تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا صبح امروز یک رکورد جدید دیگر در سال را ثبت کرد اما منبع این حرکت در واقع بانک مرکزی اروپا بود. بانک مرکزی اروپا همان طور که قبلاً شناخته شده بود، لحنی کفرآمیز به خود گرفت و این باعث حرکت سریع و تهاجمی ضعیف EUR/USD شد و همانطور

کد خبر : 193517
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۲۶
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

دلار آمریکا صبح امروز یک رکورد جدید دیگر در سال را ثبت کرد اما منبع این حرکت در واقع بانک مرکزی اروپا بود. بانک مرکزی اروپا همان طور که قبلاً شناخته شده بود، لحنی کفرآمیز به خود گرفت و این باعث حرکت سریع و تهاجمی ضعیف EUR/USD شد و همانطور که در روز سه شنبه تاکید کردم، این دو ارز به قدری به هم مرتبط هستند که بعید است که دلار بدون حداقل مشارکت یورو پیش رود.

خوب، امروز صبح حرکتی مبتنی بر یورو بود که به دلار کمک کرد تا بالاترین سطح دیگری را به ثبت برساند، زیرا EUR/USD در یک نقطه عظیم از حمایت بلندمدت حفر شد. جالبتر از همه این واقعیت است که دلار دیروز واقعاً عقب نشینی کرده بود، این اولین روز قرمز در ده روز معاملاتی و اولین روز از زمان باز شدن آوریل است. اما تصمیم نرخ امروز صبح، گاوهای دلار را به شکلی بسیار بزرگ به جدول بازگرداند و نمودار روزانه در حال حاضر به عنوان یک روز بیرونی نشان داده می‌شود، زیرا شمع امروز هم بالا و هم پایین را از عقب‌نشینی دیروز حذف کرده است.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

دلار آمریکا کوتاه مدت

من روز سه شنبه نوشته بودم که دلار آمریکا به دلیل عقب نشینی است و این دقیقاً همان چیزی است که در روز چهارشنبه ظاهر شد. حتی ساخت و ساز جذابی در آن حرکت وجود داشت، زیرا قیمت ها عقب نشینی کردند، یک سری از سطوح پایین را شکستند و در حدود سطح 99.62 که من چند روز پیش به آن نگاه کردم، حمایت پیدا کردند.

اما این حرکت منجر به جهش شدید تا یک اوج تازه شد، بنابراین به نظر می‌رسد که گاوها نمی‌خواهند مدت بیشتری در اطراف منتظر بمانند. اما، منطقه حمایت عمیق‌تری وجود دارد که مورد علاقه باقی می‌ماند و برای ترکیب روند صعودی بلندمدت، سودمندتر به نظر می‌رسد که این منطقه به عنوان عنصری از حمایت از مضامین بلندمدت وارد بازی شود.

این ناحیه مقاومت قبلی از محدوده مارس است. این اجرا می شود از فیبوناچی سطح 99.34 تا نوسان بالا در 99.41. با این حال، این مقدار بسیار نزدیک به پایین ترین سطح قبلی یعنی 99.62 است، اما با توجه به نوار بیرونی امروز، عقب نشینی های مربوطه نیز می تواند نسبتاً بزرگ باشد، بنابراین من می خواستم چند پشتیبانی اضافی اضافه کنم که ممکن است در صورتی که ما عقب نشینی بزرگ تری داشته باشیم، وارد عمل شوند. . نقطه میانی تقریبی محدوده مارس قبل در حدود 98.67 است و در زیر آن ما از سطوح فیبوناچی در 97.72-97.87 پشتیبانی دامنه داریم.

نمودار قیمت چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار قیمت چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

EUR/USD منطقه بزرگی از پشتیبانی بلند مدت را آزمایش می کند

با اشاره به بیانیه قبلی، اگر می‌خواهیم دلار آمریکا به بالاترین حد خود برسد، احتمالاً باید ببینیم که EUR/USD عمیق‌تر به سمت منطقه حمایت بلندمدت حرکت می‌کند. این منطقه از حدود 1.0814 فیبوناچی شروع می شود که برای حفظ سطوح پایین در اوایل ماه مارس قبل از شیب 370 پیپ وارد عمل شده بود.

امروز صبح شاهد حرکت عمیق‌تری به سمت آن منطقه حمایتی بودیم، اما ما در حال نزدیک شدن به برخی نقاط کلیدی در نمودار هستیم که در حول پایین‌ترین سطح شیوع بیماری همه‌گیر بودند. یک نوسان احتمالی در اطراف 1.0727 و دیگری در 1.0638 وجود دارد.

این می تواند مکان بسیار دشواری برای ایجاد یک قرار گرفتن در معرض نزولی جدید باشد، به خصوص با توجه به اینکه دلار آمریکا در کجا روند خودش را دارد، با هر دو ارز در حال حاضر نسبتاً افزایش یافته است.

نمودار قیمت هفتگی EUR/USD

تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

EUR/USD – چگونه می توان با یک بازار گسترده پیش رفت؟

در این مرحله، با وجود EUR/USD در این منطقه حمایتی بلندمدت، راه اندازی کوتاه مدت و امید به ادامه می تواند راه دشواری برای ادامه امور باشد.

اما، هنوز احتمال خرابی بیشتر وجود دارد و این همان چیزی است که خرس‌های EUR/USD احتمالاً به دنبال آن هستند. بنابراین، به جای تعقیب و امید، معامله‌گران می‌توانند به دنبال ایجاد منطق شکست با چنین سناریوهایی باشند که در راهنمای زیر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

از طرف دیگر، معامله‌گران می‌توانند به دنبال اجرای استراتژی‌های روند در جفت باشند، اما مانند USD بالا، اگر با توجه به حرکت بزرگ امروز، عقب‌نشینی ظاهر شد، عقب‌نشینی نیز می‌تواند به همان نسبت بزرگ باشد. اما، تعدادی از نقاط پشتیبانی قبلی وجود دارد که برای چنین رویکردی مورد توجه است. منطقه حدود 1.0930-1.0941 بسیار نزدیک است و 1.1000 روانشناسی سطح بالاتر از آن چیزی است که، به ویژه، از زمان آغاز فروش آوریل، مقاومت چندانی نشان نداده است.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD

روز سه‌شنبه پتانسیل عقب‌نشینی پوند/دلار آمریکا را برجسته کردم، عمدتاً بر اساس عدم تمایل جفت ارز برای حفظ شکست زیر سطح روانی 1.3000.

با عقب نشینی USD دیروز، GBP/USD شکست خورد و جفت از سطوح مقاومتی که من دنبال می کردم فراتر رفت. و در این مرحله، حتی ممکن است زمینه برای برخی از دستاوردهای اضافی وجود داشته باشد. بنابراین ممکن است GBP/USD قبل از اینکه بتواند به زیر سطح 1.3000 GBP/USD برود، ریپ بیشتری در انبار داشته باشد.

در نمودار چهار ساعته زیر به چند سطح اضافی اشاره کرده‌ام که می‌توانند جالب باشند. سطح 1.3145 به بالاترین حد این هفته رسید و بالاتر از آن، نقطه دیگری در حدود 1.3195 وجود دارد. بالاتر از آن، 1.3273 چیزی است که ممکن است تنها در صورتی وارد بازی شود که دلار تا پایان ماه مارس بازگردد، چیزی که من انتظارش را ندارم، اما، دوباره، با توجه به روز بیرونی و حرکت عظیمی که باید باز کنیم. قلمرو امکانات در اینجا

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار قیمت gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

AUD/USD برای عقب نشینی گرم می شوید؟

از اوایل فوریه، رویکردهای کوتاه USD را روی AUD/USD متمرکز کردم. اوایل فوریه زمانی است که این جفت از رقم بزرگ 0.7000 حمایت می کرد و در عین حال یک گوه در حال سقوط را ایجاد می کرد، و این شکل گیری در اواخر ماه شروع به تسلیم شدن کرد. ماه مارس تا حد زیادی یک حرکت قدرتمند برای این جفت بود زیرا تا سطح 0.7650 پرواز کرد.

با این حال، اخیراً این جفت نشانه هایی از عقب نشینی را نشان داده است. از نمودار روزانه زیر، می‌توانیم ببینیم که AUD/USD در چهار روز معاملاتی گذشته کجا را گذرانده است و پشتیبانی را در اطراف سطح فیبوناچی 0.7417 نگه داشته است. و سپس با خواندن در بین خطوط، یک ستاره شبانگاهی کامل نشده در نمودار نشان داده می شود.

این می تواند تمرکز را روی سمت کوتاه جفت نگه دارد، و به دنبال فشاری به سمت پایین به سمت سطح فیبوناچی 0.7331 یا شاید حتی به عمق ناحیه مقاومت قبلی 0.7290 باشد.

نمودار قیمت روزانه AUD/USD

نمودار قیمت audusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

USD/JPY

رویداد بزرگ در اطراف دلار آمریکا در این هفته USD/JPY بود که بالاترین سطح 20 ساله خود را ثبت کرد. و این در یک نقطه بسیار رقابتی در نمودار است که در سال 2015 زمانی که چند سال پس از شروع روند Abe-nomics شروع به کار کرد، گاوها را جذب کرد.

نمودار قیمت ماهانه USD/JPY

نمودار قیمت ماهانه USDJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

USD/JPY در روز چهارشنبه بالاتر از این مقاومت شکست و در روز پنج‌شنبه شاهد افزایش قیمت بود. اما این منطقه ای است که در آن وارد کردن خریداران جدید به این موضوع می تواند دشوار باشد و این جفت را در معرض پتانسیل عقب نشینی قرار می دهد.

ما چیزی مشابه را در اواخر ماه مارس دیدیم، درست پس از اینکه این جفت سطح روانی 125.00 را برچسب گذاری کرد. و این منجر به عقب نشینی 380 پیپ قبل از اینکه پشتیبانی در نهایت در 121.41 نشان داده شود، منجر شد که منجر به گسترش دیگری در روند شد.

در این مرحله، من نسبت به نگاه کردن به عقب نشینی نسبی نگاه می کنم، اما بسیار محتاط هستم که آن را یک کاندیدای وارونگی تمام عیار بنامم، زیرا به احتمال زیاد قبل از تبدیل شدن به آن باید چیزی از BoJ یا فدرال رزرو ببینیم. یک موضوع قابل اجرا اما، با توجه به صحت حرکت، من را شگفت‌زده نمی‌کند که ببینم چنین چیزی قبل از مدت‌ها ظاهر می‌شود.

برای سطوح کوتاه‌مدت USD/JPY، 125 همچنان مورد توجه است، اما در حال حاضر به خوبی برای پشتیبانی معامله شده است. در زیر آن، سطح 124.15 برای من جذاب است. و اگر نتواند پایین ترین سطح را نگه دارد و اگر عقب نشینی بیشتری داشته باشیم، همان سطح 122.41 به عنوان یک نقطه حمایتی ‘s3’ همچنان مورد توجه خواهد بود.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار قیمت چهار ساعت USDJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.