تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: قدرت USD امروز خود را نشان می دهد زیرا DXY در حال آزمایش شکست بالای سطح 105.00 است. اعداد ADP صبح امروز به گرین‌بک کمک کرد، اما گزارش NFP فردا ممکن است تأثیرگذارتر باشد زیرا تمرکز شدیدی بر مؤلفه میانگین درآمد ساعتی (AHE) برای نشانه‌هایی از رشد دستمزد و نرخ

کد خبر : 302675
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • قدرت USD امروز خود را نشان می دهد زیرا DXY در حال آزمایش شکست بالای سطح 105.00 است.
  • اعداد ADP صبح امروز به گرین‌بک کمک کرد، اما گزارش NFP فردا ممکن است تأثیرگذارتر باشد زیرا تمرکز شدیدی بر مؤلفه میانگین درآمد ساعتی (AHE) برای نشانه‌هایی از رشد دستمزد و نرخ بیکاری برای نشانه‌هایی از تأثیر بر بازار کار خواهد بود. از سرعت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال گذشته.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا صبح امروز پس از ادامه روند صعودی در منطقه حمایتی که پایین ترین سطح خود را تا نیمه دوم دسامبر حفظ کرد، در حال آزمایش شکست است. من این حمایت را در روز سه‌شنبه بررسی کردم، درست زمانی که دلار شروع به نشان دادن مقداری ناب صعودی می‌کرد، و این از این واقعیت ساده شروع شد که قیمت پس از فروش تهاجمی که ارز را در سه ماهه چهارم در بر گرفت، شکست را متوقف کرد.

حمایت دلار آمریکا در منطقه مقاومت قبلی، برگرفته از اوج‌های نوسانی که در سال‌های 2017 و 2020 تعیین شده بود، حفظ می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، پایین‌ترین سطح از اواسط دسامبر در 103.45 چاپ شد و همین قیمت برای پایان سال در جریان بود. .

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

برک آوت برد کوتاه مدت آزمایش USD

این منطقه پشتیبانی از اواسط دسامبر پس از چند محرک مهم شروع به کار کرد. اول چاپ CPI در 13 دسامبر بود که به ایجاد یک معکوس در سهام کمک کرد. در دلار، قیمت به سمت این حمایت کاهش یافت و این حرکت روز بعد از طریق تصمیم گیری نرخ FOMC ادامه یافت.

پس از آن، و برای دو هفته بعد از پایان سال، دلار بین حمایت و مقاومت کاملاً تعریف شده در نوسان بود. سمت مقاومت موضوع با سطوح فیبوناچی در 104.70 و 105.01 مشخص شد و گاوها بالاخره امروز صبح حرکت خود را آغاز کردند و قیمت را برای اولین بار از زمان چاپ CPI دسامبر به بالای سطح 105.00 رساندند.

پس از افت شدیدی که دلار در اکثر سه ماهه چهارم داشت، پتانسیل بازگشت تصویر بزرگ‌تر را افزایش می‌دهد تا زمانی که این حمایت در نهایت شروع به کار کرد.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

EUR/USD: پایین-پایین و بالا، بازگشت به خط روند

یورو/دلار آمریکا سال را با چیزی جدید آغاز کرد: کاهش به پایین. قیمت‌ها در نمودار روزانه در تمام سه ماهه چهارم به جریان ثابتی از بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها چسبیده بودند. در روز سه‌شنبه، قیمت‌ها از حمایت محدوده قبلی عبور کردند تا یک سطح پایین‌تر جدید ایجاد کنند و جهش بعدی دقیقاً روی 1.0636 قرار گرفت، که پایین‌ترین نوسان از مارس 2020 بود.

این حمایت در روز سه‌شنبه در نقطه‌ای جالب ظاهر شد، خط روندی که قبلاً به عنوان مقاومت حفظ می‌شد و از اوج‌های نوسانی ژوئن 2021 و فوریه 2022 گرفته شد. این پیش بینی دوباره برای دومین بار در این هفته روی حمایت کار می کند، که نشان دهنده یک فشار نزولی تهاجمی است که همچنین از پتانسیل صعودی دلار با توجه به شکست اخیر صحبت می کند.

اگر قرار است شکست دلار ادامه یابد، به کمک EUR/USD نیاز دارد و نقطه اصلی حمایتی بعدی در EUR/USD سطح روانی 1.0500 است. پتانسیل مقاومت پایین تر در سطح حمایت قبلی باقی می ماند، از حدود سطح فیبوناچی در 1.0579 تا سطح روانی 1.0600.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله EUR/USD

نمودار چهار ساعته EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD

به نظر می رسد کابل در این مرحله برای سناریوهای معکوس کمی توسعه یافته است، اما پویایی بسیار مشابهی با موارد فوق در EUR/USD وجود دارد.

مبارزه برای این هفته بر حسب پوند/دلار آمریکا روی 1.2000 بوده است. این قیمت برای کمک به حفظ پایین ترین سطح در پایان سال به بازی بازگشت. اما خریداران قادر به انجام کارهای زیادی بالاتر از دسته 1.2100 نبودند و در سال جدید، خرس‌ها توانستند به زور از رقم بزرگ فاصله بگیرند.

اما نوبت زمان می برد و این سناریو هنوز در حال انجام است. یک سطح اصلاح فیبوناچی در 1.1843 وجود دارد و اگر خرس‌ها بتوانند در زمان مناسب آن را آزمایش کنند، استدلال قانع‌کننده‌تری پشت سناریوهای معکوس تصویر بزرگتر در این جفت وجود خواهد داشت.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD تغییر جزر و مد

در طول ماه دسامبر، USD/CAD یکی از جفت‌های جذاب‌تر برای سناریوهای دلار آمریکا به نظر می‌رسید. این تا حد زیادی به دلیل ضعف CAD بود، اما به نظر می رسد این موضوع در حال تغییر است. حتی در حالی که دلار آمریکا در حال شکستن به بالاترین سطح جدید است، USD/CAD صرفاً به سمت بالاترین پایین تر حرکت می کند.

اکنون، این بدان معنا نیست که معکوس بزرگ‌تری در اینجا اتفاق نمی‌افتد، اما اگر به دنبال افزایش قدرت دلار هستید، ردیابی یکی از شکست‌های بالا در EUR/USD یا GBP/USD راه جذاب‌تری برای انجام این کار به نظر می‌رسد. .

جایی که USD/CAD می تواند در این مرحله مقداری علاقه داشته باشد، سناریوهای معکوس نزولی USD است و ممکن است با این سناریو کارایی کمتری داشته باشد. در حال حاضر قیمت ها در نقطه حمایت کوتاه مدت قبلی که روی 1.3579 ترسیم شده بود، مقاومت پیدا می کنند.

نمودار قیمت روزانه USD/CAD

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

هنگامی که من در روز سه شنبه USD/JPY را بررسی کردم، قیمت ها به تازگی شروع به آزمایش مجدد سطح روانی 130 کرده بودند. از آن زمان به جهش پرشور منجر شد و قیمت ها از دو نقطه اول مقاومت در 131.25 و 132.33 صعود کردند. یک نقطه دیگر بالای سر در ناحیه مقاومت تبدیل شده روی سر قرار دارد و آن در 134.45 است.

هنوز موردی برای پتانسیل روند نزولی وجود دارد، اما سوال بزرگ واقعاً به اولین بازاری که در این گزارش از دلار آمریکا نگاه کردیم، برمی گردد. اگر دلار آمریکا روی یک تصویر بزرگ کار می کند، USD/JPY می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. با این حال، پتانسیل تداوم احتمالاً با اشاره هایی در اطراف BoJ برای هرگونه تغییر احتمالی به سیاست تعیین می شود.

من فکر می‌کنم که قدرت ین امسال می‌تواند تا حدودی افزایش یابد، زیرا BoJ اکنون با بالاترین نرخ تورم 40 ساله و تغییر رهبری مورد انتظار در چند ماه آینده مواجه است. اما من ترجیح می‌دهم به دنبال آن موضوع قدرت ین در جای دیگری بگردم، مثلاً در برابر یورو یا پوند بریتانیا. من این موضوع را به طور کامل در مقاله تنظیم‌های اقدام قیمت ین ژاپن دیروز مورد بحث قرار دادم و در زیر می‌توانیم شاهد پیشرفت بیشتر در موضوع صعودی USD/JPY باشیم.

قیمت در حال حاضر بالاتر از یک شکل گوه در حال سقوط شکسته است، که اغلب با هدف برگشت صعودی نزدیک می شود، و درب را برای پتانسیل ادامه سمت بالا باز نگه می دارد. پتانسیل پشتیبانی اکنون در 132.33 و 131.25 وجود دارد. با نقطه بعدی برای گاو نر به چالش نشستن بالای سر در 134.45.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار چهار ساعته USD/JPY

image6.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.