تظاهرات EUR/USD، گاز و خشکسالی همچنان نگران کننده است

نکات کلیدی یورو: یورو از یک هفته درخشان در برابر دلار آمریکا لذت بردیم. بازارها انتظارات را در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کاهش دادند. نگرانی‌های مربوط به گاز و خشکسالی همچنان یک مسئله در حال حرکت است. نحوه ترکیب تحلیل بنیادی و تکنیکال بررسی هفته یورو این یورو از یک هفته اجراهای درخشان

کد خبر : 241362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۱۹
تظاهرات EUR/USD، گاز و خشکسالی همچنان نگران کننده است


نکات کلیدی یورو:

  • یورو از یک هفته درخشان در برابر دلار آمریکا لذت بردیم.
  • بازارها انتظارات را در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کاهش دادند.
  • نگرانی‌های مربوط به گاز و خشکسالی همچنان یک مسئله در حال حرکت است.

نحوه ترکیب تحلیل بنیادی و تکنیکال

بررسی هفته یورو

این یورو از یک هفته اجراهای درخشان لذت بردمce در برابر دلار آمریکا به عنوان یورو دلار از 1.01700 به بالاترین سطح هفتگی 1.03699 رسید و قبل از عقب نشینی به معاملات زیر 1.03 رسید.این رالی به دلیل دلار ضعیف تر در پشت ارز نرمتر رخ داد اعداد CPI ایالات متحده که باعث شد سرمایه گذاران انتظارات افزایش نرخ را از 75 به 50 واحد پایه برای نشست سپتامبر فدرال رزرو کاهش دهند. بازار ساحساس بود به زودی خنثی شده هر چند، به عنوانفدرال رزرو اعضا به سرعت تاکید کردند که فشار قیمت همچنان ادامه داردس شدید، قوی، نیاز به افزایش بیشتر نرخ ها را ضروری می کند. نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، گفت که او می خواهد نرخ بهره معیار فدرال رزرو تا پایان سال جاری 3.9 درصد و تا پایان سال 2023 به 4.4 درصد برسد. چارلز ایوانز، همتای شیکاگو، اظهار داشت که فدرال رزرو برای بقیه سال جاری نرخ ها را افزایش خواهد داد. و در سال 2023 در حالی کهمری دالی، عضو فدرال رزرو، دیروز تایید کرد که 75 امتیاز پایه در ماه سپتامبر را نیز رد نمی کند.

اروپا در عین حال همچنان اثرات موج گرما را احساس می کند در سراسر قاره مانند رودخانه های آن ادامه دهید تبخیر کردنه. رودخانه راین، ستونی از اقتصادهای آلمان، هلند و سوئیس برای قرن ها قرار است در یک نقطه کلیدی در اواخر این هفته عملا غیر قابل عبور شود و جریان های عظیم گازوئیل و زغال سنگ را متوقف کند.. راین که انتظار می‌رود گلوگاه دریایی آن در کاوب در اوایل روز جمعه به زیر 40 سانتی‌متر برسد و در آخر هفته به سقوط ادامه دهد. در حالی که این میزان هنوز بالاتر از رکورد 27 سانتی‌متری است که در اکتبر 2018 مشاهده شد، بسیاری از کشتی‌های بزرگ می‌توانند برای عبور ایمن از رودخانه در آن نقطه تلاش کنند. نگرانی های بیشتری را به منطقه یورو که در حال حاضر در حال چرخش است می افزاید. حتی با شگفتی در اعداد تولید صنعتی منطقه یورو، دلیل چندانی برای خوش بینی در آن وجود ندارد هفته ها و ماه های آینده.

تقویم اقتصادی منطقه یورو برای هفته پیش رو

هفته آینده تقویم اقتصادی منطقه یورو مشغول است. بالای هفته، آنجا هستند کمتر از پنج انتشار داده با رتبه “بالا”.س، در حالی کهخیابان ما همچنین هشت انتشار داده با رتبه متوسط ​​داریم. هفته ای که از نظر نوسانات نوید زیادی می دهد.

اینجا هستند “امتیاز” بالا مناسبت ها برای هفته پیش رو در تقویم اقتصادی منطقه یورو:

  • بر سهشنبه، 1 آگوست6،ما شماره شاخص احساسات اقتصادی ZEW را داریم که باید در ساعت 11:00 به وقت گرینویچ اعلام شود.
  • بر چهار شنبه، 1 آگوست7، مقدماتی نرخ رشد تولید ناخالص داخلی QQ 2nd (Q2) ساعت 11:00 به وقت گرینویچ است.
  • بر پنج شنبه، 1 آگوست8، اعداد نهایی نرخ تورم اصلی در ساعت 11:00 به وقت گرینویچ ارائه می شود.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نمودار EURUSD D، 12 اوت 2022

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

چشم انداز EURUSD و افکار نهایی

برای بازارهای FX، سال 2022 سال تماشای شرایط تحولات تجاری بوده است (قیمت صادرات بر واردات). اینها در سال جاری برای منطقه یورو بسیار منفی حرکت کردند و یک شوک درآمدی منفی ایجاد کردند. حرکت این هفته در قیمت گاز، شرایط تجارت منطقه یورو را به بدترین سطوح سال رسانده است. در جبهه آمریکا، داده های زیادی وجود دارد که از الان تا آن زمان می توان رفت جلسه سپتامبر فدرال رزرو از جمله فدرال رزرو سالانه جکسون هول سمپوزیوم در پایان این ماه از نظر داده های قریب الوقوع، نکات برجسته برای این هفته پیش رو تولید صنعتی و خرده فروشی هر دو خواهد بود از کدام باید به افزایش فعالیت های اقتصادی در سه ماهه سوم اشاره کرد که باید شاهد افزایش بیشتر دلار باشیم.

افزایش این هفته برای EURUSD متقاعد کننده نیست و من در حال حاضر نسبت به دلار صعودی باقی می مانم و قیمت را بین 1.0180 و محدوده 1.0350-1.0400 در کوتاه مدت می بینم. DXY باید بتواند کمی بالاتر لبه داشته باشد همانطور که ما را به هفته با پایدار شکستن بالای 105.50 بروing پس از زیان های سنگینی که در روز چهارشنبه منتشر شد، راه طولانی برای تثبیت آن وجود داشت.

– نوشته شده توسط زین وودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.