تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: توصیه شده توسط جیمز استنلی پیش بینی دلار آمریکا را دانلود کنید روز سه شنبه من این سوال را پرسیدم که آیا دلار آمریکا بالاتر رفته است یا خیر. و همانطور که به اشتراک گذاشتم، من بر این عقیده بودم که برای انجام چنین تماسی خیلی زود است، زیرا دلار

کد خبر : 264271
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۱
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار آمریکا را دانلود کنید

روز سه شنبه من این سوال را پرسیدم که آیا دلار آمریکا بالاتر رفته است یا خیر. و همانطور که به اشتراک گذاشتم، من بر این عقیده بودم که برای انجام چنین تماسی خیلی زود است، زیرا دلار آمریکا چهارشنبه گذشته به بالاترین سطح خود رسیده بود. واقعاً شگفت انگیز است که چگونه اقدام قیمت می تواند احساسات را به این سرعت تغییر دهد…

من به چند نقطه حمایت کلیدی در دلار آمریکا اشاره کردم و به ویژه، اینها از مقاومتی که چند هفته قبل در جریان بود، گرفته شد. زمانی که پوند انگلیس سقوط کرد و پوند/دلار پوند افزایش یافت، DXY افزایش یافت زیرا GBP 11.9٪ از DXY است. بنابراین، چیزی که به نظر می‌رسید یک تغییر عظیم به نظر می‌رسید، واقعاً ریشه در حرکت بازیابی به یورو/دلار آمریکا و تا حد بسیار بزرگ‌تر پوند/دلار آمریکا داشت.

اما، از آنجایی که دلار به سمت منطقه حمایتی خود در 110.00 پایین می آمد، EUR/USD در سطح برابری حرکت می کرد و GBP/USD به سمت منطقه مقاومت 1.1500 بالا می رفت. انحرافات در اعداد دور نشان داده شد و این به جهش دلار کمک کرد که با فروش در EUR/USD و GBP/USD مرتبط است.

فردا با انتشار داده های حقوق و دستمزد غیر کشاورزی برای ماه سپتامبر، محرک اصلی بعدی دلار آمریکا را به ارمغان می آورد. با تمرکز اولیه بازار بر آیا فدرال رزرو در حال نزدیک شدن به نوعی چرخش در سیاست است یا خیر.

این منجر به تمرکز روی داده ها برای نشانه هایی از کندی شده است که ممکن است منجر به نوعی نرم شدن از سوی فدرال رزرو شود. و با تند ماندن تورم نزدیک به بالاترین حد 40 سال اخیر، انگیزه ادامه در بانک برای ادامه پیاده روی تا زمانی که ماموریت دیگر تحت فشار قرار گیرد، وجود دارد و آن اشتغال است. در این مرحله، حتی ممکن است استدلال منصفانه ای باشد که بگوییم فدرال رزرو بیش از تورم، اشتغال را هدف قرار داده است، زیرا آنها قبلاً بسیار افزایش یافته اند و انتقال این افزایش نرخ ها زمان می برد. این نشانه‌های ضعف در بازار کار است که احتمالاً بانک را وادار می‌کند تا با این ایده که افزایش نرخ‌ها شروع به تأثیر نامطلوب بر اقتصاد آمریکا کرده است، یک اقدام دوگانه انجام دهد. و تصمیم بعدی نرخ FOMC تا 2 تا 3 نوامبر نیست، بنابراین هنوز زمان زیادی برای قیمت گذاری بازارها در انتظار تصمیم بعدی برای نرخ وجود دارد.

دلار آمریکا

من تقریباً از همان سطوحی استفاده می کنم که روز سه شنبه به آنها نگاه کرده بودم. پشتیبانی از یک منطقه ساخته شده است مقاومت قبلی که درست قبل از تصمیم FOMC در سپتامبر در جریان بود. این نمودار حول سطح روانشناختی 110 است و به افزایش سریع و سخت فروش که پس از رسیدن دلار به بالاترین سطح در چهارشنبه گذشته توسعه یافته بود، کمک کرد. با توجه به پایان یک چهارم، ممکن است مقداری از آن پویایی در بازی وجود داشته باشد، اما با توجه به اینکه روند صعودی چقدر قوی بود، همانطور که در روز سه شنبه به اشتراک گذاشتم، این فروش بیشتر شبیه یک عقب نشینی بود تا یک معکوس.

قیمت از آن زمان تا به حال به اطراف یک منطقه مورد علاقه قبلی، که حمایت قبلی در اطراف منطقه 111.78 بود، افزایش یافته است. و کوتاه‌مدت‌تر، سازه‌های یک وجود دارد مثلث صعودی در اینجا که می تواند در را برای شکست های صعودی کوتاه مدت در جهت روند بلندمدت باز نگه دارد.

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار h4 USD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

USD کوتاه مدت

نگاهی کوتاه‌مدت به زیر برای تمرکز بر روی مثلث صعودی: بالاترین دو روز گذشته دقیقاً در 111.78 چاپ شده است و درست بالای آن ناحیه‌ای است که قبلاً بسیار نامرتب بود. این می‌تواند شکست‌های کوتاه‌مدت را پیچیده کند، اما اگر گاوها بتوانند به بالاترین سطح جدید صعود کنند، نقطه بعدی مقاومت منطقه دیگری از حمایت قبلی از حدود سطح 112.58 است.

نمودار دو ساعته دلار آمریکا

نمودار h2 دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

EUR/USD برای شروع سه ماهه چهارم افزایش یافت، تا زمانی که سطح برابری وارد عمل شد. و من مدت زیادی است که در مورد این قیمت در جفت صحبت می کنم: واقعاً کار بزرگی است.

اما، برای این تکرار، EUR/USD حتی نمی‌توانست بالاتر از برابری آزمایش کند، زیرا در اکثر فیدها در 0.99997، که فقط 3/10 پیپ کمتر از رقم بزرگ است، بالاترین قیمت مشاهده شد. یک دهم پیپ «پیپت» نامیده می‌شود، بنابراین سه پیپت کمتر از دسته برابری بود، اما با توجه به واکنش، ما همچنان می‌توانیم ببینیم که سطح در کجا تأثیر داشته است بدون اینکه واقعاً در جای خود قرار گیرد.

در مورد آن فکر کنید – اگر یک روند کشیده تا سطحی مانند برابری پیش رود و شما به قیمت فقط یک پیپ زیرتر نگاه می کنید – آیا در مورد چشم اندازهای ادامه روند صعودی احساس می کنید؟ خوب، دیگران احتمالاً این کار را نمی‌کنند و به همین دلیل است که می‌توانیم شاهد تغییرات قیمت در اطراف باشیم سطوح عمده روانشناختی.

در این مرحله، قیمت‌ها به یورو/دلار آمریکا کاهش یافته و پیدا شده است حمایت در مقاومت قبلی، از اطراف منطقه 0.9835 گرفته شده است. این منجر به جهش به سطح پایین‌تر به بالای احتمالی در 0.9927 شد و اگر قیمت بتواند به پایین‌تر از حمایت 0.9835 برود، اکنون یک پایین‌تر-بالای جدید برای حرکت با پایین‌تر به پایین جدید خواهیم داشت که نشان دهنده حرکت است. بازگشت به سطح پشتیبانی .9750.

نمودار چهار ساعته EUR/USD

نمودار چهار ساعته یورو دلار

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

آیا بهبودی مسیر خود را طی کرده است؟

گفتن این موضوع همیشه دشوار است، اما با توجه به اقدامات اخیر قیمت، به نظر می رسد که سطح 1.1500 معامله بزرگی در پوند/دلار آمریکا بوده است، زیرا از زمانی که وارد عمل شده است، شاهد تمایلات تغییر روند در روند قیمت بوده ایم.

یک شکست به زیر سطح 1.1210 نشانه بازگشت نزولی است اقدام قیمت با پایین تر به پایین تازه، و این نشان دهنده حرکت به سمت منطقه 1.1000-1.1019 در نمودار است.

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

ما نمونه دیگری از یک سطح روانشناختی عمده داریم که تأثیر عمده ای بر عملکرد قیمت در USD/CAD دارد، زیرا سطح 1.3500 برای ایجاد جهش وارد عمل شد. و راه‌اندازی در اینجا بسیار شبیه به تنظیمات DXY است که در بالا مشاهده شد، با جهش در یک منطقه کلیدی که منجر به فشار صعودی به روند بلندمدت می‌شود.

تفاوت اصلی در چشم من بین USD/CAD و DXY عدم وجود مثلث صعودی در USD/CAD است. من در اینجا کمی محتاط تر خواهم بود، با توجه به اینکه آن خطی در ماسه برای مقاومت مانند آنچه در DXY دیدیم وجود ندارد. اما – یک سطح نوسانی کلیدی درست بالاتر از آن، در حدود 1.3730 وجود دارد، که اگر در بازی باشد، در کوتاه مدت یک بالاتر به بالاترین را نشان می دهد، پس از آن می توان حمایت بالاتر-پایین را در سطح فیبوناچی 1.3652 جستجو کرد. حرکتی با چنین طبیعتی می تواند نوسان 1.3833 را در تصویر بازگرداند.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

این وضعیت برای من سخت است زیرا هنوز هم مانند بازی موش و گربه به نظر می رسد. BoJ (در جهت وزارت دارایی) از سطح 145.00 دفاع کرد و اکنون تصور می شود که این سطح برای USD/JPY است. و بنابراین، از زمان مداخله، این منطقه به عنوان یک منطقه مقاومت کاملاً ثابت حفظ شده است.

بنابراین، در اصل، یا انتظار از BoJ برای تغییر موضع خود است، که هیچ سیگنالی از آن وجود ندارد، یا انتظار برای شکستن چیزی در ژاپن به جایی که آنها دیگر نتوانند از آن خط دفاعی دفاع کنند. شن. و BoJ در حال حمل ترازنامه عظیم است، اما این سوال باقی می ماند که آیا BoJ استراتژی کنترل منحنی بازده خود را کنار می گذارد، که بعید به نظر می رسد.

بنابراین، قسمت بالایی این جفت از نظر من جذاب نیست، زیرا در اصل، انتظار شکستن ژاپن است که من انتظار ندارم.

با این حال، سطح زیرین این جفت بهتر نیست، زیرا حمل همچنان به شدت به سمت طول دلار متمایل است و حفظ موقعیت‌های باز در این جفت می‌تواند به عنوان یک تلاش پرهزینه باقی بماند. این باعث می‌شود که شورت‌های بلندمدت از بین برود و به نوبه خود من نمی‌توانم پس‌زمینه‌ای را تصور کنم که در آن سناریو خارج از تلنگر در فدرال رزرو یا ریسک‌گریزی گسترده که باعث می‌شود ین-شورت‌ها پوشش داده شود، جذاب باشد.

همانطور که در روز سه‌شنبه به اشتراک گذاشتم، چیزی که می‌تواند جذاب باشد، شیب برای ساپورت است، که در آن نقطه، قسمت بلند جفت که هنوز توسط ترابری پشتیبانی می‌شود، می‌تواند دوباره جذاب شود. ما یکی از این حرکت‌ها را بعداً در روز سه‌شنبه داشتیم، با کاهش قیمت‌ها به سمت حمایت در 143.50 که در آن نقطه به سمت سطح 145.00 برگشتند. بنابراین، صبر به نظر می رسد نام بازی در اینجا، تا زمانی که چیزی تغییر کند.

نمودار چهار ساعته USD/JPY

نمودار چهار ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.