تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

[ad_1] دلار آمریکا در مقابل یورو، دلار استرالیا، پوند انگلیس – تنظیمات اکشن قیمت: را دلار آمریکا در برابر همتایان خود محکم ایستادگی می کند. با وجود رتبه‌بندی مجدد فدرال رزرو آمریکا افزایش نرخ انتظارات، روند نزولی پنج ماهه دلار آمریکا هنوز معکوس نشده است. چشم انداز چیست یورو/دلار آمریکا، GBP/USD و AUD/USD? پیشنهاد مانیش

کد خبر : 327701
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

[ad_1]

دلار آمریکا در مقابل یورو، دلار استرالیا، پوند انگلیس – تنظیمات اکشن قیمت:

  • را دلار آمریکا در برابر همتایان خود محکم ایستادگی می کند.
  • با وجود رتبه‌بندی مجدد فدرال رزرو آمریکا افزایش نرخ انتظارات، روند نزولی پنج ماهه دلار آمریکا هنوز معکوس نشده است.
  • چشم انداز چیست یورو/دلار آمریکا، GBP/USD و AUD/USD?

پیشنهاد مانیش جرادی

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

دلار آمریکا در برابر همتایان خود به دلیل تحکیم انتظارات در مورد طولانی شدن چرخه افزایش نرخ بهره ایالات متحده ثابت نگه داشته است. داده های اقتصادی ایالات متحده به طور کلی از ابتدای فوریه انتظارات را شکست داده است و باعث افزایش رتبه بندی مجدد انتظارات فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ شده است. قیمت قراردادهای آتی نرخ در حال حاضر در نرخ هدف فدرال رزرو به حدود 5.5% در سپتامبر از 4.50-4.75% فعلی در مقایسه با کمتر از 5% در پایان ژانویه رسیده است.

شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY) – هنوز مقاومت حیاتی مشخص نشده است

علیرغم قوت داده های اخیر ایالات متحده و افزایش چشمگیر انتظارات نرخ فدرال رزرو (انتظارات کاهش نرخ در سال جاری تقریباً کاهش یافته است)، شاخص دلار ایالات متحده هیچ نفوذ جدیدی نداشته است. به این معنی که شاخص DXY حمایت مهمی را در پایین ترین سطح ژوئن 101.30 حفظ کرده است، اما هیچ مقاومت قابل توجهی را در نمودارهای روزانه نشکسته است. این شاخص اکنون در حال آزمایش یک سقف همگرای حیاتی 105.50-106.50 است: بالاترین سطح اوایل ژانویه 105.65، میانگین متحرک 200 روزه، همزمان با لبه بالایی ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه.

شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY) نمودار روزانه

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

هر گونه شکست بالای منطقه 105.50-106.50، شکل‌گیری پایین‌تر به پایین‌تر از اواخر سال 2022 را مختل می‌کند و چشم‌انداز ضعیف دلار آمریکا (USD) را به خطر می‌اندازد. هر شکستی بالاتر از اوج 108.00 اواخر نوامبر، نیاز به ارزیابی مجدد چشم انداز نزولی چند هفته ای دارد. در جهت نزولی، هر شکستی به زیر سطح حمایت فوری در خط روند افقی از اوایل فوریه در حدود 103.75، احتمال از سرگیری کاهش دلار را افزایش می دهد.

EUR/USD – نگه داشتن پشتیبانی بالای کلید

EUR/USD یک کف همگرای مهم را در پایین ترین سطح ژانویه 1.0480، مصادف با میانگین متحرک 89 روزه نگه داشته است. ارز واحد در این هفته تلاش کرده تا دوباره به سمت خود بازگردد، اما تاکنون نتوانسته مقاومت سختی را در خط روند افقی از اوایل فوریه در حدود 1.0700 از بین ببرد. برای افزایش شانس گسترش روند صعودی، یک شکست بالاتر از سد مورد نیاز است. در جهت نزولی، هر شکستی به پایین‌تر از 1.0480 در ژانویه، خطری را برای روند صعودی پنج ماهه ایجاد می‌کند و نزولی را به سمت میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در 1.0330) نشان می‌دهد.

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/USD – با میانگین متحرک 200 روزه معاشقه می کند

در هفته‌های اخیر، GBP/USD با حمایت همگرای نسبتاً قوی در حدود 1.1840، از جمله پایین‌ترین سطح اوایل ژانویه، میانگین متحرک 89 روزه و میانگین متحرک 200 روزه، و لبه پایینی پشتیبانی ابری Ichimoku در حال معاشقه بوده است. . هر شکستی به زیر می‌تواند باعث افزایش دو برابری جزئی (بالاترین قیمت‌های دسامبر و ژانویه) شود که به طور بالقوه راه را به سوی 1.1250 باز می‌کند. مهمتر از آن، چنین شکستی الگوی بالا-بالا-بالا-پایین شکل گرفته از سپتامبر را مختل می کند و خطری را برای مسیر بهبودی از سپتامبر ایجاد می کند.

نمودار روزانه GBP/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

AUD/USD – با الگوی سر و شانه وزن می شود

به نظر می رسد با نزدیک شدن به مقاومت تبدیل شده به حمایت در میانگین متحرک 200 روزه، جهش AUD/USD پس از شکست داده های تولیدی چین در روز چهارشنبه در حال تمام شدن است. عدم پیگیری می تواند تا حدی به این دلیل باشد که سقوط در اواخر فوریه به زیر سطح حمایت قابل توجه در خط روند افقی از اواسط ژانویه در 0.6870 باعث ایجاد یک الگوی کوچک سر و شانه شد (شانه چپ اوج 18 ژانویه است، سر در فوریه است. 2 ارتفاع و شانه راست اوج 14 فوریه است) با هدف قیمت 0.6580. AUD/USD اکنون به یک بالشتک کاملا قوی در پایین ترین سطح اواخر نوامبر یعنی 0.6585 نزدیک شده است – این جفت ارز برای دست نخورده ماندن روند صعودی چهار ماهه باید بالاتر از سطح حمایت نگه دارد.

نمودار روزانه AUD/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.