تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا حمایت خود را در یک نقطه کلیدی در نمودار حفظ کرده است و چند مورد در تقویم فردا وجود دارد که می تواند ارز را در آستانه تعطیلات آخر هفته حفظ کند. EUR/USD تاکنون در این هفته در محدوده آرامی قرار داشته است، اما GBP/USD پس از گزارش

کد خبر : 296660
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا حمایت خود را در یک نقطه کلیدی در نمودار حفظ کرده است و چند مورد در تقویم فردا وجود دارد که می تواند ارز را در آستانه تعطیلات آخر هفته حفظ کند.
  • EUR/USD تاکنون در این هفته در محدوده آرامی قرار داشته است، اما GBP/USD پس از گزارش ناامیدکننده تولید ناخالص داخلی بریتانیا در صبح امروز کاهش یافته است. USD/CAD در حال جهش حمایتی از یک نقطه کلیدی است و USD/JPY به نظر می‌رسد در تلاش برای شروع یک حرکت بازیابی پس از سقوط اولیه هفته است.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا یک هفته بعد حمایت خود را حفظ می کند که برای آنچه قبلاً یک روند نزولی تنبیه کننده بود، می تواند به عنوان اولین گام مثبت برای موضوعات صعودی در نظر گرفته شود. قیمت 103.82 در سال 2017 نوسان بالایی داشت، قبل از اینکه در آوریل سال جاری به عنوان مقاومت و سپس حمایت در ژوئن بازگشت. اخیراً، این قیمت در هفته گذشته دوباره به معادله بازگشت و به حفظ سطوح پایین حتی با یک شکست جزئی در چهارشنبه گذشته کمک کرد و یک doji سنجاقک در نمودار هفتگی تولید کرد.

تا اینجای این هفته، 103.82 دوباره وارد معادله شد و یک بالاتر-کم فنی ایجاد کرد و قیمت را بالاتر از پایین ترین سطح هفته گذشته نگه داشت.

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

USD کوتاه مدت

فروش در سه ماهه چهارم یک حرکت تنبیهی برای گرین بک بود و تا حدودی به افزایش عظیمی که از فوریه تا سپتامبر نشان داد مربوط می شود. تنها در عرض چند ماه، بیش از 50 درصد از روند صعودی که در سال جاری قیمت گذاری شد، حذف شده است، و نشانگر 50 درصدی این حرکت کمی بالاتر از سطح روانشناختی 105 در نمودار قرار دارد. در 104.71.

فروشندگان همچنان در تست های مقاومت به افزایش قیمت دلار ادامه داده اند که منجر به خط روند نزولی در نمودار زیر شده است. اما، آنها در حال حاضر زمینه کمی برای پشتیبانی ایجاد می کنند و این زمینه را برای چرخش احتمالی فراهم می کند – به شرطی که DXY بتواند از یک همتای خاص کمک بگیرد.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

محدوده EUR/USD

اگر قرار است دلار با هر نوع پتانسیل ادامه پیدا کند، احتمالاً برای نشان دادن عقب نشینی بیشتر باید شاهد شروع یورو/دلار باشیم. پس از هفته گذشته، به نظر می رسید که این پتانسیل وجود دارد، به ویژه با شمعدان نزولی که در روز از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره گرفته شده است. با این حال، این هفته دامنه نسبتاً ثابتی را به ارمغان آورده است زیرا حمایت در سطح فیبوناچی 1.0579 پایین‌ترین حد را حفظ کرده است. با این حال، طرف دیگر آن، مقاومت پایین تر است که در حدود 1.0650 نگه داشته شده است، که در را برای خرس ها باز نگه می دارد.

حمایت اضافی برای مقابله با زیر 1.0579 وجود دارد – یعنی پیش بینی خط روند که پس از آن یک سطح فیبوناچی دیگر در 1.0515 و سپس سطح روانی در 1.0500 نشان داده می شود. اگر خرس‌ها بتوانند EUR/USD را به زیر این منطقه وسیع پتانسیل حمایت برسانند، تا زمانی که به منطقه آشنای 1.0350 در نمودار برسیم، پتانسیل حمایت زیادی وجود نخواهد داشت.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله EUR/USD

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD تجزیه – تست پشتیبانی

من روز دوشنبه GBP/USD را بررسی کرده بودم و به دنبال نقض حمایت در 1.2100 بودم تا منجر به تست حمایت در سطح روانی 1.2000 شود.

این اتفاق امروز صبح پس از آن رخ داد که آخرین قرائت تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه سوم برای بریتانیا بسیار پایین‌تر از انتظارات بود، چاپ با نرخ 1.9 درصد در مقابل 2.4 درصد مورد انتظار، که پس از آن، نقطه مقابل ایالات متحده با تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه سوم قرار گرفت. در 3.2% v/s 2.9% مورد انتظار.

این نشان دهنده ادامه انحراف بین اقتصادهای بریتانیا و ایالات متحده است و این چیزی است که نشان دهنده پتانسیل افزایش نرخ در سال آینده است. با اقتصاد ضعیف تر، انگلستان برای مقابله با تورم بدون ایجاد رویدادهای نامطلوب، زمان دشوارتری برای افزایش نرخ خواهد داشت و این در حرکت صبح امروز منعکس شده است.

تعقیب کابل در پایین تر در اینجا می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با توجه به اینکه ما تازه شروع به آزمایش مجدد رقم بزرگ کرده ایم. اما – آن نقطه حمایت قبلی، در اطراف منطقه 1.2100، اکنون به پتانسیل مقاومت کوتاه مدت تبدیل شده است.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت GBP/USD دو ساعته

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

من روز دوشنبه و سپس دوباره در روز سه‌شنبه CAD را بررسی کردم و هر دو بار اشاره کردم که به نظر می‌رسد این جفت یکی از جذاب‌ترین جفت‌ها برای سناریوهای قدرت دلار باشد. این بیانیه امروز نیز صادق است.

سطح 1.3700 همچنان یک نقطه مقاومتی کلیدی است که خریداران نتوانسته اند از آن عبور کنند. دوشنبه و سه شنبه آزمایش دیگری در آنجا انجام شد که منجر به عقب نشینی شد. آن عقب نشینی درست به منطقه پشتیبانی که من آن را دنبال می کردم در 1.3578 اجرا شد.

این درها را برای یک تست مقاومتی دیگر باز نگه می‌دارد و شاید حتی با توجه به تقویم فردا، احتمال شکست تا آخر هفته را باز کند. در اینجا یک مثلث صعودی وجود دارد که اغلب با هدف پتانسیل شکست صعودی نزدیک می شود. و نوار امروزی در حال کار بر روی شکل گیری ستاره صبحگاهی است که به دنبال دوجی دیروز است که مشابه آن در جهت صعودی است.

نمودار قیمت روزانه USD/CAD

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY نشت بدی را برای شروع هفته وارد کرد و چند روز بعد، هنوز واقعاً بهبود نیافته است. یک موضع حمایتی وجود دارد که همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، اولین قدم کلیدی برای گاو نر است.

این حمایت در USD/JPY تاکنون در نوسان 131.25 بوده است که دارای ارتباط تاریخی است. این یک شکل دو برابری در ماه آوریل بود که در ماه آگوست، درست قبل از اینکه قیمت به بالاترین حد چند دهه اخیر راه اندازی شود، پشتیبانی شد. صبح روز سه‌شنبه زمانی که این جفت پایین‌تر می‌رفتند، دوباره به تصویر بازگشت.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image6.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

USD/JPY کوتاه مدت

پایین آمدن به نمودار چهار ساعته تلاشی برای بازیابی را برجسته می‌کند که هنوز هم چندان قانع‌کننده نیست، به‌ویژه وقتی در مقایسه با نحوه قیمت‌گذاری دلار آمریکا در حال حاضر به GBP/USD یا USD/CAD در بالا باشد.

اما، پتانسیل وجود دارد – USD/JPY شکل‌گیری مثلث صعودی را نشان می‌دهد که اغلب با هدف شکست‌های صعودی نزدیک می‌شود. مقاومت کمی آشفته‌تر است و امروز صبح تلاشی ناموفق برای شکست وجود داشت و اکنون تمرکز بر این است که آیا گاوها می‌توانند حمایت بالاتر و پایین را داشته باشند یا خیر.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله USD/JPY

نمودار چهار ساعته USD/JPY

image7.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.