تجزیه و تحلیل فنی EURUSD | فارکسلایو

[ad_1] گزارش NFP جمعه گذشته برای اولین بار پس از 14 ضربه متوالی انتظارات را از دست داد. با این حال، از دست دادن ناچیز بود، و سایر داده‌ها بهتر از آنچه انتظار می‌رفت به دست آمد، با افزایش میانگین درآمد ساعتی، نگران‌کننده‌ترین عامل برای فدرال رزرو. در واقع، بازار همچنان شاهد افزایش ۲۵ واحدی

کد خبر : 373285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تجزیه و تحلیل فنی EURUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

گزارش NFP جمعه گذشته برای اولین بار پس از 14 ضربه متوالی انتظارات را از دست داد. با این حال، از دست دادن ناچیز بود، و سایر داده‌ها بهتر از آنچه انتظار می‌رفت به دست آمد، با افزایش میانگین درآمد ساعتی، نگران‌کننده‌ترین عامل برای فدرال رزرو. در واقع، بازار همچنان شاهد افزایش ۲۵ واحدی نرخ‌های FOMC در جلسه بعدی است.

برعکس، بانک مرکزی اروپا قبلاً متعهد به افزایش نرخ بهره در ماه ژوئیه شده است، در حالی که بحث قوی تری در مورد آنچه در سپتامبر انجام شود وجود دارد. در واقع، اعضای بانک مرکزی اروپا مدام تکرار می کنند که افزایش ماه سپتامبر به داده ها بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل فنی EURUSD – بازه زمانی روزانه

EURUSD روزانه

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که EURUSD از یک الگوی مثلث نزولی به سمت بالا حرکت کرده و یک رالی قوی را به سمت مقاومت 1.1033 آغاز کرده است. الگوی اصلی سر و شانه هنوز باطل نشده است، اما اکنون باید احتمال رسیدن قیمت به خط روند بالای نزدیک به دسته 1.12 را بررسی کنیم. میانگین های متحرک از متقاطع اجتناب کردند، بنابراین روند صعودی باقی می ماند.

تجزیه و تحلیل فنی EURUSD – بازه زمانی 4 ساعت

یورو دلار 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم الگوی مثلث نزولی و شکستی که منجر به رالی قوی شد را با دقت بیشتری مشاهده کنیم. همچنین می‌توانیم متوجه شویم که الگوی تاج پادشاه، که شبیه به الگوی سر و سرشانه است، با افزایش قیمت به بالای شانه راست، باطل شد. در حال حاضر هدف باید بالاترین سطح 1.1033 باشد، اما اگر قیمت با اطمینان از مقاومت 1.1033 عبور کند، نمی‌توانیم گسترش آن را به خط روند سیاه بالا رد کنیم.

تجزیه و تحلیل فنی EURUSD – بازه زمانی 1 ساعت

یورو دلار 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می بینیم که دقیقاً زمانی که قیمت به مقاومت 1.1033 نزدیک می شود، شاهد واگرایی با MACD هستیم. این به طور کلی نشانه ای از تضعیف حرکت است که اغلب با عقب نشینی یا برگشت دنبال می شود. در این مورد، ممکن است یک عقب نشینی به خط روند جزئی آبی داشته باشیم که در آن می توانیم میانگین متحرک 21 قرمز را نیز پیدا کنیم. خریداران باید روی آن خط روند با ریسک تعریف شده در زیر تکیه کنند و خط روند سیاه بالای نزدیک به دسته 1.12 را هدف قرار دهند. از سوی دیگر، فروشندگان می خواهند ببینند که قیمت به زیر خط روند سقوط می کند تا در ابتدا به سطح 1.0940 و سپس به سطح 1.07 ادامه دهند.

رویدادهای آینده

رویداد اصلی این هفته، گزارش فردای CPI ایالات متحده است. اگر داده ها از انتظارات فراتر رود، به ویژه در مورد اعداد اصلی، باید شاهد دلار قوی باشیم، زیرا بازار در یک فدرال رزرو جنگ طلب تر قیمت خواهد داشت. از سوی دیگر، نادیده گرفتن انتظارات، باید بر دلار آمریکا تاثیر بگذارد، زیرا بازار احتمال افزایش دیگری را کاهش می‌دهد و حتی انتظارات کاهش نرخ را به جلو می‌آورد. سپس هفته را با مطالبات بیکاری ایالات متحده در روز پنجشنبه و دانشگاه میشیگان احساسات مصرف کننده در روز جمعه به پایان می رسانیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.