع به آزمایش منطقه بزرگ مقاومت کرده است، به بالاترین سطح هفت ماهه اخیر رسیده است. USD/CAD همچنان یکی از جذاب‌ترین راه‌اندازی‌های نزولی USD است، در حالی که USD/JPY

کد خبر : 304875
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا امروز صبح یک نقطه حمایت دیگر را در هندل 103 در DXY آزمایش می کند.
  • EUR/USD در حالی که شروع به آزمایش منطقه بزرگ مقاومت کرده است، به بالاترین سطح هفت ماهه اخیر رسیده است. USD/CAD همچنان یکی از جذاب‌ترین راه‌اندازی‌های نزولی USD است، در حالی که USD/JPY یک نقطه کلیدی از حمایت را پس از شکست از گوه سقوط هفته گذشته آزمایش می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در حال آزمایش یک نقطه حمایتی اصلی است… دوباره.

با ورود به سال، دلار آمریکا تقریباً در همان قیمتی که چند هفته قبل شروع شده بود، پایین‌ترین سطح خود را حفظ کرده بود، درست پس از آن که گزارش CPI و تصمیم FOMC به کاهش نرخ ارز کمک کرد. با برداشتن یک گام به عقب، منطقه وسیعی از حمایت بلندمدت وجود داشت که قیمت قبلاً آزمایش آن را آغاز کرده بود. من آن منطقه را از نوسان بالا 2020 تا نوسان اوج 2017 ترسیم می کنم که از 103 تا 103.82 ادامه دارد.

نمودار هفتگی دلار آمریکا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

حمایت کوتاه‌مدت‌تر که تا پایان سال ادامه داشت تقریباً در وسط آن منطقه بود و روی 103.45 ترسیم شد. هفته گذشته حداقل در ابتدا شاهد یک واکنش صعودی قوی بودیم، قبل از اینکه بسیاری از این سودها کاهش یافت و قیمت پس از گزارش افتضاح PMI جمعه به سمت باز شدن هفتگی خود عقب نشینی کرد.

اما، همانطور که در دیروز مشاهده شد، نوار هفتگی برای DXY شکل یک ساختار چکش معکوس به خود گرفت. اینها اغلب نزدیک به پایین یافت می شوند زیرا بازاری را نشان می دهند که سعی در صعود دارد اما نمی تواند حرکت صعودی را حفظ کند. این واقعیت که گاوها تلاش کردند، و قیمت به حمایت واکنش نشان داد، به خودی خود، تغییری در سرعت فروش عقب افتاده ای است که ارز را در سه ماهه چهارم در بر گرفت.

با این حال، نوار روزانه از جمعه به عنوان یک نزولی به پایان رسید، که اغلب با هدف ادامه نزولی دنبال می شود. و این دقیقاً همان چیزی است که دیروز نشان داد، زیرا فروشندگان دلار را به پایین ترین حد خود در شش ماه اخیر رساندند. و این زمانی بود که انتهای آن ناحیه حمایتی وارد عمل شد و به ایجاد یک واکنش اولیه قدرت کمک کرد.

در نمودار روزانه زیر، ما می‌توانیم دنباله‌روی آن را مشاهده کنیم که دیروز قبل از شروع پرش به ناحیه 103 رسید.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه دلار آمریکا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

USD کوتاه مدت

در این مرحله تست پشتیبانی هنوز خیلی زود است. خریداران قیمت را از 103 افزایش داده‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند از سطح حمایت قبلی که دقیقاً در حدود سطح 103.45 است که پایین‌ترین حد خود را در پایان سال حفظ می‌کرد، دست پیدا کنند.

در یک مبنای بسیار کوتاه مدت، دفاع از حمایت در 103، در را برای حمایت بالاتر و پایین باز نگه می‌دارد، که نشانه‌ای از پتانسیل صعودی در مراحل اولیه است، که در را برای سناریوهای تداوم قدرت در DXY باز نگه می‌دارد. اما، این یک فروش خشن بوده است، بنابراین بازگشت آن نیز احتمالاً بحث برانگیز خواهد بود اگر/زمانی که اجرا شود.

نمودار دو ساعته دلار آمریکا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

تست مقاومت EUR/USD

اگر قرار است دلار آمریکا از پایین ترین سطح خود صعود کند، احتمالاً به کمک EUR/USD نیاز دارد. یورو 57.6 درصد از DXY است و همانطور که شاهد این موج ضعف در گرین بک بودیم، یک حرکت صعودی تصویر آینه ای در EUR/USD مشاهده شد.

همین دیروز، یورو/دلار آمریکا به بالاترین حد هفت ماهه خود رسید، در حالی که شروع به استراحت یک منطقه اصلی از مقاومت هم‌آرام کرد. این جفت تقریباً این قیمت را در دسامبر آزمایش کردند، زمانی که روند در شکوفایی کامل بود: اما گاوها قبل از اینکه بتواند وارد معادله شود، عقب نشینی کردند. یک سطح فیبوناچی در 1.0747 وجود دارد که 61.8٪ اصلاحی همان مطالعه است که از آن علامت 50٪ فقط به تنظیم پشتیبانی در روز جمعه کمک کرد. بالاتر از آن در 1.0750 یک سطح روانی است و کمی بالاتر، در 1.0787 بالاترین هشت ماهه فعلی این جفت است.

با توجه به اینکه این منطقه فقط کمی بالاتر از بالاترین سطح قبلی قرار دارد، این در را برای سناریوهای معکوس پس از شکست های جدید این هفته باز کرد. من در این هفته در پیش بینی فنی USD صحبت کردم.

این مقاومت اکنون در جریان است. سوال بزرگ این است که آیا فروشندگان به پاسخگویی ادامه خواهند داد. شایان ذکر است، محرک اصلی دلار در این هفته در روز پنجشنبه با انتشار داده های CPI است.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD

در حالی که EUR/USD به تازگی بالاترین قیمت هفت ماهه خود را تعیین کرده است، GBP/USD اینگونه نبوده است. با این حال، این جفت به جهش از سطح کلیدی فیبوناچی ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد روندهای کوتاه‌مدت همچنان پتانسیل صعودی دارند.

از نمودار چهار ساعته زیر، می‌توان شاهد ادامه جهش از سطح حمایت فیبوناچی 1.1843 در جمعه گذشته بود. دیروز در کوتاه مدت یک بالاترین بالاترین رقم را نشان داد، به طوری که قیمت ها اکنون عقب نشینی کرده اند تا در مقاومت قبلی، در حدود سطح 1.2105، حمایت بالاتر-پایین را آزمایش کنند. دفاع از حمایت در اینجا در را برای جهش ها با مقاومت بعدی کمی بالاتر، در حدود 1.2223 باز نگه می دارد، پس از آن یک سطح فیبوناچی دیگر در 1.2303 وارد می شود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار چهار ساعته GBP/USD

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD تصویر بزرگتر: 1.2000 کلید اصلی است

با برداشتن یک گام به عقب در نمودار، می‌توانیم مقدار اخیر را در پشت سطوح فیبوناچی در 1.1843 و 1.2303 ببینیم، که به تعیین مقاومت اخیر و حمایت اخیر کمک کرده است.

جهش هفته گذشته به ویژه با توجه به اینکه ضرر هفتگی به سرعت پاک شد زیرا نوار هفتگی یک doji سنجاقک را چاپ می کرد، بسیار مهم بود. عدم موفقیت گاوها در حفظ بالای 1.2000 نشان می دهد که فروشندگان از این جهش برای موقعیت بهتر برای پتانسیل روند بلندمدت استفاده می کنند، بنابراین سطح روانشناختی در اینجا تا حدی مورد توجه قرار می گیرد، به ویژه با توجه به کنار هم قرار گرفتن تصاویر کوتاه مدت و بلند مدت در این جفت.

نمودار هفتگی GBP/USD

image6.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

به نظر می‌رسد تغییری ادامه‌دار در اینجا وجود دارد: در حالی که USD/CAD یکی از جفت‌های جذاب‌تر برای کار با دلار آمریکا در نیمه دوم سه‌ماهه گذشته بود، این موضوع تغییر کرده است و اکنون این جفت یکی از جذاب‌ترین جفت‌ها به نظر می‌رسد. راه هایی برای نزدیک شدن به ضعف دلار

جمعه یک نزولی عظیم را در این جفت ثبت کرد که بسیار قدرتمندتر از نوار روزانه در DXY بود، که نشان دهنده اضافه شدن قدرت CAD برای همراهی با ضعف دلار است. برای خرس های USD که به دنبال پایین ترین سطح DXY هستند، USD/CAD می تواند جالب باشد.

سطح روان‌شناختی 1.3500 قبلاً در چند موقعیت مختلف حمایت ارائه کرده بود و یک عقب‌نشینی با تست مقاومت در آنجا می‌توانست در را برای تنظیم‌های نوسانی در سمت کوتاه باز کند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

برترین درس های تجارت

نمودار قیمت روزانه USD/CAD

image7.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY سال را با افت و خیز آغاز کرد و تا سطح 130.00 کاهش یافت که به نظر نمی‌رسید آن را در سه ماهه چهارم آزمایش کند. اما این همان جایی است که پشتیبانی شروع به افزایش کرد و در هفته اول سال، یک شکل گوه در حال سقوط شکل گرفت.

این شکل‌بندی‌ها اغلب با هدف برگشت‌های صعودی مورد بررسی قرار می‌گیرند و زمانی که دلار آمریکا در هفته گذشته حرکت صعودی خود را آغاز کرد، به نظر می‌رسید که ما در حال گرفتن آن هستیم.

اما شکست در یک سطح قیمت عمده در نمودار قرار گرفت، همان مقاومت ‘r3’ که هفته گذشته در 134.45 به آن نگاه کرده بودم. این منجر به عقب نشینی شدید شد، تا جایی که به مقاومت گوه قبلی بازگشت که در آن زمان با سطح حمایت قبلی 131.25 همخوانی داشت.

این حمایت از آن زمان باقی مانده است، و گاوها در حال کار بر روی تنظیم شکست دیگری از ‘r2’ هفته گذشته در 132.33 هستند. این درب را برای گاوها باز نگه می‌دارد و اگر 131.25 دفاع باقی بماند، می‌توان این مورد را ایجاد کرد.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

image8.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.